ТОРЖЕСТВО ПРАВОСЛАВИЯ. Неделя первая Великого поста. ОБЕДНИЦА (Изобразительные). Глас 5

Mar 07, 2022 19:28


13 мáрта 2022 гóда. Недéля пéрвая Велúкaго постá. Торжествó Правослáвия. Глас 5. Воскрéсная прáздничная слýжба для домáшнего (келéйного) совершéния. Слýжба мирскúм чúном.

Прéжде глагóли часы. Áще имаши произволéние то чти ýтреню с каноном и первым часом, аще же ни, токмо часы.

ЧИН ОБЕДНИЦЫ

Глагóли сúце: Благослови́, душé моя, Гóспода,/ благословéн еси Гóсподи.

Псалом 102



Благослови́, душé моя, Гóспода,/ и вся внýтренняя моя имя святóе Егó./ Благослови́, душé моя, Гóспода,/ и не забывáй всех воздая́ний Егó,/ очищáющаго вся беззакóния твоя́,/ исцеля́ющаго вся недýги твоя́,/ избавля́ющаго от истлéния живóт твой,/ венчáющаго тя ми́лостию и щедрóтами,/ исполня́ющаго во благи́х желáние твоé:/ обновится я́ко óрля юность твоя́./ Творя́й ми́лостыни Госпóдь,/ и судьбý всем оби́димым./ Сказá пути́ Своя́ Моисéови,/ сыновóм Изрáилевым хотéния Своя́:/ Щедр и Ми́лостив Госпóдь,/ Долготерпели́в и Многоми́лостив./ Не до концá прогнéвается,/ нижé во век враждýет,/ не по беззакóнием нáшим сотвори́л есть нам,/ нижé по грехóм нáшым воздáл есть нам./ Яко по высотé небéсней от земли́,/ утверди́л есть Госпóдь ми́лость Свою́ на боя́щихся Егó./ Ели́ко отстоят востóцы от зáпад,/ удáлил есть от нас беззакóния нáша./ Якоже щéдрит отéц сы́ны,/ ущéдри Госпóдь боя́щихся Егó./ Яко Той познá создáние нáше,/ помянý, яко персть есмы́./ Человéк, яко травá дни́е eгó,/ яко цвет сéльный, тáко оцветéт,/ яко дух прóйде в нем,/ и не бýдет, и не познáет ктомý мéста своегó./ Ми́лость же Госпóдня от вéка и до вéка на боя́щихся Егó,/ и прáвда Егó на сынéх сынóв, храня́щих завéт Егó, и пóмнящих зáповеди Егó твори́ти я./ Госпóдь на Небеси́ уготóва Престóл Свой,/ и Цáрство Егó всéми обладáет./ Благослови́те Гóспода вси Áнгели Егó,/ си́льнии крéпостию, творя́щии слóво Егó, услышати глас словéс Егó./ Благослови́те Гóспода вся Си́лы Егó,/ слýги Егó, творя́щии вóлю Егó./ Благослови́те Гóспода вся делá Егó,/ на всяком мéсте влады́чества Егó.

Слáва Отцý и Сы́ну и Святóму Дýху, и ны́не и при́сно и во вéки векóв. Аминь.

Благослови́, душé моя, Гóспода,/ и вся внýтренняя моя и́мя святóе Егó./ Благословéн еси, Гóсподи.

Слáва Отцý и Сыну и Святóму Дýху.

Псалом 145

Хвали́, душé моя, Гóспода./ Восхвалю́ Гóспода в животé моéм,/ пою Бóгу моемý, дóндеже есмь./ Не надéйтеся на кня́зи, на сы́ны человéческия,/ в ни́хже несть спасéния./ Изы́дет дух eгó/ и возврати́тся в зéмлю свою́./ В той день поги́бнут вся помышлéния eгó./ Блажéн, eмýже Бог Иáковль Помóщник егó,/ уповáние eгó на Гóспода Бóга своегó,/ сотвóршаго нéбо и зéмлю,/ мóре и вся, яже в них,/ храня́щаго и́стину в век,/ творя́щаго суд оби́димым,/ даю́щаго пи́щу áлчущим./ Госпóдь реши́т оковáнныя./ Госпóдь умудря́ет слепцы́./ Госпóдь возвóдит низвéрженныя./ Госпóдь лю́бит прáведники./ Госпóдь храни́т пришéльцы,/ си́ра и вдову прии́мет/ и путь грéшных погуби́т./ Воцари́тся Госпóдь во век,/ Бог твой, Сиóне, в род и род.

