Ще кілька місяців тому, навесні, десь у квітні, закрившись з колегами у невеликій конференц- залі, ми пів дня дискутували, як виглядатиме реалізація MediaNext на найближчий рік. Тоді ще навіть не було остаточної назви - NextMedia? NewMedia? MediaNew?
Ми ще не підозрювали у що це виллється. Здається, нам вдалося запустити невеликий новомедійний рух, запропонувавши усім більше, аніж навчання, гостьові лекції, зустрічі новомедійників. Найважливіше, на нашу думку, що ми пробували і продовжуємо створити умови для неформального спілкування між усіма нашими медіанекстерами. Більш того, підтримувати їх справді важливі ініціативи.
Очевидно, до нас була (суб'єктивно, але таки менш помітна) Школа цифрової журналістики в Києво-Могилянській Академії, адже кількість журналістів, що могла пройти навчання, була значно меншою.
Ще рано говорити про видатні разультати, але проникнення в редакції ідей, як не "застаріти" у світі, що динамічно змінюється, таки відбувається. Сам факт ведення Твіттера чи користування FeedBurnerом - ще не результат. Кожен журналіст і редактор має спочатку визначити для себе навіщо це йому у його щоденній роботі.
MediaNext
#medianext_ua дав поштовх й іншим проектам в рамках діяльності Інтерньюз-Україна.
Щойно на вихідних завершили
#umedia, продовжуємо Твіттер-трансляцію ходу виборів,
#elect_ua. Особливо приємно, що реалізували з ініціативи медіанекстерів
#24godyny
Й це не усе, нові хештеги ще з'являтимуться. І більшість з ним запропонують саме медіанекстери. Віримо у це. А віра теж додає тепла у цю прекрасну погоду