Увага! Конкурс відбору учасників першого модулю навчання MediaNext

May 20, 2009 17:15

Останній термін подачі на конкурс: 17.00, середа, 3 червня 2009, medianext_ua@ukr.net
Проведення: 13-14 червня - Київ, 16-17 червня - Львів, 20-21 червня - Донецьк

МеdiaNext, голландсько-український проект з розвитку нових медіа в Україні від Інтерньюз-Україна і European Journalism Center, оголошує конкурс відбору учасників на перший модуль навчання.

Перший модуль навчання - це базовий дводенний курс під назвою «АВС з нових медіа: нові можливості в роботі журналістів і медіа-активістів»

За цим посиланням ви можете ЗАВАНТАЖИТИ АНКЕТУ


Мета першого модулю навчання - розширити уявлення практичного застосування нових медіа в журналістиці, громадській діяльності, активізму, зрозуміти принципи і «закони» функціонування блогосфери, навчитися оперувати базовими інструментами нових медіа.

Учасники і географія: До конкурсу запрошуються дві категорії учасників: 1) професійні журналісти і редактори, 2) громадянські журналісти, блогери-початківці, медіа-активісти, лідери громадських організацій.

За результатами конкурсу, залежно від попиту з боку обох категорій учасників, до участі будуть запрошені представники однієї з категорій. Відповідно, програма буде зорієнтована або на професійних журналістів, або ж на медіа-активістів і лідерів НДО. Для представників другої категорії учасників навчання буде проведене в наступні місяці. Кількість учасників - від 15 до 20 на один модуль.

Перший модуль навчання відбудеться:
13-14 червня, Київ
16-17 червня, Львів
20-21 червня, Донецьк

Набір учасників в інших містах за проектом, - Харкові, Одесі і Вінниці, буде оголошено згодом. Навчання в цих містах планується на липень.

Структура: Перший базовий модуль навчання - є одним з шести розроблених модулів при заснованій в рамках проекту Школі нових медіа при Інтерньюз-Україна. Інші модулі включатимуть спеціалізовані теми, зокрема:

«Моделі співіснування традиційних медіа і блогосфери», «Майбутнє журналістики з перспективи розвитку технологій», «Автор і читач. Нові принципи позиціонування в Інтернеті», «Журналістські розслідування завдяки новим медіа», «Нові аудиторії для журналіста. Курс з основ комунікації за посередництва нових медіа»,

Базовий модуль навчання включає в себе дводенний курс навчання. Цілі базового курсу:
.
1) надати учасникам уявлення щодо «ідеології» нових медіа в ХХІ столітті;
2) надати учасникам уявлення щодо вже існуючого застосування нових медіа в Україні і світі, показати можливості і застереження щодо технологій;
3) навчити базовим інструментам, зокрема: як ефективно використовувати блоги, мультимедіа, теги, гіперлінки, базові сервіси нових медіа (LiveJournal, Twitter, Facebook);
4) навчити перших кроків позиціонування себе в блогах і соціальних мережах, пошук інформації;
5) дати можливість учасникам вже під час першого модулю виконувати практичні завдання із застосування інструментів нових медіа.

Тренерами виступатимуть українські і американські професіонали в сфері нових медіа, перш за все з практичним досвідом в новітніх технологіях. Американський тренер є випускником Колумбійського університету (Нью-Йорк), українські - організатори перших Блогкемпів, спеціалісти з впровадження новітніх технологій в журналістиці і в сфері бізнесу.

Участь відібраних учасників безкоштовна. Обов’язковою умовою участі у конкурсі є заповнення анкети апліканта (додаток 1)

Останній термін подачі на конкурс: 17.00, середа, 3 червня 2009

Заповнені анкети мають бути надіслати на електронну скриньку: medianext_ua@ukr.net
Якщо у Вас немає можливості надіслати по е-mail, телефонуйте до нас в офіс (8044) 458 44 40 аби запитати про зручний для Вас спосіб надіслання.

Контактні особи:
Віталій Мороз, координатор програм з нових медіа, vmoroz@internews.ua
Ольга Сушицька, координатор проектів, osushytska@internews.ua

Стежте за новинами проекту MediaNext на нашому блозі: - http://medianext-ua.livejournal.com/

Довідка: MediaNext (офіційна назва проекту - Розвиток Нових медіа в Україні) є спільним українсько-голландським проектом за фінансування програми МАТРА на кошти МЗС Королівства Нідерланди. Ключовим голландським партнером Інтерньюз-Україна виступив Європейський центр журналістики (European Journalism Center), одна з найбільш авторитетних медіа-організацій в Європі. Проект ставить за мету ініціювати трансформацію українських медіа в бік їх подальшої відкритості до нових технологій, і сприяти ширшому впровадженню інструментів нових медіа в повсякденній роботі журналістів.

medianext, київ, львів, відбір учасників, оголошення, донецьк, конкурс

Previous post Next post
Up