Проетирование станций Ипподром и Теремки. ТЗ на проектирование

Apr 07, 2011 11:38

В складі дільниці передбачити 2 станції - «Іподром» та «Теремки» (назви - робочі)

Роки будівництва 2011 - 2014рр


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
на виконання робіт по «Розробка проектно-кошторисної документації стадії «РД»
на будівництво Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від
ст. «Виставковий центр» до Одеської площі у Голосіївському районі м. Києва»

№ п/п Перелік основних даних і вимог Основні дані і вимоги
1. Підстава для проектування, доповнень та коригування проекту 1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.02.2008 № 202 «Про проектування та спорудження Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції «Виставковий центр» до Одеської площі у Голосіївському районі». 2. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.04.2008 № 586 «Про затвердження результатів конкурсів із залучення інвесторів» (на будівництво інвестиційних об’єктів соціально-побутового призначення).
2. Роки будівництва 2011 - 2014рр
3. Категоріяскладностіпроектування V категорія.
4. Стадійність проектування Стадія: «Робоча документація» (РД)
5. Затверджувальна стадія Проект (П) (розроблений за результатами раніше проведених торгів)
6. Призначення об'єкту 1. Покращення транспортного обслуговування мешканців масиву Теремки та гостей м. Києва, забезпечення ефективної роботи і подальшого розвитку транспортної інфраструктури, що знаходиться у комунальній власності територіальної громади м. Києва та створення додаткових робочих місць.2. Розвиток системи установ цивільного захисту (цивільної оборони).3. Розширення мережі послуг соціально-побутового призначення, торгівлі.
7. Необхідність виділення черг та пускових комплексів будівництва Проводити не потрібно
8. Необхідність передпроектних і варіантних розробок Проводити не потрібно.
9. Необхідність проведення інженерних вишукувань 1. Інженерно-геологічні вишукування згідно вимог ВСН 190-79. 2.Геологічні вишукування відповідно вимог Головкиївархітектури. 3.Спостереження за станом наземних і підземних споруд відповідно до вимог розділу 17 ДБН В.2.3-7-2003
10. Основні вимоги до проектування 1. Розробити проектно-кошторисну документацію стадії РД на спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції «Виставковий центр» до Одеської площі. 2. Розробку РД по об’єктах власне метрополітену виконати відповідно до вимог ДБН В.2.3-7-2003 «Метрополітени», з урахуванням змін, передбачених редакцією ДБН В. 2.3-7-2010, затверджених наказом Мінрегіонбуду від 28.12.2001 року № 533, ДБН В. 1.1-7-2002 «Захист від пожежі Пожежна безпека об'єктів будівництва», Правил забудови м. Києва (рішення Київської міської ради від 27.01.2005 № 11/2587 зі внесеними змінами) та інших діючих нормативних документів з урахуванням результатів інженерних вишукувань. 3. Напрямок траси лінії та місця розміщення станцій прийнятивідповідно до стадії «Проект», Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року(рішення Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804),Комплексної схеми транспорту міста Києва до 2020 року (рішення Київської міської ради від 16.06.2005 № 433/3009). 4. В складі дільниці передбачити 2 станції - «Іподром» та «Теремки» (назви - робочі). 5. В проекті розробити рішення по обладнанню дільниці для потреб цивільного захисту населення згідно з вимогами інструкції БН (СН)-148-76, відповідних розділів ДБН В.2.2-5-97 та розділу 5 в частині «Метрополітени» ДБН В. 1.2-4-2006. 