И ныне и прúсно и во вéки векóв. Амúнь.

Единорóдный Сы́не и Слóве Бóжий, Безсмéртен Сый/ и извóливый спасéния нáшего рáди/ воплоти́тися от Святы́я Богорóдицы и Приснодéвы Мари́и,/ непрелóжно вочеловéчивыйся,/ распны́йся же, Христé Бóже, смéртию смерть попрáвый,/ Един Сый Святы́я Трóицы,/ спрославля́емый Отцý и Святóму Дýху, спаси́ нас.

И поем Блаженны с тропарями из Октоиха

Хор: Во Цáрствии Твоéм помянú нас, Гóсподи,/ егдá приúдеши, во Цáрствии Твоéм.

На 12. Хор: Блажéни нúщии дýхом,/ я́ко тех есть Цáрство Небéсное.

Хор: Блажéни плáчущии,/ я́ко тúи утéшатся.

На 10. Хор: Блажéни крóтции,/ я́ко тúи наслéдят зéмлю.

Чтец (стихиры воскрéсные, глас 5): Разбóйник на крестé Бóга Тя бы́ти вéровав, Христé,/ исповéда Тя чи́сте от сéрдца,// помяни́ мя, Гóсподи, вопия́, во Цáрствии Твоéм.

Хор: Блажéни áлчущии и жáждущии прáвды,/ я́ко тúи насытятся.

Чтец: И́же на Дрéве Крéстнем/ жизнь процвéтшаго рóду нáшему,/ и изсуши́вша ю́же от дрéва кля́тву,// я́ко Спáса и Содéтеля соглáсно воспои́м.

На 8. Хор: Блажéни мúлостивии,/ я́ко тúи помúловани бýдут.

Чтец: Смéртию Твоéю, Христé, смéртную разруши́л еси́ си́лу, и совоздви́гл еси́ и́же от вéка умéршыя, Тя́ пою́щыя и́стиннаго Бóга и Спáса нáшего.

Хор: Блажéни чúстии сéрдцем,/ я́ко тúи Бóга ýзрят.

Чтец: На грóб Твóй, Христé, пришéдшя жены́ честны́я, искáху Тя́, Жизнодáвче, миропомáзати, и яви́ся и́м áнгел вопия́: воскрéсе Госпóдь.

Хор: Блажéни миротвóрцы,/ яко тúи сынове Бóжии нарекýтся.

На 6. Чтец: Распéншу Ти ся, Христé, посредé двою́ осуждéнною разбóйнику,/ еди́н ýбо хýля Тя, осуждéн бысть прáведне:// други́й же исповéдая Тя, в рай всели́ся.

Хор: Блажéни изгнáни прáвды рáди,/ я́ко тех есть Цáрство Небéсное.

Чтец: Ко апóстолов ли́ку пришéдша жены́ честны́я,/ возопи́ша: Христóс воскрéсе,// я́ко Влады́це и Содéтелю Томý поклони́мся.

На 4. Хор: Блажéни естé, егдá понóсят вам,/ и изженýт, и рекýт всяк зол глагóл на вы лжýще Менé рáди.

Чтец (стихúры Триóди, глас 4): Пи́шется и почитáется вéрно/ покланя́емый óбраз Влады́ки,/ и приéмлет пáки Цéрковь дерзновéние,// благочéстно Спáса прославля́ющи.

Хор: Рáдуйтеся и веселúтеся,/ я́ко мзда вáша мнóга на Небесéх.

Чтец: Обнажáется сéтования, и тьмы ересéй Христóва Цéрковь,/ и нóсит ри́зу весéлия,// и Божéственною и светонóсною покрывáется благодáтию.

Хор: Слáва Отцý и Сыну и Святóму Дýху.

Чтец: Благослáвия дрéвняго осия́ния получи́ правослáвных собóр,/ Феодóры мановéнием цари́цы,// и ея́ сы́на благочести́ваго Михаи́ла самодéржца.

Хор: И ныне и прúсно и во вéки векóв. Амúнь.

Чтец (Богорóдичен): Дрéвле свидéния повелéвый бы́ти ски́нии,/ я́ко в ски́нии словéсней, в Тебé живéт Еди́н Препрослáвленный,// прославля́яй храм Твой, Дéво, чудесы́.

