"А навіщо мені розуміти, якщо мені й так вистачає присутності в мережі?", - спитаєте ви і будете праві, оскільки нові інструменти борються за вашу увагу і забирають час, якого обмаль.
Водночас, мало хто сьогодні бачить різницю мін приватним екаунтом користувача, групою і офіційною сторінкою у Facebook. Різні задачі, різний функціонал і різні можливості. Але чудовий доступ до цільової аудиторії.
У 2011 році сотні людей в Україні вивчатимуть сase study застосування Facebook на прикладі
ФРІ, менш ймовірно,
24 години:). Ми щойно
створили сторінку нашого проекту й запрошуємо приєднуватися.
Наразі ж, нагадуємо, що кілька днів тому Facebook перевищив показники Google щодо відвідуваності в США, Ось відома
стаття в Financial Times з цього привод, ключові тези статті українською подаємо
- Інтернет стає все більш орієнтованим на соціальну взаємодію, аніж пошук (becoming more sociable than searchable)
- у квітні 2009 року у Facebook було зареєстровано 200 мільйонів юзерів, у лютому 2010 - 400 мільйонів.
- користувачі у всьому світі проводять більше як 5,5 годин у мсяць на такі соціальні мережі як Facebook чи Twitter - дані за грудень 2009 р.
- користувачі в США проводять 6,5 годин в Facebook і тільки менш як 2,5 години Google.
PS: до речі, Financial Times дозволяє поширювати свої статті через функцію share. Для цього є кнопки Twitter, Facebook, LinkedIn, але тільки не Livejournal. Тому і ставимо:)