Освобожденный Лисичанск.

Dec 26, 2014 07:23

Город Лисичанск


город сильно пострадал от обстрелов банд формирования мозгового, но относительно быстро восстановлены незначительные разрушения. Пострадали 12 образовательных зданий, есть разрушения медицинских учреждений больниц и поликлиник, много разрушений в частном секторе. Местные власти восстанавливали разрушения за счет депутата и помощи Черкасской ОГА, две недели понадобилось, чтобы отремонтировать разбитые дома. Все разрушения заактированы и зафиксированы в МВД. Актами зафиксированы и восстановление разрушений.
Здание железнодорожного вокзала Лисичанска к счастью не пострадало


Единственный поезд, который остался на сообщении Киев - Луганщина, прибывает на станцию Лисичанск.
Сильно пострадало здание Центра занятости по проспект Ленина, 177
прямое попадание скорее всего из тяжелого орудия


здание не восстановлено, центр занятости переехал


по результату посещения Лисичанска и Северодонецка, по проведенным круглым столам были приняты проекты резолюции, в связи с постоянными поездками, только вчера смогли сформулировать обе резолюции:

11.12.2014р. м. Лисичанськ
РЕЗОЛЮЦІЯ КРУГЛОГО СТОЛУ (ПРОЕКТ)
на тему «Захист прав внутрішньо переміщених осіб та мирного населення в умовах гуманітарної катастрофи на Донбасі»
за участю представників громадськості, органів державної влади, органів місцевого самоврядування
11.12.2014р. з 10-00 до 12-00 у м. Лисичанську у приміщенні Лисичанської міської ради в межах реалізації проекту Луганської Правозахисної Групи «Сприяння відновленню правопорядку на засадах захисту прав людини і територіальних громад в Луганській та Донецькій областях» за підтрики МФ «Відродження» відбувся «круглий стіл» на тему: «Захист прав внутрішньо переміщених осіб та мирного населеня в умовах гуманітарної катастрофи на Донбасі».
На громадському заході були присутні представники Луганської Правозахисної Групи, представники органів державної влади та місцевого самоврядування.
Під час обговорення проблематики круглого столу, відкритої дискусії учасники вирішили сформулювати спільне бачення в вигляді спільної резолюції «круглого столу» щодо нагальних питань захисту прав внутрішньо переміщених осіб, мирного населення на території Донбасу, перспектив та шляхів їх вирішення. Учасники громадського заходу вирішили, що така резолюція має бути направлена до Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів з метою впливу на соціальну політику держави щодо відновлення зруйнованої внаслідок воєнних дій власності територіальної громади, майна мирних жителів, правового стутусу внутрішньо переміщених осіб та мирних жителів Донбасу, що перебувають в зоні АТО.
УЧАСНИКИ «КРУГЛОГО СТОЛУ» ВИРІШИЛИ:
• Особливо гострою є проблема відсутності додаткового фінансування з боку держави місцевої територіальної громади з метою забезпечення соціальних потреб внутрішньо переміщених осіб у сфері охорони здоров’я, соціального захисту населення. На цей час держава припинила фінансування території Луганської області, що знаходиться у зоні АТО, але ці грошові кошти були направлені на потреби інших областей України, ці кошти не отримали територіальні громади Луганської області, що змушені нести додаткові витрати для вирішення проблем внутрішньо переміщених осіб та для відновлення пошкодженої інфраструктури, комунальної власності та пошкодженого житла. Учасники «круглого столу» підтримують правову позицію про те, що доцільним є збереження запланованих у державному бюджеті обсягів фінансування Луганської області за умови перерозподілу цих коштів у відповідності до нагальних потреб місцевих територіальних громад Луганської області. У будь-якому разі збільшення соціальних потреб населення внаслідок великої кількості переселенців, потребує додаткових державних бюджетних субвенцій, адже самотійно територіальні громади не взмозі вирішити такі фінансові питання.
