Воздушный экспресс - маде ин Чина.

Apr 28, 2011 09:20

Таки да, китайцы беруться за реализацию проекта "Воздушный экспресс", т.с. развивать нам Киевский железнодрожный узел, его развитие до и после 2050 года.

Ну а срок реализации проекта - 28 месяцев, это совсем не под евро 2012. За то освоить 4,6млрд.грн. - это круто.



02.09.2010 між Державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Державним агентством України з інвестицій та розвитку, Банком Розвитку Китаю, Промислово-комерційним Банком Китаю та Китайською національною корпорацією машинної індустрії та генеральних підрядів (далі - СМСЕС) підписано під час Державного візиту Президента України В.Ф.Януковича до Китайської Народної Республіки РАМКОВУ УГОДУ щодо кредитного фінансування проекту «Про організацію залізничного пасажирського сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі - РАМКОВА УГОДА) і будівництва інших інфраструктурних об’єктів аеропорту» та ПОПЕРЕДНІЙ КОНТРАКТ, укладений між Державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» та Китайською національною корпорацією машинної індустрії та генеральних підрядів (далі - СМСЕС) щодо реалізації проекту «Про організацію залізничного пасажирського сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт «Бориспіль» і будівництва інших інфраструктурних об’єктів аеропорту» (далі - ПОПЕРЕДНІЙ КОНТРАКТ».
Згідно Преамбули цієї підписаної РАМКОВОЇ УГОДИ Аеропорт в якості Замовника, а СМСЕС в якості генерального підрядника підпишуть Контракт на підряд за Проектом, Банк Розвитку Китаю та Промислово-комерційний Банк Китаю здійснять кредитування Проекту.
Президентом України В.Ф. Януковичем (доручення від 21.09.2010 р. № 1-1/220) доручено Мінекономіки, Мінфіну, Мінтрансзв’язку, Мінрегіонбуду, Держінвестицій та аеропорту (пункт 20 доручення від 21.09.2010 р. № 1-1/220) забезпечити виконання зобов’язань української сторони за національним проектом «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт Бориспіль" .
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2011 № 335 схвалено подане державним підприємством "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" техніко-економічне обґрунтування проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль" (далі - проект організації залізничного сполучення), який є складовою національного проекту "Повітряний експрес" - залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону", розроблене проектним інститутом "Київдіпротранс" та рекомендоване до схвалення державним підприємством "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими орієнтовними основними техніко-економічними показниками, що підлягають уточненню під час затвердження проекту будівництва:
довжина маршруту, кілометрів 37,4
час руху електропоїзда на маршруті, хвилин 41
кількість зупинних пунктів, одиниць 2
кількість таких штучних споруд, одиниць:
шляхопроводів (будівництво) 3
шляхопроводів (капітальний ремонт) 1
довжина залізничної естакади, кілометрів 3,5
відведення земель, гектарів:
у постійне користування 20,5
у тимчасове користування 9
термінальний комплекс станції Київ-Пасажирський
загальний будівельний об'єм, куб. метрів 52388
загальна площа, кв. метрів 10638
площа забудови, кв. метрів 6696
загальна площа тунелю, кв. метрів 2072
загальна кошторисна вартість, визначена шляхом зведення витрат у поточних цінах станом на 1 жовтня 2010 р., тис. гривень 3270727,157
у тому числі:
будівельно-монтажні роботи 2403392,918
устаткування 60993,275
пусконалагоджувальні роботи 6074,714
інші витрати 800266,25
пайова участь державного підприємства у:
будівництві пункту технічного обслуговування електропоїздів на станції Борщагівка-технічна, тис. гривень 62130
облаштуванні термінала на зупинному пункті електропоїздів Видубичі, тис. гривень 92000
облаштуванні термінала на станції Дарниця, тис. гривень 944620
придбанні електропоїздів, тис. гривень 229170
проведення загальної інвестиційної оцінки проекту, тис. гривень 4 598 647,157
тривалість будівництва 28 місяців.

7. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1 доручення Прем’єр-Міністра України М.Я.Азаров на лист Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами від 05.04.2011 № 389/11;

2 Постанова Кабінету Міністрів України від 28.03.2011 № 335 яка набула чинність 08.04.2011.

№46, Sanlihe Road, West District, Beijing, China (№46, Санліге Роуд, Вест Дістрікт, Пекін, Китай)

Источник: 042582 ВДЗ №49 25.04.2011г.

железная дорога, аэропорт, борисполь, ж/д, воздушный экспресс

Previous post Next post
Up