Сейчас живенько дискутируется проект транспортной развязки в районе станции метро Шулявка, а именно одно из новых предложенных решений - трехуровневая развязка с круговым движением на кольце по часовой стрелке. (Левое кольцо - авт.)
( Read more... )
ну і ще - називати це кільцем некоректно, оскільки в 90% випадків руху по кільцю не буде, а лише повороти на 90 градусів.
Окрім того, на відміну від традиційного кільця - виконується основне завдання будь-якої розв"язки - якщо заїхав на розв"язку, то ти максимально швидко її покидаєш. наскільки швидко покинеш "конюшину", якщо треба йти на розворот наприклад?
Не потрібно мені цитувати рекламні проспекти автора, а просто задумайтесь над питанням: чи вистачить там нормального кільця? Адже можна передбачити можливість розвернути потік за годинниковою стрілкою на тому ж кільці.
я ніде не цитутую ніяких рекламних проспектів, я викладаю свої думки і спостереження.
"нормальне кільце" передбачає втричі довший шлях для лівого повороту, окрім того, рух по звичайному кільцю без додаткових знаків передбачає головну дорогу не по кільцю, а на в"їздах на кільце. в результаті машини на кільці застряють, а не максимально швидко покидають розвязку. так, єдиний недолік альтернативної розвязки - це можливі тянучки перед в"їздом на розвязку.
1. втричі довший шлях до лівого повороту - це максимум зайві 100 метрів. 2. додаткові знаки також не є проблемою - по всій країні стоять, по-нормальному.
В варіантах з кільцем начебто і реалізовано Х-подібне перехрестя, але потоки все одно будуть пересікатися - при повороті на ліво. Вклинюваня не менуче, як на ліво так і на право по кільцю. А значить потрібно будувати чотирьохрівневу розвязку. :)
Для 4-рівневої там немає місця (та й навряд чи вона потрібна). До речі, я раз десять вже говорив із таксістами коли їхав у таксі, показував їм схему розвязки і скидав по блютусу - всі були в захваті і казали, яка елегантна і ефективна розв"язка.
Ну і естетика звичайно - набагато виграє ніж одоробало від Воробйова і компанії :)
Окрім того, на відміну від традиційного кільця - виконується основне завдання будь-якої розв"язки - якщо заїхав на розв"язку, то ти максимально швидко її покидаєш. наскільки швидко покинеш "конюшину", якщо треба йти на розворот наприклад?
Reply
Досить про конюшину, вона не рятівник.
Reply
"нормальне кільце" передбачає втричі довший шлях для лівого повороту, окрім того, рух по звичайному кільцю без додаткових знаків передбачає головну дорогу не по кільцю, а на в"їздах на кільце. в результаті машини на кільці застряють, а не максимально швидко покидають розвязку. так, єдиний недолік альтернативної розвязки - це можливі тянучки перед в"їздом на розвязку.
Reply
2. додаткові знаки також не є проблемою - по всій країні стоять, по-нормальному.
В варіантах з кільцем начебто і реалізовано Х-подібне перехрестя, але потоки все одно будуть пересікатися - при повороті на ліво. Вклинюваня не менуче, як на ліво так і на право по кільцю.
А значить потрібно будувати чотирьохрівневу розвязку. :)
Reply
Ну і естетика звичайно - набагато виграє ніж одоробало від Воробйова і компанії :)
Reply
Leave a comment