Click to view
Многие, посмотрев этот ролик, решили, что Фарион, выражаясь простым языком, больная на голову. Выражаясь высоким стилем - безумна. Но оказалось, что "в этом безумии есть своя система". В цитируемой ниже статье И.Фарион, депутат Верховной Рады Украины, член Политрады ВО "Свобода", кандидат филологических наук, доцент , ПРЕДСЕДАТЕЛЬ ПОДКОМИТЕТА ПО ВОПРОСАМ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ КОМИТЕТА ПО ВОПРОСАМ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ,системно излагает свои бредовые националистические взгляды. И эти взгляды, при всей их бредовости, увы, приходится принимать во внимание и анализировать - по причине высоких постов, занимаемых их носителем. К Фарион нельзя относиться, как к клоунессе, несмотря на то, что она производит именно такое впечатление.
Статья называется "ДЕНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ТА ОМОСКОВЛЕННЯ ОСВІТИ", то есть имеет к нашей теме прямое отношение.
Фарион справедливо рассматривает сферу образования как стратегическую, особое значение придавая преподаванию в школе родного языка, истории и литературы, поскольку именно они формируют самосознание народа. При этом она полагает, что любое проникновение русской духовности (в виде уроков русского языка и литературы прежде всего) пагубно сказывается на самоидентификации украинцев.Русский язык объявляется "языком вражеской державы", "языком оккупанта".
"Кожна самостійна і незалежна держава освітню та наукову галузь вважає за першорядну та стратегічну. Освіта та наука не лише ідеологічна та культурна передумова буття нації, але її економічна основа." З огляду на колоніяльну та холуйську ідеологію теперішньої влади, зокрема радянсько-рабський світогляд міністра освіти та науки Д. Табачника, - ми отримали найбільшу загрозу для нашого суверенітету. Табачники посягають на духовну основу української незалежности: мову як спосіб мислення нації, історію як її свідомість та пам'ять, літературу як матрицю національного менталітету. Без цих трьох гуманітарних фундаментальних опор освіти та науки неможливий розвиток і побудова національної держави. Водночас знання без виховання - це меч у руках божевільного. Отож зруйнувати нещодавно відновлене національне виховання - одне із завдань міносвіти та науки.
МОВА. Мінімалізація прохідного балу з української мови під час вступу до вишів та запровадження тестування з предмета російська мова, скасування іспиту з української мови при завершенні бакалаврату, перехід на навчання іноземців з державної мови на МОВУ ВОРОЖОЇ ДЕРЖАВИ - РОСІЙСЬКУ, запровадження МОВИ ОКУПАНТА як предмета у середні школи у вигляді другої іноземної з 5-го класу, запровадження асиміляторського конкурсу вивчення російської мови "Лукоморьє" - все це свідчить про оголошену в середині країни війну з мовою титульної нації - УКРАЇНСЬКОЮ. До речі, запровадження російської мови з 5-го класу як другої іноземної суперечить Конституції України, відповідно до якої вона всього лиш є мовою національної меншини."
Как видим, она выступает за ПОЛНЫЙ ЗАПРЕТ ПРЕПОДАВАНИЯ РУССКОГО ЯЗЫКА, на котором говорит больше половины населения Украины, который является для этих людей родным.(Хочется ткнуть эту статью в нос русскоязычным участникам майдана).
Чтобы сформировать граждан Украины, в сознание школьников, по мнению Фарион, нужно ввести следующую информацию:
"союзничество СССР с нацистской Германией",
"Голодомор как геноцид, организованный Москвой",
"борьба УПА с нацистами",
"масштабная русификация украинских школ 50-е годы",
"массовые репрессии украинцев в 30-80-е годы",
"убийственная большевистская коллективизация",
"атеистическая чума ХХ века",
"жизнь и деятельность Героев Украины Шухевича и Бандеры",
"оранжевая революция".
Напротив, должны быть исключены сведения о:
Великой Отечественной войне,
советских партизанах,
Холокосте.
