Дедлайн - 18.00 п'ятниця 28 травня 2010
Відібравши учасників першої хвилі (травень) у Київ, Одесу і Харків, оголошуємо конкурс на наступні міста - Донецьк, Львів і знову Київ.
Запрошуємо професійних журналістів, редакторів та медіа-активістів взяти участь у ІІI модулі «Як нові медіа оптимізують роботу видань? Від внутрішніх інфопотоків до зовнішнього просування»
Навчання відбудеться у Львові (15-16.06), Києві (19-20.06), Донецьку (26-27.06)
Заповнити онлайн-анкету Чому навчатимемося?
Пропонований навчальний курс розрахований на журналістів, редакторів, вмотивованих медіа-активістів За результатами навчання учасники зможуть запропонувати своїм виданням конкретні кроки в стратегії онлайн присутності видання й ефективній організації роботи редакції.
Хто може подаватися? Запрошуються професійні журналісти і медіа-активісти з середнім рівнем знань і навичок в соціальних медіа, чия робота пов'язана з користуванням Інтернету. Якщо ви не брали участь у попередніх модулях, рівень ваших знань і навичок користування Інтернетом має бути вищим від початкового (наприклад: розуміння, як працює RSS, що таке мультимедіа, головні засади роботи в Twitter).
Кількість учасників - до 16 чоловік на один модуль.
Географія учасників:
Сесія в Києві: учасники з Києва (мінімум 70%), Житомира, Вінниці, Чернігова,
Сесія у Львові: учасники зі Львова (мінімум 70%), Хмельницького, Франківська, Тернополя, Закарпаття, Волині
Сесія в Донецька: учасники з Донецька (мінімум 70%), Луганська, Дніпропетровська,
Дати проведення:
Львів 15-16 червня (вівторок-середа)
Київ 19-20 червня (субота-неділя)
Донецьк 26-27 червня (субота неділя)
УВАГА! Учасників з інших міст аніж Львів, Київ, Донецьк можуть брати участь в конкурсі за умов самостійного забезпечення проїзду до місця проведення і проживання.
Тренерами виступатимуть провідні українські експерти з нових медіа з досвідом роботи в галузі.
Умови відбору: Учасники відбираються на конкурсній основі. Участь - безплатна. Обов’язковою умовою участі в конкурсі є 1) заповнення онлайн-анкети, 2) оплата реєстраційного внеску - 100 грн. (призначення коштів - нагородження призами найактивніших учасників)
Останній термін подачі на конкурс: 18.00, п’ятниця, 28 травня 2010 року
Результати конкурсу: -- 1 червня 2010 року
Якщо у вас є запитання, будь-ласка, заохочуємо задавати на наших офіційних ресурсах:
Twitter: @
medianext_uaБлог:
medianext_ua.livejournal.com Cторінка в Facebook:
MediaNext Ukraine Контактні особи:
Віталій Мороз, керівник програм з нових медіа, 8044 458 44 40 vmoroz (at) internews.ua
Ольга Сушицька, координатор проектів, 8044 458 44 40 osushytska (at) internews.ua