Естакада через ж/д и два моста через озеро Радуга

Feb 16, 2011 16:48

До сих пор определяют, что строить - тоннель либо эстакаду над/под ж/д для выхода на Перова. И скорее всего эстакаду.

Техническое задание
на корректировку проекта Подольского мостового перехода через р. Днепр в г.Киеве на участке от дамбы Русановских садов до баульвара Перова

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на корегування проекту Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві
на відрізку від дамби Русанівських садів до бульвару Перова


1. Назва та місцезнаходження корегування проекту Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві на відрізку від захисної дамби Русанівських садів до бульвару Перова в Дніпровському районі м. Києва
2. Підстава для проектування Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 019.11.03 № 2165
3. Вид будівництва Нове будівництво
4. Дані про інвестора Київська міська державна адміністрація
5. Замовник КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" комунальної корпорації “Київавтодор”
6. Джерело фінансування Бюджетні кошти
7. Необхідність розрахунків ефективності інвестицій Не потрібно
8. Генпроектувальник Визначається на основі конкурсних торгів
9. Генпідрядник Визначається на основі конкурсних торгів
10. Стадійність проектування Проект (затверджувальна стадія)
11. Інженерні вишукування Інженерно-геологічні, гідрологічні та геодезичні вишукування виконати (відновити) в необхідному обсязі
12. Вихідні дані про особливі умови будівництва Визначити проектом
13. Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об’єкта АПЗ від 12.11.2007 №07-0683, подовжене листом Головного управління містобудування від 18.02.09 №14602
14. Черговість проектування та будівництва Виконати в одну чергу
15. Розроблення окремих проектних рішень в декількох варіантах Розробити для визначення оптимального варіанту перетину залізниці Київ-Петрівка (для порівняння прийняти розроблений варіант АТЗТ «Київсоюзшляхпроект» - прохід під залізницею)
16. Виконання попередніх погоджень проектних рішень із зацікавленими відомствами Погодити з АТЗТ «Київсоюзшляхпроект»
17.Виконання демонстраційних матеріалів макетів та креслень Розробити відповідно до вимог Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища для розгляду на містобудівній раді
18. Виконання науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт Не потрібно
19.Виконання технічного захисту інформації Згідно діючого законодавства
20.Дані про вид палива та попередні погодження щодо його використання, якщо передбачається власне теплопостачання. Не потрібно
21.Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма 1,3 км (ПК 58+00 до ПК 71+00)
22. Вимоги до благоустрою майданчика Визначаються проектом
23. Вимоги до інженерного захисту територій і об’єктів Визначити проектом згідно чинних нормативних документів
24. Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище» Згідно діючого законодавства
25. Вимоги з енергозбереження та енергоефективності Не потрібно
26. Дані про імпортні матеріали, технології і науково-дослідні роботи, які пропонує застосувати замовник. Застосовувати при відсутності вітчизняних аналогів, які б відповідали необхідним технічним параметрам з отриманням документів на відповідність
27. Вимоги до режиму безпеки та охорони праці. Згідно діючого законодавства
28. Вимоги до розроблення спеціальних заходів Передбачити заходи для вільного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями
29. Призначення нежитлових поверхів Відсутні
30. Перелік будинків та споруд, що проектуються у складі комплексу Проектом передбачити: 1. Перетин залізниці естакадою2. Естакада по вул. Райдужна(як перспективний об’єкт)3. Реконструкція вулиць С.Стальського та І.Микитенка4. Два мости через оз. Райдуга5. Підпірні стіни6. Естакада до насипу на Русанівських садах7. Примикання перспективних естакад заїздів і з’їздів з ПМП8. Перенесення авто кооперативу «Голубий експрес»9. Пасажирські та пішохідні потоки (коригування)10. Реконструкція і винесення інженерних мереж в межах садів та міських мереж в зоні забудови11. Огорожа діючих садових товариств по лінії відведення території забудови12. Очисні споруди дощових стоків13. Інші супутні інженерні об’єкти (підземні переходи, проходи, кошторисна документація, проїзди)
31. Необхідність підготовки ТУ на стадіях ЕП, ТЕО (ТЕР), якщо такі стадії передбачені Коригування на стадії ЕП
32. Додаткові умови І. Проектній організації:1. Підготувати та передати замовнику орієнтовні техніко-економічні показники (з обов’язковим зазначенням термінів проектування, будівництва та орієнтовної вартості будівництва, а також вартості проведення експертизи) для оформлення та затвердження титулу по об’єкту;2. Розробити та погодити проект червоних ліній.3. Розробити містобудівні умови та обмеження і оформити їх в Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища.4. Ув’язати проектні рішення зі станціями метрополітену;5. Надати Замовнику графічні та інші необхідні матеріали для додаткового відведення земельної ділянки;6. Отримати технічні умови в інженерних службах міста на реконструкцію(перенесення) інженерних мереж;7. Забезпечити захист проекту на містобудівній раді;8. Забезпечити зняття зауважень містобудівної ради;9. Виконати всі необхідні погодження робочого проекту в повному обсязі згідно АПЗ і технічних умов;10. Брати участь у поданні проектно-кошторисної документації на експертизу;11. Забезпечити зняття зауважень комплексної державної експертизи до проектних рішень та виконати відповідне коригування проектно-кошторисної документації;12. Виконати винесення запроектованих споруд на місцевість;ІІ. В проекті передбачити:1. Місцеві проїзди з урахуванням під’їздів і підходів до станцій метрополітену і підземних переходів і проїздів в межах насипі;2. Кількість смуг руху прийняти рівною шістьом, по три в кожному напрямку;3. Очисні споруди для очищення дощових вод в разі їх відводу з території забудови закритим способом . Спосіб водовідводу визначити з урахуванням вимог, викладених в технічних умовах КК "Київавтодор";4. Пониження бортів на перехрестях і пішохідних переходах в одному рівні з проїзною частиною;5. Штучне освітлення в темну пору доби та в умовах обмеженої видимості пішохідних переходів в одному рівні з проїзною частиною та прилеглих тротуарів;6. Зовнішнє освітлення за технічними умовами «Київміськсвітло»;7. Влаштування перепон для виїзду транспортних засобів на тротуари;8. Дотримання діючих санітарних та екологічних норм;9. Благоустрій і озеленення території забудови;10. В складі проекту розробити проект електропостачання та організації дорожнього руху в садах на період виконання будівельних робіт;11. Відомість обсягів основних будівельних робіт та будівельних матеріалів;12. Кошторисну документацію розробити в діючих цінах на момент завершення розробки проекту;13. При складанні кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт, які визначаються за формою “3-П”, при розрахунку одного людино-дня користуватися додатком В (обов’язковим) змін №1 до “Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт для будівництва, що здійснюється на території України”;14. В кошторисі на розробку проектно-кошторисної документації передбачити:14.1 Витрати на погодження проектно-кошторисної документації з усіма зацікавленими організаціями;14.2 В разі необхідності перевлаштування існуючих інженерних мереж - застосовувати при їх проектуванні коефіцієнт к=1,2 на реконструкцію;14.3 Передбачити закладання проектної документації до страхового фонду документації України14.4.Передбачити вахтовий метод.14.5. Вартість розробки робочої документації15. Влаштування велосипедних доріжок в межах садів;16. Розробку проектування виконати відповідно до схеми (додається).

Заступник директора Васильцов М.Ф.

Начальник відділу підготовки будівництва Сарапука В.Є.

троещина, подольский мост, набережная, метро, подольско-воскресенский мостовой переход, Подольско-Воскресенская линия, ПВМП

Previous post Next post
Up