" Відосвітні раби так бояться української історичної правди у її максимальних злетах і падіннях, що фальсифікація підручників з історії України стала їхнім улюбленим заняттям. Передусім вилучено історичні факти протиборчого змагання нашої нації за право мати Незалежну Державу. Зокрема, з підручника історії для 5-го класу вилучено знаменні "помаранчеві" події 2004 року, факт союзництва СРСР з нацистською Німеччиною, боротьбу УПА з нацистами та портрет Героя України Романа Шухевича, Голодомор як геноцид нації, організований Москвою, масштабну повоєнну русифікацію українських шкіл у 50-х роках, масові репресії українців у 30-80-і роки, вбивчу більшовицьку колективізацію та атеїстичну чуму ХХ століття, обов'язковість знань під час вступних випробовувань життєдіяльности Героїв України Степана Бандери і Романа Шухевича. У цьогорічному підручникові для 5-го класу (автори О. Пометун, І. Костюк, Ю. Малієнко) жодним словом не згадано про злочинну колективізацію, Голодомор 1932-1933-го років і комуністичні репресії. Натомість понаписувано про "Велику Вітчизняну" війну, радянських партизанів і Голокост. І то більше - урочище Бабин Яр у Києві, де німці розстріляли сотні українців - членів ОУН, священиків, науковців назвали...символом Голокосту..."
Таким образом, в интересах "построения независимого украинского государства", Фарион требует преподавания в школе фальсифицированной истории, при этом обвиняя в фальсицикации министра Д.Табачника:
"Масштабне втручання відбулося до програми з історії України для ЗНО, про що я вже зауважувала в окремому матеріялі "Закони вмирають - а історична правда - ніколи" на блозі УП. Повторно наголошу на трьох найважливіших напрямах фальсифікації:
1. Вилучення україноцентричної ідеї, втіленої у термінах на зразок "національна ідея", "перебіг подій національно-визвольної акції гетьмана І. Мазепи", "політика Російської імперії щодо України", "антикріпосницький рух у складі Російської імперії", "здобутки національного руху у складі Російської імперії", "піднесення національного життя на західноукраїнських землях", "діяльність австрійської та російської адміністрацій у Галичині", "русифікація", "політика русифікації", "розстріляне відродження".
2. Демілітаризація взаємин із ОДВІЧНЫМ СТРАТЕГІЧНИМ ВОРОГОМ - МОСКВОЮ через вилучення терміна війна:"перебіг першої війни радянської Росії з УНР", "друга радянсько-українська війна", "1 Листопада 1918 р. - "Листопадовий чин у Львові", "грудень 1919 - травень 1920 - Перший "Зимовий похід" військ УНР", "листопад 1921 р. - Другий "Зимовий похід" військ УНР", "голод у південних губерніях УРСР".
3. Деперсоналізація української історії з її новітнім "орадянщенням". З програми зникли такі знакові персони,як: Герасим Смотрицький (редактор Острозької Біблії), Іпатій Потій (натхненник і організатор Берестейської релігійної унії 1596 року), Ю. Бачинський (автор знаменитої праці "Ukraina irridenta", 1895 р., де обґрунтовано потребу створення власної незалежної соборної Української держави), Д. Вітовський (ідеолог Січового Стрілецтва, командувач збройних сил ЗУНРу), Ю. Тютюнник (провідний генерал у боротьбі з московським більшовизмом у час Першого та Другого "зимових походів" військ УНР), М. Волобуєв (український економіст російського походження, що обґрунтовував відрубність економічного розвитку України від Росії і потребу самостійного економічного розвитку України). Вилучено такі постаті, як Степан Бандера та Роман Шухевич і цілу плеяду шістдесятників (І. Світличний, А. Горська, І Дзюба, Л. Лук'яненко, Є. Сверстюк). Натомість сьогоднішній освітній совок повертає на сторінки підручників Г. П'ятакова (російський більшовицький діяч шовіністичного спрямування), М. Щорса (військовий діяч більшовицької орієнтації), Ю. Коцюбинського (негідний син відомого батька-письменника, що штиком утверджував окупаційну большевицьку владу в Україні), Г. Петровського (один із запеклих організаторів Голодомору) та ін. менше одіозні постаті."
Национализм Фарион не бытовой, она подводит под него "теоретическую базу". Она отрицает признанное во всем мире величие русской литературы , ставя Достоевского ниже Джека Лондона, называя Пушкина эпигоном Байрона:
"Табачник не тільки приречений спотворювач української історії, він ще й будівничий муру перед українськими школярами у пізнанні зарубіжної літератури, позаяк перетворює її на обмежений, згубний та нецікавий курс російської літератури. Замість Джека Лондона - повія Сонєчька Мармєладова з Достоєвського, замість Байрона - його епігон Пушкін, замість Лафонтена - його переспівник Крилов, замість Тома Соєра - савєтскій Горькій... Отже, це переорієнтація українців на російські цінності і на абсолютну духову залежність від окупанта, що набагато загрозливіше, ніж залежність економічна."
