Правда, Микола Сухомлин слідує за 12 500 користувачами Твіттера, що автоматично відносить його до категорії масфолловерів. Водночас, це тільки сприяє йому в кар'єрі, адже навіть ми нині пишемо:)
Але, давайте по пунтках.
Микола aka
@MediaUkraine - цікавий феномен українського Твіттера.
Менше року тому, на I модулі навчання MediaNext в Харкові у червні 2009 р. Микола був одним з 14 учасників, які зареєструвалися в Твіттері. Нині його екаунт - певно №1 в Україні за кількістю фолловерів
З перших же днів Микола націлився на яскраву присутність у Твіттері. Адже він - не тільки журналіст, але й тренер, який пропонує своє навчання.
Масфоловінг в Твіттері означає кілька речей:
- автор не має можливості читати твіти своїх друзів, якщо тільки не стежить через створені списки (їх наразі у Миколи немає);
- автор має неякісну аудиторію, більшість з неї - це іноземні екаунти, до того ж, значна кількість ботів і масфоловерів.
Водночас, у Миколи й велика кількість позитивних речей. Не тільки як у користувача Ттітера, але й як журналіста:
- твіти-афоризми, які залюбки цитують твіттеряни;
- створення медійної гугл-групи, де публікується корисна інформація;
- готовність сприяти, зокрема, коли ми попросили поширити через свої канали
оголошення про 3 модуль MediaNext.
Кожен обирає власну стратегію позиціонування у соціальних мережах. Наведений нами приклад - доволі яскравий. Головне - аби це сприяло вашій роботі.