6. В складі проекту передбачити спорудження приміщень нічного відпочинку машиністів електропоїздів в наземній будівлі на станції «Теремки» загальною площею 260,0 м2 (12 спальних кімнат по 12,5 м2 кожна, вестибюль - 12,5 м2, кімната для приймання їжі - 12,5 м2, два санітарні вузли (на 2 чол. - 7,5 м2 і на 1 чол. - 6,0 м2), кімната для умивання - 7,5 м2, душова - 12,0 м2, кімната чергового персоналу - 6,5м2, 3 комори (дві по 6м2 і одна - 4,0 м2), коридори - 29,5 м2). В разі неможливості розміщення приміщень нічного відпочинку машиністів електропоїздів в наземній будівлі передбачити у зведеному кошторисі витрати в сумі 1,155 млн. грн. (при вартості м2загальної площі житла 4 442 грн. з ПДВ згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 24.04.2008 № 185 «Показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України розраховані станом на 1 квітня 2008 року») на їх придбання і обладнання в житловій зоні міста поблизу станції «Теремки».7. У зведеному кошторисі до проекту передбачити витрати на: 7.1. Проведення науково-дослідних робіт з метою суттєвого зниження рівнів шумового та вібраційного впливів (в порівнянні з діючими нормативами) на навколишнє середовище від роботи рухомого складу метрополітену шляхом облаштування експериментальних ділянок сучасними конструкціями верхньої будови колії, розроблених з урахуванням світового досвіду. 7.2. Проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт та експериментального проектування для впровадження нової техніки і прогресивної технології, автоматизації та механізації виробничих процесів необхідних для удосконалення роботи метрополітену за окремими технічними вимогами КП «Київський метрополітен». 7.3. Проведення робіт пов’язаних з науково-технічним супроводом будівництва, у тому числі перевірку тунельних вентиляційних систем на забезпечення працеспроможності в екстремальних режимах при виникненні пожеж на станції та в перегінних тунелях та розробкою Методики розрахунку аварійних режимів вентиляції у випадках пожежі. 8. Розміщення інвестиційно-привабливих об'єктів площею не менше 1000 м2 на станціях «Іподром» та «Теремки». 9. Склад проектної документації прийняти відповідно до вимогДБН А.2.2-3-2004 «Склад, порядок розроблення, погодження тазатвердження проектної документації для будівництва»,оформлення документації - відповідно до ДСТУ Б А.2.4-4-99 (ГОСТ 21.101-97) «СПДБ. Основні вимоги до проектної та робочої документації». 10. Проектні рішення погодити з Комунальним підприємством «Київський метрополітен». 11. Плани та перелік службових приміщень на станціях попередньо погодити з Комунальними підприємством «Київський метрополітен». 12. Пропускну та провізну спроможність Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену та станцій дільниці, що проектується, визначити на основі розрахунків пасажиропотоків на розрахункові періоди згідно з п. 1.7 ДБН В.2.3-7-2003. „Метрополітени”. 13. Проектом забезпечити можливість будівництва відгалудження за ст. «Іподром» в бік житлових масивів Теремки-2, Теремки -3, що передбачено Комплексною схемою транспорту.

В складі проекту передбачити:
1. Всі станції з острівними платформами.
2. Розробити проект кінцевої станції «Теремки» з шістьома стрілками та двома оборотними тупиками. Передбачити нічний відстій дванадцяти поїздів на 1 та 2 станційних коліях.
3. На станції «Теремки», в межах стрілочних переводів, майданчики для зберігання громіздкого колійного інструменту та встановлення аварійного ларя.
4. Стаціонарні ліхтарі огородження станційних колій, живлення яких передбачити від електричної мережі аварійного освітлення напругою 220 В, за торцевими хвіртками на поручнях службового містка.
5. Улаштування верхньої будови колії з використанням сучасного пружинного кріплення рейок по типу пружинного кріплення виробництва німецької фірми "VossLoh" або еквівалент.
6. Мікропроцесорну централізацію (надалі - МПЦ) стрілок, сигналів і маршрутів в якості єдиної системи регулювання та організації руху поїздів.
7. Мікропроцесорні лінійні пункти диспетчерської централізації.
8. Джерела безперебійного живлення (надалі - ДБЖ) (потужність визначити за розрахунками) для забезпечення нормальної роботи пристроїв АТРП в періоди тимчасового зникнення напруги.
9. Централізовану систему технічної діагностики пристроїв АТРП з виведенням
інформації на пункти відновлювальних засобів служби сигналізації і зв'язку.
10. Обладнання платформ станцій пускової дільниці пристроями теленагляду системи
відеоспостереження для контролю за посадкою-висадкою пасажирів (по аналогії зі станцією
«Вирлиця» Сирецько-Печерської лінії) з робочих місць машиністів електропоїздів та станційними дзеркалами.
