Герої романів Джейн Остен, щоразу коли їм ставало забагато почуттів і думок - виходили у парк на прогулянку. І таким чином, з кожним відміреним кроком, вдихаючи чисте повітря і перебуваючи на самоті, у голові прояснювалося, думки переставали метушитися, і хоч у ті часи звісно не було такого зараз поширеного явища як стрес, думаю саме від нього це
(
Read more... )
До чого я це все вела - поведінка дітей і авторитет вас як вчителя, для них залежать не від того які знання ви їм дасьте, а від тоо чи ви сприймене їх як людей, і покажета себе як людину -щиру, відверту, готову йти на компроміс. Програма - це лише рекомендація, і на перших уроках можна закрити на неї очі і пожертвувати нею заради налагодження добрих стосунків з дітьми. Можливо вони також люблять співати пісні, то нехай співають якісь романтичні пісні про любов англійською, вивчають якісь вірші романтичні, або щось ще цікаве для їхнього віку. Спочатку прочитайте їх, зрозумійте чому вони себе так поводять, а вже тоді ви знатимете як і що саме їм дати, щоб їм було цікаво і щоб в межах програми спрямувати. Можна урок поділити на дві частини - перша щось дуже приємне для них, а друга - в темпі вивчили те, що вимагає програма, бо нема на то ради.
в будь-якому випадку, думаю ви дасте собі раду, якщо вам подобається навчання, то залишилось зовсім трохи - закохати дітей в свій предмет, любими методами.
Reply
і розмовляти з ними про попередніх вчителів і т.д. теж не варто, для мене неприпустимо вступати з ними в "дружні" стосунки (хоча інколи хочеться), бо з цього, по власному досвіді знаю, добра не буде. на практиці все вигладає зовсім інакше - у мене було ставлення інше, та й у них це можливість відпочити від свого вчителя, підтягнути оцінки, трохи розслабитись, попробувати нове. коли ти ведесь клас від контрольної до контрольної - має бути результат, хача б мінімальний.
на жаль, мої розбалувані 9-класники, розуміють лише страждання і тоталітарний метод навчання, інакше вони нічого не роблять і ніяк на мене не реагують. тому підемо цим шляхом, бо якщо по-доброму, йдучи на компроміс і розмовляючи з ними за 2 тижні мені не вдалося добитися того, щоб вони хоча б робили домашнє і завели зошити, то будемо грати в поганого копа... моя подруга навіть жартувала, що мені потрібно підчитати методичну літературу на тему: метод навчання в німецьких в 30-40х роках ХХ століття.
Reply
Leave a comment