Тропари и кондаки

Тропáрь воскрéсный, глас 5: Собезначáльное Слóво Отцý и Дýхови,/ от Дéвы рóждшееся на Спасéние нáше,/ воспои́м, вéрнии, и поклони́мся;/ я́ко благоволи́ Плóтию взы́ти на Крест,/ и смерть претерпéти,/ и воскреси́ти умéршия// слáвным воскресéнием Свои́м.

Тропáрь торжествá Правослáвия, глас 2: Пречи́стому óбразу Твоему покланя́емся, Благи́й,/ прося́ще прощéния прегрешéний нáших, Христé Бóже,/ вóлею бо благоволи́л еси плóтию взы́ти на Крест,/ да избáвиши, яже создáл еси, от рабóты врáжия./ Тем благодáрственно вопиéм Ти:/ рáдости испóлнил еси вся, Спáсе наш,// пришéдый спасти мир.

Слáва Отцý и Сыну и Святóму Дýху, и ныне и прúсно и во вéки векóв. Амúнь.

Кондáк Триóди, глас 2: Неопи́санное Слóво Отчее,/ из Тебé, Богорóдице, описáся воплощáемь,/ и осквéрншийся óбраз в дрéвнее вообрази́в,/ Божéственною добрóтою смеси́,/ но исповéдающе спасéние,// дéлом и слóвом, сиé вообрáжаем.

Трисвятое

Хор: Святы́й Бóже,/ Святы́й Крéпкий,/ Святы́й Безсмéртный, помилуй нас. (Трúжды)

Хор: Слáва Отцý и Сыну и Святóму Дýху, и ныне и присно и во вéки векóв, аминь.

Хор: Святы́й Безсмéртный, помилуй нас.

Хор: Святы́й Бóже,/ Святы́й Крéпкий,/ Святы́й Безсмéртный, помилуй нас.

Прокимен недели Торжества Православия, глaс 4

Чтец: Прокимен, глас четвéртый, песнь отцéв: Благословéн еси́, Гóсподи Бóже отéц нáших, и хвáльно и прослáвлено Имя Твоé во вéки. (Дан.3:26)

Хор: Благословéн есú, Гóсподи Бóже отéц нáших,/ и хвáльно и прослáвлено Имя Твоé во вéки.

Чтец: Я́ко прáведен еси́ о всех, я́же сотвори́л еси́ нам. (Дан.3:27А)

Хор: Благословéн есú, Гóсподи Бóже отéц нáших,/ и хвáльно и прослáвлено Имя Твоé во вéки.

Чтец: Благословéн еси́, Гóсподи Бóже отéц нáших.

Хор: И хвáльно и прослáвлено Имя Твоé во вéки.

Апостол

Чтец: Ко Еврéем послáния святáго апóстола Пáвла чтéние.

(Евр.зач.329Б): Брáтие, вéрою Моисéй, вели́к быв, отвéржеся нарицáтися сын дщéре фараóновы. Пáче же извóли страдáти с людьми́ Бóжиими, нéжели имéти врéменную грехá слáдость. Бóльшее богáтство вмени́в еги́петских сокрóвищ поношéние Христóво, взирáше бо на мздовоздая́ние. И что eщé глагóлю? Не достáнет бо ми повествýющу лéта, о Гедеóне, Варáце же и Сампсóне и Иеффáи, о Дави́де же и Самуи́ле, и о други́х прорóцех, и́же вéрою победи́ша цáрствия, содéяша прáвду, получи́ша обетовáния, загради́ша устá львов, угаси́ша си́лу óгненную, избегóша óстрея мечá, возмогóша от нéмощи, бы́ша крéпцы во бранéх, обрати́ша в бéгство полки́ чужи́х. Прия́ша жeны́ от воскресéния мéртвыя своя́; ини́и же избиéни бы́ша, не приéмше избавлéния, да лýчшее воскресéние улучáт. Друзи́и же ругáнием и рáнами искушéние прия́ша, eщé же и уз и темни́ц. Кáмением побиéни бы́ша, претрéни бы́ша, искушéни бы́ша, уби́йством мечá умрóша, проидóша в ми́лотех, и в кóзиях кóжах, лишéни, скорбя́ще, озлóблени. И́хже не бе достóин весь мир, в пусты́нях скитáющеся, и в горáх, и в вертéпах, и в прóпастех земны́х. И си́и вси послýшествовани бы́вше вéрою, не прия́ша обетовáния, Бóгу лýчшее что о нас предзрéвшу, да не без нас совершéнство прии́мут. Тéмже ýбо и мы, толи́к имýще облежáщь нас óблак свидéтелей, гóрдость вся́ку отлóжше, и удóбь обстоя́тельный грех, терпéнием да течéм на предлежáщий нам пóдвиг, взирáюще на начáльника вéры и соверши́теля Иисýса.

