ТЗ на проект строительства дороги от ПМП к пр. Ватутина с транспортной развязкой на Горбачихе

Feb 07, 2011 12:16

Как пишет весник 44 (432) от 01.11.2010 объявление  №40568

Техническое задание
на проектирование строительства дороги от Подольского мостового перехода через р.Днепр до проспекта Ватутина со строительством транспортной развязки на примыкании в урочище Горбачиха к Подольскому мостовому переходу через р.Днепр

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на проектування будівництва дороги від Подільського мостового переходу через р.Дніпро до проспекту Ватутіна з будівництвом транспортної розв’язки на примиканні в урочищі Горбачиха до Подільського мостового переходу через р.Дніпро

напоминалка: Набережная на Троещине (Воскресенке), Дорога от Подольского моста к проспекту Ватутина
ДОДАТОК 3
ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о. голови комітету з конкурсних торгів КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва”

___________________М.Ф. Васильцов

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на проектування будівництва дороги від Подільського мостового переходу через р.Дніпро до проспекту Ватутіна з будівництвом транспортної розв’язки на примиканні в урочищі Горбачиха до Подільського мостового переходу через р.Дніпро

1. Назва та місцезнаходження Будівництво дороги від Подільського мостового переходу через р.Дніпро до проспекту Ватутіна з будівництвом транспортної розв’язки на примиканні в урочищі Горбачиха до Подільського мостового переходу через р.Дніпро м.Київ, Дніпровський район.
2. Підстава для проектування Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 03.11.2010 № 905
3. Вид будівництва Нове будівництво
4. Дані про інвестора Київська міська державна адміністрація
5. Замовник КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" комунальної корпорації “Київавтодор”
6. Джерело фінансування Міський бюджет / Державний бюджет
7. Необхідність розрахунків ефективності інвестицій Не потрібно
8. Генпроектувальник Визначається на тендерній основі
9. Генпідрядник Визначається на тендерній основі
10. Стадійність проектування Проектно-кошторисну документацію розробити в дві стадії: проект та робоча документація
11. Інженерні вишукування Інженерно-геологічні, гідрологічні та геодезичні вишукування виконати в необхідному обсязі
12. Вихідні дані про особливі умови будівництва Визначити проектом (з урахуванням, що територія, на якій планується будівництво дороги, може підтоплюватись паводковими водами)
13. Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об’єкта Урахувати вимоги містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, які надаються Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, а також технічних умов інженерних служб міста.
14. Черговість проектування та будівництва Виконати в одну чергу
15. Розроблення окремих проектних рішень в декількох варіантах Розробити для розгляду та погодження на архітектурно-містобудівній раді щонайменше 2 варіанти.
16. Виконання попередніх погоджень проектних рішень із зацікавленими відомствами Погодити з ШЕУ Дніпровського району, ДАІ, «Київгенплан» та іншими зацікавленими організаціями
17. Виконання демонстраційних матеріалів макетів та креслень Розробити відповідно до вимог Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища для розгляду на містобудівній раді
18. Виконання науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт Виконати при необхідності
19.Виконання технічного захисту інформації Згідно діючого законодавства
20.Дані про вид палива та попередні погодження щодо його використання, якщо передбачається власне теплопостачання. Не потрібно
21.Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма Довжина дороги приблизно 3,5 км (остаточно визначається проектом), кількість смуг руху - 6 (по 3 в кожному напрямку), ширина смуги руху - 3,75 м,
22. Вимоги до благоустрою майданчика Визначаються проектом з урахуванням вимог Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища та зауважень містобудівної ради
23. Вимоги до інженерного захисту територій і об’єктів Визначити проектом згідно чинних нормативних документів та технічних умов
24. Вимоги щодо розроблення розділу “Оцінка впливів на навколишнє середовище” Необхідно виконати згідно діючого законодавства
25. Вимоги з енергозбереження та енергоефективності Застосувати заходи з енергозбереження згідно діючих нормативних документів
26. Дані про імпортні матеріали, технології і науково-дослідні роботи, які пропонує застосувати замовник. Застосовувати при відсутності вітчизняних аналогів, які б відповідали необхідним технічним параметрам
27. Вимоги до режиму безпеки та охорони праці. Згідно діючого законодавства
28. Вимоги до розроблення спеціальних заходів Передбачити заходи для вільного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями
29. Призначення нежитлових поверхів Відсутні
30. Перелік будинків та споруд, що проектуються у складі комплексу Підземні пішохідні переходи (необхідність їх будівництва, кількість та місця влаштування визначити проектом), очисні споруди, об’єкти енергозабезпечення.
