Це звісно хвороба всіх великих компаній, але масштаб в нашому випадку вражає.
Спочатку цитата (ідіоти в LJ закодували якийсь антиспам фільтр котрий не дає мені додати посилання на статтю на www_free-seo-news_com/newsletter546.htm):
In the interview, Matt Cutts said the following about the importance of +1 clicks: "In the short term, we’re still going to have to study and see how good the signal is. Right now, there’s not really a direct effect where if you have a lot of +1s, you will rank higher."
Тепер пояснення.
Google зробив гарну річ. Зручну і корисну альтернативу для Facebook'а. Достеменно невідомо, які цілі ставилися при розробці (тобто цілей можна назвати багато, але невідомий ступінь достовірності тверджень). Ми можемо виділити такий бенефіт для гугля, як отримання інформації про вподобання користувачів з перших рук - від самих користувачів. Причому це будуть якісні сигнали - їх важче накрутити, ніж анонімну кнопку, і їх можна проаналізувати і відкинути накрутки. При цьому, на момент виходу GooglePlus у вебмайстрів не було зацікавленості чіпляти ще одну кнопку. Таку зацікавленість можна і потрібно було створювати шляхом інформування всіх, що "ставте кнопку і буде вам профіт від гугля". Потрібно було враховувати ці кліки І інформувати про це громадськість.
Натомість, що зробив цей
рафінований ідіот Matt Cutts? Він вбив всі зусилля своїх колег із створення мережі, і дуже ймовірно, що вбив і саму мережу. Він сказав буквально: "нам начхати на ваші, шановні вебмайстри, зусилля з встановлення нашої кнопки, нам начхати на ваших користувачів, нам начхати на користувачів GooglePlus і нарешті на сам GooglePlus ". З чим ми корпорацію добра і вітаємо.