11. На станції «Теремки» комплекс приміщень пункту зміни машиністів
електропоїздів, медичний пункт та буфет.
12. Зовнішнє архітектурне освітлення наземних частин будівель станцій.
13. На одній із станцій в наземному вестибюлі приміщення дистанції руху № 2 служби
руху загальною площею біля 110 м2, в тому числі: технічний клас 50 м2, приміщення
начальника і заступника начальника дистанції та інженерів відповідно 20 м2, 15 м2 і 25 м2.
14. Обладнання приміщень постів міліції ґратами та лавами для затриманих.
15. Другі торцеві хвіртки із запірними пристроями перед сходами на колію при наявності службових містків за основними торцевими хвіртками.
16. На поверхні землі біля вестибюлів станцій павільйони з твердим покриттям та запірними пристроями для розміщення 4-х контейнерів для твердих побутових відходів і організацією зручного під’їзду до них спеціального автотранспорту.
17. Технологічну оснастку, яка не потребує монтажу, для обслуговування архітектурного оздоблення, склепіння станцій та мереж освітлення вестибюлів.
18. Для перегінних тунелів та станційних комплексів при застосуванні збірної залізобетонної оправи ущільнювачі, які запобігатимуть виникненню течій і фільтрації води.
19. Відповідно до п. 1.20 ДБН В.2.3-7-2003 «Метрополітени» впровадження в повному обсязі системи управління роботою станцій (надалі - СУРСТ) з пристроями відеонагляду, в тому числі пристроями контролю проходу в тунель на базі апаратури відеонагляду за «Технічним завданням на обладнання існуючих та нових ліній КП «Київський метрополітен» пристроями контролю проходу в тунель метрополітену на базі апаратури відеонагляду (далі -ВПКПТ)» від 28.09.2006, з підключенням до мережі Еthernet для передавання відеоінформації в ситуаційний центр метрополітену (Інженерний корпус).
20. Апаратні СУРСТ (площею не менше 12 м2) розмістити біля приміщень чергових по станціях (надалі - ЧС) і кросових зв'язку, а приміщення для зберігання ізолюючих протигазів (площею не менше 8 м2) - біля приміщень ЧС.
21. Нові напрямки захисту елементів тягової мережі на базі мікропроцесорних блоків і спеціальних програм та функцій передачі сигналізації про спрацювання захисту на центральний диспетчерський пульт енергопостачання (Інженерний корпус).
22. Резервне дистанційне управління вводами 10 кВ та обладнанням РУ-825 В.
23. Перехідні пристрої 10 кВ зовнішнього електропостачання на вводах суміщених тяговознижувальних підстанцій (надалі - СТП).
24. Встановлення на балюстрадах площинних світильників.
25. В залізобетонних і бетонних оправах перегінних тунелів кріплення кабельних кронштейнів, труб, магістралей заземлення та інше шурупами, які вкручуються у важкогорючі пластмасові дюбелі, закладені в бетон оправи.
26. Застосування, в разі необхідності, компенсуючих пристроїв реактивної енергії.
27. Мережі освітлення станцій з встановленням сучасних світильників та енергозберігаючих ламп.
28. На кожен ряд світильників (торшерів) по 3 групи електроосвітлення (2 робочі з І і II секції шин та 1 аварійну).
29. Застосування в спорудах кабелів з індексом НГД та з відповідною межею вогнестійкості для систем пожежної безпеки, пожежної сигналізації та димовидалення.
30. Системи телекерування технологічним обладнанням (енергетичним, ескалаторним та теплосантехнічними пристроями) на базі сучасної промислової комп'ютерної техніки.
31. Сучасні системи захисту від перевантаження, холостого ходу, обриву фаз і ушкодження ізоляції та пристрої плавного (частотного) пуску електродвигунів ескалаторів, насосів-водовідливних установок, артезіанських свердловин і вентиляторів тунельної вентиляції.
32. Вентилятори вентиляційних шахт типу «ZITRON» або еквівалент.
33. Сучасні вентиляційні системи охолодження трансформаторних блоків і блоків випрямлячів на СТП та машинних залів ескалаторів без використання води.
34. Накриття зовнішніх входів і виходів на станції та обладнання їх сучасними
пристроями для обігріву сходових маршів та пандусів. Покрівля накриття повинна бути виконана з негорючих матеріалів.
35. Опалення та гаряче водопостачання від електроводонагрівачів або котлів електричних опалювальних (в тому числі резервних), встановлених в приміщеннях електробойлерних. Опалення від котлів електричних за окремим дозволом та технічними вимогами, наданими КП «Київський метрополітен».
36. Кондиціонування повітря в приміщеннях начальників станцій, старших касирів, інспекторів комерційної служби, чергового персоналу ескалаторів, постів міліції, ЧС, постів централізації.
37. Встановлення на повітропроводах вогнезатримуючих клапанів при перетині
протипожежних перешкод.
38. Контроль параметрів мікроклімату.
39. Антивандальні конструкції вентиляційних кіосків, повітрозаборів та
повітровипусків, які унеможливлять проникнення сторонніх осіб, попадання недопалків та
інших пожежонебезпечних предметів. Відстань від низу решіток вентиляційних кіосків до
землі прийняти не менше З м.
40. Сучасні повітряно-теплові завіси на входах (виходах) станцій.
41. Розробку режимів роботи тунельної вентиляції на випадок виникнення пожежі тазадимлення.
42. Встановлення електрозасувок з шафами управління на тунельному водопроводі в торцях платформ, на перемичках тунельного водопроводу під платформами та на водопроводі ескалаторного нахилу з виведенням сигналу управління на диспетчерський пункт електромеханічної служби.
43. Використання металопластикових труб для систем внутрішнього господарсько-питного водопроводу, прокладених приховано.
44. Встановлення електроконтактних манометрів для контролю тиску в тунельному водопроводі.
45. Можливість спорожнення поливочного водопроводу в зимовий період в підземних пішохідних переходах, біля входів на станції тощо.
46. Застосування для мереж тунельного та протипожежного водопроводів, сухотрубів та напірної каналізації негорючих труб, які не піддаються корозії (згідно ДБН В.2.3-7-2003).
47. Прокладання зовнішніх мереж тепло-водопостачання та напірної каналізації, які будуть знаходитись на балансі метрополітену, у футлярах або прохідних каналах.
48. Застосування сучасних типів ескалаторів згідно з ДСТУ EN115:2003 «Норми безпеки до конструкції і експлуатації ескалаторів і пасажирських конвеєрів» з балюстрадами з негорючих матеріалів.
49. Обслуговування ескалаторного обладнання з проходів між ескалаторами та зі сходового полотна.
50. Виведення сигналів телекерування і телесигналізації з обладнання ескалаторів на АРМи верхнього рівня диспетчера ескалаторної служби (Інженерний корпус) з передачею даних волоконно-оптичними каналами зв'язку.
51. Програмне забезпечення керування і автоматичного контролю за роботою ескалаторів в цілому та окремих вузлів, виявлення і фіксацію причин несправностей та час їх виникнення.
52. Адаптацію шаф керування ескалаторами, шаф електроживлення, засобів
диспетчерського телекерування, датчиків аварійних гальм до діючого обладнання АРМ
диспетчера ескалаторів з передачею даних по волоконооптичному кабелю зв'язку.
53. Вимикачі «СТОП» ескалаторів на пульті СУРСТ несамозворотними або зі схемним блокуванням.
54. По всій довжині ескалаторів та в проходах між ними через кожні 6 м, штепсельні роз’єми для підключення ремонтних механізмів потужністю до 1,5 кВт і напругою 36 В змінного трифазного струму. Живлення роз'ємів передбачити від стаціонарно установленого в машинному приміщенні ескалаторів трансформатора 380/36 В потужністю не менше 5 кВт.
55. Облаштування підбалюстрадного простору та натяжних камер ескалаторів сучасною системою автоматичної пожежної сигналізащї аналогічною до проектних рішень застосованих на станції «Сирець».
56. Обладнання шаф електроживлення та управління сертифікованими автоматичними аерозольними установками пожежогасіння аналогічними до проектних рішень, застосованих на станції «Сирець».
57. Всі приміщення ескалаторної служби в одному блоці.
58. Облаштування приміщень машинних залів електроводонагрівачами.
59. Стелажі в коморах запасних частин до ескалаторів, ліфтів і мастильних матеріалів.