[Русский синодальный перевод](Верою Моисей, придя в возраст, отказался называться сыном дочери фараоновой, и лучше захотел страдать с народом Божиим, нежели иметь временное греховное наслаждение, и поношение Христово почел большим для себя богатством, нежели Египетские сокровища; ибо он взирал на воздаяние. И что еще скажу? Недостанет мне времени, чтобы повествовать о Гедеоне, о Вараке, о Самсоне и Иеффае, о Давиде, Самуиле и (других) пророках, которые верою побеждали царства, творили правду, получали обетования, заграждали уста львов, угашали силу огня, избегали острия меча, укреплялись от немощи, были крепки на войне, прогоняли полки чужих; жены получали умерших своих воскресшими; иные же замучены были, не приняв освобождения, дабы получить лучшее воскресение; другие испытали поругания и побои, а также узы и темницу, были побиваемы камнями, перепиливаемы, подвергаемы пытке, умирали от меча, скитались в милотях и козьих кожах, терпя недостатки, скорби, озлобления; те, которых весь мир не был достоин, скитались по пустыням и горам, по пещерам и ущельям земли. И все сии, свидетельствованные в вере, не получили обещанного, потому что Бог предусмотрел о нас нечто лучшее, дабы они не без нас достигли совершенства. Посему и мы, имея вокруг себя такое облако свидетелей, свергнем с себя всякое бремя и запинающий нас грех и с терпением будем проходить предлежащее нам поприще, взирая на начальника и совершителя веры Иисуса. (Евр.(от середины. (11:24-26,32-12:2)

Аллилуиарий недели Торжества Православия, глaс 8

Чтец: Аллилýиа, аллилýиа, аллилýиа, Глас осьмы́й.

Хор: Аллилýиа, аллилýиа, аллилýиа.

Чтец: Моисéй и Аарóн во иерéех Егó, и Самýил в призывáющих и́мя Егó.    (Пс.98:6А)

Хор: Аллилýиа, аллилýиа, аллилýиа.

Чтец: Призывáху Гóспода, и Той послýшаше их, (Пс.98:6Б)

Хор: Аллилýиа, аллилýиа, аллилýиа.

ЕВАНГЕЛИЕ

От Иоáнна Святáго Евáнгелия чтéние.

Хор: Слáва Тебé, Гóсподи, слáва Тебé.

(Ин.зач.5): Во врéмя óно, восхотé Иисýс изы́ти в Галилéю, и обрéте Фили́ппа и глагóла емý: гряди́ по Мне. Бе же Фили́пп от Вифсаи́ды, от грáда Андрéова и Петрóва. Обрéте Фили́пп Нафанáила и глагóла емý: Егóже писá Моисéй в закóне и прорóцы, обретóхом Иисýса сы́на Иóсифова, и́же от Назарéта. И глагóла емý Нафанáил: от Назарéта мóжет ли что добрó бы́ти? Глагóла емý Фили́пп: прииди́ и виждь. Ви́де же Иисýс Нафанáила грядýща к Себé и глагóла о нем: се вои́стинну Изрáильтянин, в нéмже льсти несть. Глагóла Емý Нафанáил: кáко мя знáеши? Отвещá Иисýс и речé емý: прéжде дáже не возгласи́ тебé Фили́пп, сýща под смокóвницею ви́дех тя. Отвещá Нафанáил и глагóла Емý: Равви́, Ты еси́ Сын Бóжий, Ты еси́ Царь Изрáилев. Отвещá Иисýс и речé емý: занé рех ти, я́ко ви́дех тя под смокóвницею, вéруеши, бóльша сих ýзриши. И глагóла емý: ами́нь, ами́нь глагóлю вам, отсéле ýзрите нéбо отвéрсто и Áнгелы Бóжия восходя́ща и нисходя́ща над Сы́на Человéческаго.

