Користувач YouTube з ніком "Burda Ukraine", що відсилає до видавничого дому "Бурда-Україна", розмістив в Інтернеті ролик під красномовною назвою "Пресса работает". Судячи зі змісту ролика, його завдання - відновити довіру до преси у читачів і рекламодавців. Сам ролик викликає змішанні почуття через свою одіозність і слабо приховану маніпуляцію цифрами, які взяті з маловідомих джерел.
Перш за все, дизайн ролика явно наслідує відомі ролики
Social Media Revolution, однак креативу у ньому менше. По-друге, в ролику наводяться сумнівні тези, які для людей епохи Інтернету видадуться гротескними:
- 78% українців читають пресу (приблизно 40 мільйонів - раз в рік?),
- преса - найбільш цитоване медіа (ким і де?)
- 7 з 10 запитів в Інтернеті відбуваються після ...прочитання преси:) (спочатку ми читаємо газети, а потім йдемо в Інтернет?)
- 93% людей реклама не дратує, якщо це преса, ще 87% довіряють їй:)
Можна припустити, що ролик створили під замовлення Burda Ukraine. Адже його можна побачити не тільки в Інтернеті, але на плазмових екранах в метрополітені щонайменше одного з міст-мільйонників.
Click to view
Видавничий дім "Бурда-Україна" - це дочка німецького медіаконцерну Hubert Burda Media. В Україні з 1997 року і спеціалізується на виданні низки глянцевих журналів, таких як Playboy, Добрые советы, Лиза, Mini і тд. Видавництво відоме й тим, що цілеспрямовано не створює сайти видань, а також не присутнє в соціальних медіа.