31. Необхідність підготовки ТУ на стадіях ЕП, ТЕО (ТЕР), якщо такі стадії передбачені Не передбачені
32. Додаткові умови І. Всі додаткові роботи, які виникнуть під час проектування і не передбачені кошторисами на виконання проектних робіт, наданими у тендерній пропозиції учасника, за винятком робіт, які не можливо було передбачити до проведення тендеру, додатковій оплаті не підлягають.ІІ. Проектному інституту:1. Підготувати та передати замовнику орієнтовні техніко-економічні показники (з обов’язковим зазначенням термінів проектування, будівництва та орієнтовної вартості будівництва, а також вартості проведення експертизи) для оформлення та затвердження титулу по об’єкту;2. Надати Замовнику графічні та інші необхідні матеріали для відведення земельної ділянки;3. Розробити містобудівне обґрунтування;4. Затверджувальну стадію розробити до 20.04.2011 року;5. Отримати містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки, які надаються Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища;6. Забезпечити захист проекту на містобудівній раді;7. Забезпечити зняття зауважень містобудівної ради;8. Виконати всі необхідні погодження робочого проекту в повному обсязі;9. Брати участь у поданні проектно-кошторисної документації на експертизу;10. Забезпечити зняття зауважень комплексної державної експертизи до проектних рішень та виконати відповідне коригування проектно-кошторисної документації;11. Виконати винос запроектованої дороги на місцевості;ІІІ. В проекті передбачити:1. Будівництво дороги від Подільського мостового переходу через р.Дніпро до проспекту Ватутіна з будівництвом транспортної розв’язки на примиканні в урочищі Горбачиха до Подільського мостового переходу через р.Дніпро;2. Кількість смуг руху прийняти рівною шістьом, по три в кожному напрямку;3. Добудову транспортної розв’язки на перетині з просп. Ватутіна;4. Будівництво набережної з облицюванням гранітом;5. Проектом врахувати, що дорога повинна виступати захисною дамбою від паводкових вод для захисту існуючих садових та дачних ділянок;6. Конструкцію дорожнього одягу і земляного полотна визначити розрахунком (розрахунок виконати з урахуванням максимального навантаження);7. Очисні споруди для очищення дощових вод в разі їх відводу з території забудови закритим способом (в разі необхідності). Спосіб водовідводу визначити з урахуванням вимог, викладених в технічних умовах КК "Київавтодор";8. Будівництво в разі необхідності підземних пішохідних переходів під проїзною частиною (необхідність будівництва, кількість та місця розташування визначити проектом);9. Пониження бортів на перехрестях і пішохідних переходах в одному рівні з проїзною частиною;10. Штучне освітлення в темну пору доби та в умовах обмеженої видимості пішохідних переходів в одному рівні з проїзною частиною та прилеглих тротуарів;11. Зовнішнє освітлення;12. Влаштування по осі проїзної частини колесо відбійного огородження жорсткого типу із застосуванням допоміжних пристроїв, які запобігають засліпленню водіїв зустрічних транспортних засобів в темну пору доби;13. Влаштування перепон для виїзду транспортних засобів на тротуари;14. Перекладання інженерних мереж при необхідності;15. Дотримання діючих санітарних та екологічних норм;16. Благоустрій і озеленення;17. В складі проекту розробити проект електропостачання та організації дорожнього руху на період виконання будівельних робіт;18. Влаштування дорожнього покриття асфальтоукладачем типу “Титан-473” та зчленованими котками типу НАММ “НД-70”;19. Відомість обсягів основних будівельних робіт та будівельних матеріалів (на стадіях П та РД);20. Кошторисну документацію розробити в діючих цінах на момент завершення розробки проекту;21. Кошторисом передбачити кошти на страхування ризиків замовника в будівництві відповідно до вимог ВБН Д.1.1-218-1-2001;22. При складанні кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт, які визначаються за формою “3-П”, при розрахунку одного людино-дня користуватися додатком В (обов’язковим) змін №1 до “Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт для будівництва, що здійснюється на території України”;23. В кошторисі на розробку проектно-кошторисної документації передбачити: 21.1 Витрати на погодження проектно-кошторисної документації з усіма зацікавленими організаціями;21.2 В разі необхідності перевлаштування існуючих інженерних мереж - застосовувати при їх проектуванні коефіцієнт к=1,2 на реконструкцію;21.3 Кошти на сплату за земельну ділянку на період будівництва об’єкта до передачі його в експлуатацію;21.4 Передбачити закладання проектної документації до страхового фонду документації України24. Влаштування велосипедних доріжок;

Заступник директора М.Ф.Васильцов
Начальник технічного відділу Ю.М.Тарасенко

Это все к тому, о чем я уже писал Забудьте о метро на Троещине

троещина, подольский мост, набережная, метро, подольско-воскресенский мостовой переход, Подольско-Воскресенская линия, ПВМП

Previous post Next post
Up