Ми переконані, що наші учасники представлять якісні доповіді, які стосуються не реклами, не PR, не виборів, а того, за чим йдуть на MediaCamp Kyiv 2009 - фаховий медіа контент.
Доповіді учасників, які представляють гезету Сегодня, Дзеркало Тижня, ВД "Бурда" etc. Для голосування необхідно увійти на сайт як зерєстрований користувач.
1.
Від флеш-мобів до змін у медіа-індустрії. Як спрацювали соціальні мережі в проекті Журнал за 24 години подали Ірина Маркова, Олена Дуб - нині 18 голосів
2.
Нові медіа - нові концепції управління подала Оксана Приходько - нині 6 голосів
3.
Новые медиа для коммерческого издания. Или откуда берутся сенсации подала Оксана Маслова - нині 8 голосів
4.
Молодіжні ЗМІ: які видання потрібні молоді? подала Іва Репницька - нині 6 голосів
5
Как превратить печатное издание в конвергентное. Создаем утопию на примере издания N. - подала Ірина Маркова - нині 6 голосів