[русский синодальный перевод](На другой день Иисус восхотел идти в Галилею, и находит Филиппа и говорит ему: иди за Мною. Филипп же был из Вифсаиды, из одного города с Андреем и Петром. Филипп находит Нафанаила и говорит ему: мы нашли Того, о Котором писали Моисей в законе и пророки, Иисуса, сына Иосифова, из Назарета. Но Нафанаил сказал ему: из Назарета может ли быть что доброе? Филипп говорит ему: пойди и посмотри. Иисус, увидев идущего к Нему Нафанаила, говорит о нем: вот подлинно Израильтянин, в котором нет лукавства. Нафанаил говорит Ему: почему Ты знаешь меня? Иисус сказал ему в ответ: прежде нежели позвал тебя Филипп, когда ты был под смоковницею, Я видел тебя. Нафанаил отвечал Ему: Равви! Ты Сын Божий, Ты Царь Израилев. Иисус сказал ему в ответ: ты веришь, потому что Я тебе сказал: Я видел тебя под смоковницею; увидишь больше сего. И говорит ему: истинно, истинно говорю вам: отныне будете видеть небо отверстым и Ангелов Божиих восходящих и нисходящих к Сыну Человеческому.(Ин.1:43-51)

Хор: Слáва Тебé, Гóсподи, слáва Тебé.

Помяни́ нас, Гóсподи, егдá прии́деши во Цáрствии Твоéм.

Помяни́ нас, Влады́ко, егдá прии́деши во Цáрствии Твоéм.

Помяни́ нас, Святы́й, егдá прии́деши во Цáрствии Твоéм.

Лик небéсный поéт Тя и глагóлет: Свят, Свят, Свят Госпóдь Саваóф, испóлнь Нéбо и земля́ слáвы Твоея́.

Стих: Приступи́те к Немý и просвети́теся, и лицá вáша не постыдя́тся.

Лик Небéсный поéт Тя и глагóлет: Свят, Свят, Свят Госпóдь Саваóф, испóлнь Нéбо и земля́ слáвы Твоея́.

Слáва Отцý и Сыну и Святóму Дýху.

Лик святы́х Áнгел и Архáнгел со всéми Небéсными си́лами поéт Тя и глагóлет: Свят, Свят, Свят Госпóдь Саваóф, испóлнь Нéбо и земля́ слáвы Твоея́.

И ныне и прúсно и во вéки векóв. Амúнь.

Символ веры

Вéрую во Еди́наго Бóга Отцá, Вседержителя, Творцá нéбу и земли, ви́димым же всем и неви́димым. И во Еди́наго Гóспода Иисýса Христа, Сына Бóжия, Единорóднаго, Иже от Отцá Рождéннаго прéжде всех век; Свéта от Свéта, Бóга Истинна от Бóга Истинна, рождéнна, несотворéнна, единосýщна Отцý, Имже вся быша. Нас рáди человéк и нáшего рáди спасéния сшéдшаго с небéс и воплоти́вшагося от Дýха Свята и Мари́и Дéвы и вочеловéчшася. Распя́таго же за ны при Понти́йстем Пилáте, и страдáвша и погребéнна. И воскрéсшаго в трéтий день по Писáнием, и возшéдшаго на небесá и седяща одеснýю Отцá. И пáки грядýщаго со слáвою суди́ти живым и мéртвым, Егóже Цáрствию не бýдет концá. И в Дýха Святáго, Гóспода, Животворя́щаго, Иже от Отцá исходя́щаго, Иже со Отцéм и Сыном спокланяема и сслáвима, Глагóлавшего прорóки. Во еди́ну Святýю, Собóрную и Апóстольскую Цéрковь. Исповéдую еди́но крещéние во оставлéние грехóв. Чáю воскресéния мéртвых, и жи́зни бýдущаго вéка. Аминь.

Ослáби, остáви, прости Бóже, прегрешéния нáша, вóльная, и невóльная, я́же в слóве и в дéле, я́же в вéдении и не в вéдении, я́же во дни и в нощи́, я́же во умé и помышлéнии, вся нам прости́, я́ко Благ и Человеколю́бец.

Óтче наш, Иже еси на небесéх. Да святи́тся Имя Твоé, да приии́дет Цáрствие Твоé, да бýдет вóля Твоя, яко на небеси́ и на земли́. Хлеб наш насýщный даждь нам днесь, и остáви нам дóлги нáша, я́коже и мы оставля́ем должникóм нáшим. И не введи́ нас во искушéние, но избáви нас от лукáваго.

Гóсподи, Иисýсе Христé, Сы́не Бóжий, поми́луй нас. Ами́нь.

КОНДАК

Кондáк Триóди, глас 2: Неопи́санное Слóво Отчее,/ из Тебé, Богорóдице, описáся воплощáемь,/ и осквéрншийся óбраз в дрéвнее вообрази́в,/ Божéственною добрóтою смеси́,/ но исповéдающе спасéние,// дéлом и слóвом, сиé вообрáжаем.