Фарион , вслед за Хвылевым, утверждает, что русская литература губительна, поскольку "пассивно-пессимистична",что она формирует "паразитов, нытиков, сереньких людей":
"Література - це моделі життя і естетичний кодекс нації. Чужий естетичний кодекс - це гірше, ніж чужа Конституція, бо він зі сфери королеви людського буття - ПОЧУТТІВ. Про згубність московської літератури для українців чи не найкраще висловився росіянин за національністю, але українець за культурою великий Микола Фітільов (Хвильовий): "Велика російська література є перш за все (здається, так її характеризує і Брандес), література песимістична, певніше пасивно-песимістична.[ ]. Російський пасивний песимізм виховував кадри "лішніх людей", попросту кажучи, паразитів, "мечтателей", людей без "определенних занятій", нитиків, сіреньких людей..." ("Україна чи Малоросія?"). Розуміємо, що саме це так потрібне регіонально-комуністичним табачникам, але аж ніяк не вільній українській нації. Ухвалена міносвіти та науки концепція шкільної літературної освіти (від 26.01.2011 року, наказ МОН N580) - недолуге радянське ретро із заяложеною мантрою "російська література". Одна з цитат горе-концепції - ніби повернення у морок радянської гуманітаристики: "Особлива роль при цьому належить російській літературі, як художньо-словесному надбанню, у тісній взаємодії з яким протягом декількох століть формувалася українська література, а також з урахуванням того місця, яке займає російська література у загальнолюдській системі духовно-культурних цінностей".Отож елементом руйнації самодостатнього національного світогляду та його входження у світовий контекст є перетворення шкільного курсу зарубіжної літератури у курс російської літератури, що сповна має переорієнтувати українських школярів на російські духовні цінності та моделі поведінки."
Поистине, мы живем в эпоху постмодернизма, когда что "Мона Лиза", что три буквы на заборе... Когда каждый имеет право высказать публично свою КОЧКУ зрения и не боится показаться глупцом и невеждой!
И наконец, практические рекомендации Фарион , советы юным украинцам:
" Аби не дати зробити з нашої молоді слухняних московських рабів та яничарів, ВО "Свобода" закликає Вас усіма прийнятними методами боронити нашу духовну незалежність, без якої вся інша незалежність примарна:
-бойкотувати і не приймати "табачні" підручника з історії України через принципове навчання лише за правдивими підручниками;
-організовувати гуртки вивчення з історії української державности та спецкурси "Лідери нації", "Українські перемоги", "Українська військова історія" тощо.
-пам'ятаючи про чорний для української освіти 1938 рік, коли російська мова стала обов'язковим предметом і 1958 рік, коли можна було відмовитися від вивчення української мови - тепер масово і категорично відмовлятися від вивчення у школі мови окупанта - російської як подальшого надійного засобу асиміляції українців;
-активно здійснювати національне виховання через знакові націєцентричні факти нашої історії у супротиві до відновлюваної радянсько-московської ідеології, а відтак залучати молодь до активної політичної боротьби і протистояння з теперішнім реваншистським режом;
-повсякчас найрізноманітнішими формами та методами демонструвати свою українськість.
Наше невідступне і послідовне прагнення жити своєю МОВОЮ, наснажуватися власною ІСТОРІЄЮ, вдосконалюватися власною ЛІТЕРАТУРОЮ зробить нас нездоланними і непереможними. Звідси така нахрапистість антиукраїнської влади та імперська агресивність Москви. Ми на своїй, від Бога даній, землі - і жоден місцевий перевертень чи чужинець не зуміє накинути нам своєї волі."
Полный текст статьи Фарион можно прочитать здесь:
http://blogs.pravda.com.ua/authors/farion/523adcc171286/ Итак, наши враги знают, чего они хотят, и не скрывают своих целей. Они хотят лишить русских их национальной идентичности,отнять у наших детей то великое духовное наследство, которое им оставили Пушкин и Толстой и которое принадлежит им по праву рождения. Так будем же бдительны.В условиях информационной войны пост министра образования - одна из важнейших боевых позиций.Кстати, оппозиция на этом посту видит Фарион.
http://www.bagnet.org/news/politics/231022