60. Біля вестибюлів майданчики для паркування службового транспорту (розміром не менше 12 м х 20 м), які можуть тимчасово використовуватись для проведення поточних та капітальних ремонтів споруд метрополітену, ескалаторів та іншого обладнання.
61. Відділення, на період будівництва, діючих споруд Куренівсько-Червоноармійської лінії від об'єкта будівництва негорючими протипожежними перегородками 1-го типу для унеможливлення проникнення через них продуктів згорання на діючий метрополітен.
62. Необхідну кількість ізолюючих протигазів типу УІП-1, УІП -12 (або аналог) для машиністів електропоїздів та чергового персоналу при відповідному обгрунтуванні. Кількість протигазів визначити виходячи з найбільшої чисельності робочої зміни працівників на станціях.
63. Обладнання станцій та інших споруд пожежними кран-комплектами з плоскоскладальними рукавами згідно з ДСТУ 4401-2:2005 «Кран-комплекти пожежні» та сертифікованими первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками при відповідному обґрунтуванні).
64. Встановлення електричних вимикачів живлення та освітлення в складських приміщеннях і коморах назовні з пристроями для опломбування.
65. Ступінь захисту оболонок електрообладнання (щита, розподільчі коробки, світильники, вимикачі, двигуни тощо) в залежності від класу пожежонебезпечної зони згідно з розділом 5 НПАОП 40.1-1.32-01 «Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок».
66. В комплексі однієї із станцій пускової дільниці пристрої автоматичного виявлення перегрівання букс з окремим приміщенням для розміщення обладнання.
67. Встановлення у вандалозахисних щитках за межами зовнішніх вестибюлів станцій (в рівні під'їзду автотранспорту) роз'ємів від систем теленагляду і телефонії для підключення пристроїв зв'язку та комп'ютеру штабу аварійно-рятувальних робіт метрополітену у випадку виникнення пожежі та задимлення на станціях.
68. В якості приймально-контрольних приладів пожежної сигналізації адресно-аналогову систему типу «Secury Рго» (або еквівалент) з розміщенням їх в приміщеннях чергових по станціях, адаптовану (відповідність протоколу) з пультом цілодобового спостереження служби воєнізованої охорони на станції «Вокзальна».
69. В системі пожежної сигналізації відкриті, доступні користувачу протоколи обміну з пультом цілодобового спостереження баз даних (без обмежень), а також комплект обладнання для програмування і обслуговування системи пожежної сигналізації.
70. Обладнання приміщень начальників станцій та зберігання ізолюючих протигазів, комор, входів в кабельні колектори, запасних виходів зі станцій, медпунктів, входів та виходів вентиляційних шахт і кіосків, релейних СЦБ, кросових зв'язку, радіовузлів, електрощитових АТРП і СУРСТ, апаратних СУРСТ і замірів блукаючих струмів, основних водовідливних установок (надалі ОВУ), електробойлерних, пожежних постів на платформах і шаф пожежних кранів та місць нічного відстою рухомого складу, огорожі відкритих ліній сертифікованими системами охоронної сигналізації. Приймально-контрольні прилади слід встановлювати в приміщеннях ДСП, а дублюючий сигнал передавати на платформи станцій, в кімнати міліції та ситуаційний центр (інженерний корпус).
71. Підключення до волоконно-оптичної мережі для передавання дублюючого сигналу про спрацювання охоронної сигналізації в релейних СЦБ, радіовузлах, кросових зв'язку і електрощитових СУРСТ на диспетчерський пункт служби сигналізації і зв'язку в Будинок зв'язку на станції «Хрещатик», а в електробойлерних, вентиляційних шахтах, ОВУ - на диспетчерський пункт електромеханічної служби (Інженерний корпус).
72. Для розширення технологічних можливостей системи радіозв'язку прокладання щільового радіовипромінюючого кабелю.
73. Систему контролю доступу типу «Stop-Net» (або еквівалент) в службові приміщення станції на основі безконтактних карток працівників метрополітену та гучномовне оповіщення (надалі - ГМО).