• Особливе занепокоєння викликає ситуація у сфері охорони здоров’я: на цей час відсутня правова регламентація особливостей надання медичної допомоги внутрішньо переміщеним особам, немає необхідних коштів місцевих бюджетів для її забезпечення, не було забезпечено ефективне переведення обласних медичних закладів з м. Луганська до контрольованих Україною населених пунктів (обладнання, фахівців), внаслідок чого в Луганській області відсутній відповідний рівень надання медичної допомоги пацієнтам. У звязку з чим пропонується на час перехідного періоду (до облаштування медичних закладів у Луганській області) забезпечити населенню Луганської області на безоплатних засадах надання відповідного рівня медичної допомоги в обласних медичних закладах у Дніпропетровській, Харьківській, Запоріжських областях, для чого доцільним є рекомендувати видати відповідний нормативно-правовий акт Міністерству охорони здоров’я України.
• Учасники «круглого столу» підтримують правову позицію про те, що встановлені на цей час законодавчі обмеження прав мирного населення - громадян України, що перебувають в зоні АТО, на пенсійне забезпечення та отримання соціальних виплат є порушенням ст. 41, ст. 46 Конституції України.
• Учасники «круглого столу» підтримують правову позицію про недоцільність вимоги про оформлення стутусу внутрішньо переміщеної особи як обов’язкової умови для отримання пенсій та соціальних виплат громадянам, що постійно проживають в зоні АТО.
• Доцільним є регулювання у межах чинного законодаства України правового статусу не тільки внутрішньо переміщених осіб, але й мирного населення у зоні АТО, а також мирного населення, що перебуває на звільнених територіях та постраждало від військових дій. Так, на цей час відсутні дійові правові механізми поновлення прав громадян, житло яких було зруйноване під час військових дій на території, що підконтрольна Україні, що потребує прийняття відповідних нормативно-правових актів (порядка відшкодування завданої шкоди).
• Звернути увагу Уряду на необхідність розробки та розповсюдження в регіонах єдиних стандартів обслуговування внутрішньо переміщених осіб в органах соціального захисту та Пенсійного фонду України з метою запобігання негативних явищ у вигляді черг, бюрократичної тяганини.
• Звернути увагу Уряду на позитивний досвід Лисичанської міської ради Луганської області у створенні реєстрів руйнувань (пошкоджень) власності територіальної громади та мирного населення, ретельного документування таких руйнувань (пошкоджень) з метою створення правових підстав та умов для відновлення зруйнованої інфраструктури міста в межах державних та благодійних програм. Нагальною проблемою при документуванні руйнувань є питання оцінки завданої майнової шкоди, адже залучення експертних установ та професійних оцінщиків потребує значних бюджетних коштів, тому доцільним є розробка спеціального порядка оцінки такої майнової шкоди, яким могли б користуватися спеціально створені комісії з представників органів державної влади, місцевого самоврядування та громадськості.
• Звернути увагу Уряду на значний обсяг завданої майнової шкоди територіальній громаді м. Лисичанська та мирному населенню внаслідок масового руйнування об‘єктів права комунальної власності та приватного житла у ході воєнних дій у м. Лисичанську, що потребує залучення державних бюджетних коштів для відновлення зруйнового та пошкодженого комунального та приватного майна, впровадження відповідної державної програми.
• Уповноважити організаторів «круглого столу» оприлюднити дану резолюцію через ЗМІ, Інтернет. Текст резолюції направити до Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів з метою впливу на соціальну політику держави.

