Інтерньюз-Україна оголосила конкурс для ЗМІ щодо стратегії онлайн-присутності

Mar 31, 2011 10:53

Вже почали отримувати листи стосовно бар'єрів щодо участі - 10 працівників. Справді, наразі невеликим проектам доведеться зачекати.

З релізу: "В результаті конкурсу організатори відберуть три медіа-компанії. Їм буде надане професійне консультування та навчання, що дозволить застосовувати інноваційні підходи в покращенні функціональності сайту та оптимізувати присутність ЗМІ в Інтернеті"

Детальніше на сайті MediaNext:
Інтерньюз-Україна допоможе українським ЗМІ зі стратегією онлайн-присутності


МФ "Відродження", Інтерньюз-Україна, конкурс

Previous post Next post
Up