74. Стійки електроживлення пристроїв зв'язку та ГМО на базі ДБЖ за «Технічним завданням КП «Київський метрополітен» на Лівобережній і Подільсько-Вигурівській лініях та на продовженні Куренівсько-Червоноармійської лінії від станції «Либідська» до станції «Виставковий центр» ввідно-розподільчими пристроями електроживлення СЦБ і зв'язку на базі джерел безперебійного живлення» від 15.02.2008.
75. Пристрої узгодження системи технологічного радіозв'язку і ГМО в волоконно-оптичну мережу метрополітену.
76. Обладнання станцій пускової дільниці цифровою системою адміністративно-господарського зв'язку з підключенням її до існуючої мережі.
77. Акумуляторні на станціях без колійного розвитку для джерел безперебійного живлення пристроїв зв'язку та ГМО.
78. Пристрої цифрової телекомунікаційної системи передачі даних зі швидкістю 10/100/1000 Мбіт/с на базі комп'ютерної мережі Еthernet станцій з підключенням їх до волоконно-оптичної мережі метрополітену.
79. Пристрої цифрової транспортно-комунікаційної системи передачі інформації, диспетчерського зв'язку та передачу команд і сигналів для всіх систем телемеханіки, годинникофікації та моніторингу обладнання на станціях.
80. Розширення або заміну стійки ПС-60, розміщеної в Інженерному корпусі, для можливості передачі сигналів оповіщення робочого персоналу та осіб, які евакуюються при виникненні особливого режиму та надзвичайних ситуаціях на станціях.
81. На станціях пускової дільниці пристрої цифрового місцевого зв'язку в межах об'єктів станції та оперативної охорони.
82. Цифрову систему диспетчерського зв'язку з реконструкцією аналогової системи диспетчерського зв'язку на діючих станціях всієї Куренівсько-Червоноармійської лінії.
83. Прокладання між кросовими зв'язку і вестибюлями станцій з'єднувальної лінії
зв'язку на базі волоконно-оптичного кабелю для адаптації автоматизованої системи проходу
пасажирів в метрополітен (надалі - АСПП) з мережею Еthernet метрополітену.
84 Обладнання вестибюлів станцій сучасними пристроями АСПП з підключенням її до мережі Еthernet для передавання інформації в Центр управління розрахунками (Інженерний корпус).
85. Кабіни контролерів автоматичних пропускних пунктів (надалі - АПП) у вигляді стаціонарних приміщень площею не менше 5,0 м2 і автономним підігрівом підлоги площею 2,0 м2 в зонах ручного проходу пасажирів.
86. Обладнання приміщень контролерів АПП засобами зв’язку, ручками екстренної зупинки ескалаторів.
87. Стаціонарні розмежувальні бар'єри від кабіни контролера до передескалаторного бар'єру між ескалаторами (останні секції бар'єрів повинні бути поворотно-розсувними).
88. На всіх станціях місця (окремі приміщення) для паління з витяжною вентиляцією згідно з Законом України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення».
89. Місця для встановлення у вестибюлях банкоматів і платіжних апаратів, а в підземних переходах кіосків для торгівлі друкованими періодичними виданнями та медикаментами з метою створення додаткових зручностей для пасажирів.
90. Розміщення інвестиційно-привабливих об'єктів площею не менше 1000 м2 на станціях «Іподром» та «Теремки» (в обсягах передпроектних пророблень).
91. Пандуси, вантажнопасажирські ліфти (похилі або вертикальні) як для пересування пасажирів з обмеженими фізичними можливостями (спеціальними вимогами), так і транспортування вантажів в рівень машинного залу та підплатформенних приміщень. Дистанційне управління роботою вантажнопасажирських ліфтів, теленагляд за ними та переговорні пристрої «пасажир-оператор».
92. Облаштування платформ станцій обмежувальними рельєфними смугами контрастними по складу матеріалу яскраво-жовтого кольору шириною не менше 10 см для створення сприятливих умов пасажирам з вадами по зору.
93. Обладнання входів на станції звуковими орієнтирами.
94. Рельєфну поверхню на верхніх та нижніх східцях сходових маршів станцій і підземних пішохідних переходів.

Источник - вісник 40 04.04.2011

КЧЛ, ККЛ, метро, КПКМ, метрострой

Previous post Next post
Up