Гóсподи, поми́луй. (12 раз)

И молитву: Всесвятáя Трóице, Единосýщная Держáво, Нераздéльное Цáрство, всех благи́х Винá, благоволи́ же и о мне грéшнем, утверди́, вразуми́ сéрдце моé, и всю мою отыми́ сквéрну, просвети́ мою мысль, да вы́ну слáвлю, пою, покланя́юся и глагóлю: Еди́н Свят, Един Госпóдь, Иисýс Христóс, во слáву Бóга Отцá, ами́нь.

Бýди и́мя Госпóдне благословéно от ны́не и до вéка. (3 раза)

Слáва Отцý и Сыну и Святóму Дýху, и ны́не и при́сно и во вéки векóв, аминь.

Псалом 33

Благословлю́ Гóспода на вся́кое врéмя,/ вы́ну хвалá Его во устéх мои́х./ О Гóсподе похвáлится душá моя́,/ да услы́шат крóтцыи и возвеселя́тся./ Возвели́чите Гóспода со мнóю,/ и вознесéм имя Егó вкýпе./ Взыскáх Гóспода и услы́ша мя,/ и от всех скорбéй мои́х избáви мя./ Приступи́те к Немý и просвети́теся,/ и лицá вáша не постыдя́тся./ Сей ни́щий воззвá, и Госпóдь услы́ша и,/ и от всех скорбéй егó спасé и./ Ополчи́тся Áнгел Госпóдень óкрест боя́щихся Егó,/ и избáвит их./ Вкуси́те и ви́дите, я́ко благ Госпóдь;/ блажéн муж, иже уповáет нань./ Бóйтеся Гóспода, вси святи́и Егó,/ яко несть лишéния боя́щымся Его./ Богáтии обнищáша и взалкáша,/ взыскáющии же Гóспода не лишáтся вся́каго блáга./ Прииди́те, чáда, послýшайте менé,/ стрáху Госпóдню научý вас./ Кто есть человéк хотя́й живóт,/ любя́й дни ви́дети блáги;/ Удержи́ язык твой от зла,/ и устнé твои́, éже не глагóлати льсти./ Уклони́ся от зла и сотвори́ блáго,/ взыщи́ ми́ра, и пожени́ и./ Очи Госпóдни на прáведныя,/ и ýши Егó в моли́тву их./ Лицé же Госпóдне на творя́щия злáя,/ еже потреби́ти от земли́ пáмять их./ Воззвáша прáведнии, и Госпóдь услы́ша их,/ и от всех скорбéй их избáви их./ Близ Госпóдь сокрушéнных сéрдцем,/ и смирéнныя дýхом спасéт./ Мнóги скóрби прáведным,/ и от всех их избáвит я Госпóдь./ Храни́т Госпóдь вся кóсти их,/ ни еди́на от них сокруши́тся./ Смерть грéшников лютá,/ и ненави́дящии прáведнаго прегрешáт./ Избáвит Госпóдь дýши раб Своих,/ и не прегрешáт вси уповáющии на Негó.

Вместо Достойно есть

Хор: О Тебé рáдуется, Благодáтная вся́кая тварь,/ Áнгельский собóр и человéческий род,/ освящéнный хрáме и раю́ словéсный,/ дéвственная похвалó,/ из Нея́же Бог воплоти́ся,/ и Младéнец бысть, прéжде век Сый Бог наш:/ ложеснá бо Твоя престóл сотвори́/ и чрéво Твоé прострáннее Небéс содéла.// О Тебé рáдуется, Благодáтная, вся́кая тварь, слáва Тебé.

Слáва Отцý и Сыну и Святóму Дýху, и ны́не и при́сно и во вéки векóв, аминь.

Гóсподи, поми́луй. (3 раза)

Гóсподи, благослови́.

ОТПУСТ

Гóсподи, Иисýсе Христé, Сы́не Бóжий, молитвами Пречи́стыя Твоея́ Мáтере, святы́х слáвных и всехвáльных Апóстол, святы́х и прáведных богоотéц Иоаки́ма и Áнны, и всех святы́х, поми́луй и спаси́ нас, яко Благ и Человеколю́бец. Аминь.

Торжество православия, глас 5, неделя первая Великаго Поста, 6 на 4 глас 5, к евреям, Евр.зач.329, Евр.зач.329Б, обедница, Евреям, Ин.зач.5, неделя первая великого поста

Previous post Next post
Up