12.12.2014р. м. Сєвєродонецьк
РЕЗОЛЮЦІЯ КРУГЛОГО СТОЛУ (ПРОЕКТ)
на тему «Захист прав внутрішньо переміщених осіб та мирного населення в умовах гуманітарної катастрофи на Донбасі»
за участю представників громадськості та органів державної влади, місцевого самоврядування
12.12.2014р. у м. Сєвєродонецьку (адреса: м. Сєвєродонецьк, вул. Ленина, буд. 32-а) з 12-00 до 14-00 в межах реалізації проекту Луганської Правозахисної Групи «Сприяння відновленню правопорядку на засадах захисту прав людини і територіальних громад в Луганській та Донецькій областях» за підтрики МФ «Відродження» відбувся «круглий стіл» на тему: «Захист прав внутрішньо переміщених осіб та мирного населеня в умовах гуманітарної катастрофи на Донбасі».
На громадському заході були присутні представники громадськості, представники органів державної влади та місцевого самоврядування, журналісти.
Під час обговорення проблематики круглого столу, відкритої дискусії учасники вирішили сформулювати спільне бачення в вигляді спільної резолюції «круглого столу» щодо нагальних питань захисту прав внутрішньо переміщених осіб, мирного населення на території Донбасу, перспектив та шляхів їх вирішення. Учасники громадського заходу вирішили, що така резолюція має бути направлена до Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів з метою впливу на соціальну політику держави щодо відновлення зруйнованої внаслідок воєнних дій власності територіальної громади, майна мирних жителів, правового стутусу внутрішньо переміщених осіб та мирних жителів Донбасу, що перебувають в зоні АТО.
УЧАСНИКИ «КРУГЛОГО СТОЛУ» ВИРІШИЛИ:
• Учасники «круглого столу» підтримують правову позицію про те, що встановлені на цей час законодавчі обмеження прав мирного населення - громадян України, що перебувають в зоні АТО, на пенсійне забезпечення та отримання соціальних виплат є порушенням ст. 41, ст. 46 Конституції України.
• Учасники «круглого столу» підтримують правову позицію про недоцільність вимоги про оформлення стутусу внутрішньо переміщеної особи як обов’язкової умови для отримання пенсій та соціальних виплат громадянам, що постійно проживають в зоні АТО.
• Доцільним є регулювання у межах чинного законодаства України правового статусу не тільки внутрішньо переміщених осіб, але й мирного населення у зоні АТО, а також мирного населення, що перебуває на звільнених територіях та постраждало від військових дій. Так, на цей час відсутні дійові правові механізми поновлення прав громадян, житло яких було зруйноване під час військових дій на території, що підконтрольна Україні, що потребує прийняття відповідних нормативно-правових актів (порядка відшкодування завданої шкоди).
• Звернути увагу Уряду на необхідність розробки та розповсюдження в регіонах єдиних стандартів обслуговування внутрішньо переміщених осіб та правозастосування чинного законодавства в органах соціального захисту та Пенсійного фонду України з метою запобігання негативних явищ у вигляді черг, бюрократичної тяганини, неоднозначного тлумачення чинного законодавства. Пропонується втілити практику співпраці органів соціального захисту населення, Пенсійного фонда, Державної міграційної служби в режимі «єдиного вікна» для забезпечення найбільш простої та зручної процедури оформлення статусу внутрішньо переміщеної особи та відновлення соціальних виплат, використовувати для процедури оформлення вже наявну в органах Пенсійного фонда України базу пенсіонерів, для втілення такої практики необхідним є прийняття відповідного міжвідомчого нормативно-правового акту.
• Учасники «круглого столу» підтримують правову позицію про те, що збільшення соціальних потреб населення внаслідок великої кількості переселенців в територіальній громаді, потребує додаткових державних бюджетних субвенцій, адже самотійно територіальні громади не взмозі вирішити такі фінансові питання. Тому доцільним є збереження запланованих у державному бюджеті обсягів фінансування Луганської області за умови перерозподілу цих коштів у відповідності до нагальних потреб місцевих територіальних громад Луганської області.
• Учасники «круглого столу» висловлюють своє занепокоєння з приводу відсутності бачення з боку Уряду перпектив подальшого розвитку Луганщини, значного відтоку бізнесу навіть з територій, що підконтрольні Україні, відсутності впевненості представників бізнесу у сталому розвитку Луганщини. Внаслідок цих негативних тенденцій територія Луганщини, що контролюється Україною, може стати несприятливою для економічного розвитку, що може негативно вплинути на позиції української державності в регіоні, а також значно зашкодити процесам відновлення Донбаса в цілому.
• Визнати, що найважливішою проблемою для внутрішньо переміщених осіб та для громадян, житло яких було зруйновано під час воєнних дій на території, що контролюється Україною, є забезпечення житлом, оскільки саме відсутність житла не дає змоги таким особам налагодити (відновити) нормальні соціальні відносини, мати позитивну соціальну перспективу на гідний життєвий рівень у державі. Вирішення такої проблеми потребує єдності дій територіальної громади, громадськості та держави, зокрема, доцільним є Програму державних, приватних та міжнародних інвестицій у житло для переселенців та для відновлення зруйнованого жила, що дозволить комплексно вирішувати питання податкових пільг при будівництві житла, компенсації вартості купівлі та будівництва такого житла, виділу земельних ділянок. Доцільним є також розробка універсальних міні-проектов будівництва (реконструкції) житла на рівні територіальних громад, що дозволить використовувати загальну методіку вирішення проблеми в різних регіонах, розробити найбільш ефективний правовий механізм щодо втілення таких проектів за допомогою внутрішніх та міжнародних донорів та інвестерів. Учасники «круглого столу» відзначили, що правова та організаційна-правова допомога у створенні житлово-будівельних кооперативів для реалізації таких проектів, зокрема, напрацювання єдиного типового комплекту документів, значно сприятиме створенню ефективних правових механізмів для вирішення даної проблеми.
• Уповноважити організаторів «круглого столу» оприлюднити дану резолюцію через ЗМІ, Інтернет. Текст резолюції направити до Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів з метою впливу на соціальну політику держави.
Встречаем новый 2015 год и снова обратно. Дальше будет

ОО ЛПГ, провинция, поездки

Previous post Next post
Up