Graduttaa-blogin innoittamana siirsin giffejä omaan opiskelusyksyyni:
TEHDASSUUNNITTELUN PROJEKTITYÖKURSSI
"Kurssin ideana on se, että ryhmä työskentelee eräässä Suomen prosessiteollisuuden firmassa. Firmalla on
sisäinen ”Innovaatio”-ohjelma, johon työtekijät voivat ehdottaa uusia ideoita jatkokehiteltäväksi."
Click to view
Kun kuulemme, että loppupalaute annetaan baarissa.
Menemme esittelemään liikeideamme: luulemme näyttävämme tältä:
todellisuus on kuitenkin aivan toinen:
Proffa kyseenalaistaa liikeideamme toimivuuden ja kysyy miten aiomme ottaa huomioon asiat x, y ja z:
FYSIKAALISEN KEMIAN LABORATORIOTYÖT
kun minulle selviää, kuinka suuri työmäärä 3 opintopisteeseen sisältyy:
Selostusten kirjoittaminen tuntuu:
Laboratoriotyöselostusta kirjoittaessa keskittyminen herpaantuu helposti, esim.
Työselostukseni palautuu korjattavaksi, koska taulukon teksti ei ole täysin kiinni taulukossa.
mielipiteeni assareista
Onneksi labratyöt tehdään pareittain, vaikka selkkarit täytyy jokaisen tehdä yksin:
aika kuluu Maarintalolla lähinnä näin:
Kaveri väittää, että työn x virhearvinointi on helppo:
Assarilta tulee sähköposti otsikolla "selostuksessasi on korjattavaa":
Saan assarilta selostuksen korjattavaksi ja tämä naureskelee tyhmyydelleni:
"Miksi laskit tällä kaavalla?"
Työstäni ei löyty pitkää versiota Fyke12.zipistä:
DL lähestyy ja assari ei tarkista 2 viimeistä selostusta millään:
viimeiset kaksi selkkaria menivät kerralla läpi
tunteeni kun kurssi on vihdoin paketissa:
Selostuksiani tarkastava assarini tulee juttelemaan vapaa-ajalla:
PROSESSITEOLLISUUDEN MITTAUKSET
Pakollinen luento on nelikiltaristeilyn päällä:
TEHDASSUUNNITTELU
luennot:
en löydä virhettä taselaskuista:
POLYMEERITEKNOLOGIAN PERUSTEET
Opettaja kysyy samaa asiaa uudestaan seuraavassa oppimistehtävässä:
Rakastan oppimistehtävien tekoa:
Oppimistehtäväni on puoli sivua alle tavoitteen, ratkaisu:
ORGAANINEN KEMIA II
Tentissä:
Kaveri sanoo olevansa kiinnostunut orgaanisesta kemiasta:
KUN YHDISTÄN SOSIAALISEN ELÄMÄN, KOULUN JA TYÖN: