Старт-апи - термін, який більш властивий для малого бізнесу. Підприємці втілюють інноваційні ідеї у проекти, які, за умов грамотного менеджменту, здатні вийти на рівень прибутковості.
Особливо приємно, коли журналісти зважуються реалізувати свої ідеї у старт-апи. Олексій Ярославцев
alek_ya і Олена Білозерська
bilozerska нещодавно створили інформаційне агентство "Поряд з вами" -
http://www.poryad.com/ Чому ми не оминули цю подію? Не тільки у зв'язку з посиленням цензури в Україні. Адже таке агентство - це додатковий альтернативний майданчик для інформування громадськості. Для нас важливо й те, що Олексій Ярославцев є учасником навчань MediaNext, проекту ElectUA і просто гарною людиною, з якою приємно спілкуватися.
Водночас, пройдемося що "так" і "не так" на сайті новоствореного агентства аби засновники не зупинялися у вдосконаленні ресурсу:
Позитиви:
Найголовніше - ексклюзивні матеріали від Олени і Олексія, яких має бути ще більше.
1. Cучасна платформа Web 2.0 (скоріше за все -
WordPress);
2. Легкий дизайн, добра кольорова гамма;
3 Чітка структура. Розділи: Новини, Репортажі, Статті, Інтерв'ю;
4 Оновлення. Розділ "новини" оновлюється 2-3 рази на день. Для старту це непогано;
5. Зворотній зв'язок з читачами, авторами матеріалів;
6. Можливість долучитися до роботи ІА іншим журналістам.
Недоліки:
1. Агентство чи агенція?.Більш вживаний термін - інформаційна агенція;
2 Не усі матеріали - від власних кореспондентів;
3. Відсутність розділу фото / відео;
+ два спостереження:
а) центральне
фото на головній сторінці показує політичні уподобання автора. Новини про мітинг опозиції 27 квітня. Ракурс фото - прапори "Свободи", хоча загалом домінували інші прапори.
б) контент від читачів варто переглядати на наявність помилок. Особливо грубих. Нерідко читач переглядає тільки заголовки:
ми переконані, досвід створення ІА "Поряд з вами" для його ініціаторів буде неоціненним. Успіхів і зростання!.