Команда «Москва-ЗІЛ» перемогла на ралі в ПАР

Dec 15, 2010 11:04











У березні 2006 року стартував Кубок Світу 2006 з позашляховим ралі. Днями завершився V етап Кубка Світу, що проходив в ПАР з 3 по 5 серпня. Перше місце в абсолютному заліку і перше місце в класі моноприводних автомобілів за результатами перегонів South Africa (ZA) завоював екіпаж команди «Москва-ЗІЛ», С. Шмаков - К. Мещеряков. Сезон 2006 року Кубка світу FIA по позашляховим ралі відкривала гонка під назвою «Патагонія-Атакама», що проходила на Латиноамериканському континенті (7 -16 березня). На складному маршруті, протяжність спеціальних ділянок якого перевалила за три тисячі кілометрів, пілотові команди «Москва-ЗІЛ» Сергію Шмакову належало змагатися з двома десятками конкурентів і, крім того, з двома екіпажами заводської команди Mitsubishi, серед яких були і переможці останнього «Дакара» Люк Альфан - Жиль Пікар. Після дев`яти днів напруженої боротьби екіпаж команди «Москва ЗІЛ» показав багатообіцяючий результат - третє місце в абсолютному заліку і перше в класі моноприводних автомобілів. Конкуренція на другому етапі Кубка, що проходив у Тунісі (7-17 квітня), посилилася. Окрім команди Mitsubishi, яка заявила вже три Pajero EVO 3, у ній взяли участь два екіпажі заводської команди Volkswagen (і в тому числі чемпіон світу Карлос Сайнц). Більш ніж серйозний конкурент з`явився і в класі моноприводних автомобілів - чотириразовий тріумфатор цієї гонки і п`ятикратний володар Кубка світу - Жан-Луї Шлессер вивів на старт баггі з двигуном Ford V8, робочим об`ємом 5400 см3, що розвиває 285 к.с. Але за результатами 7 спеціальних ділянок, маршрут яких пролягав по півдню Тунісу, С. Шмаков показує високий результат - п`яте місце в абсолюті і друге - у своєму класі, і підтверджує своє лідерство у Кубку світу в категорії автомобілів з приводом на одну вісь. Маршрут третього етапу Кубка світу простягнувся на 2 000 км (з яких 1 200 км становили спеціальні ділянки) від португальського Ешторіла до міста Касерес на заході Іспанії. Особливості пересіченій місцевості Середземномор`я створювали труднощі для пересування баггі «Москва-ЗІЛ», призначеного для переміщення по піщаному грунту. Тим не менш, незважаючи на гостре суперництво (у списку учасників значилася майже сотня автомобільних екіпажів) і ряд технічних несправностей (зокрема відмова коробки швидкостей), пілот команди «Москва ЗІЛ» зайняв друге місце у своєму класі. На четвертому етапі Кубка, що проходив в Марокко, взяли участь всі лідери дисципліни - три екіпажі Mitsubishi, три Volkswagen (Race Touareg 2), баггі Жан-Луї Шлессер, Філіпа Гаша і Філіпа Вандромма. Складнощі цій гонці додали зливи, що обрушилися на південно-східні райони Марокко, тим не менш, С. Шмаков займає четверте місце в абсолюті і друге у своєму класі і тепер вже має всі шанси, щоб повторити своє власне досягнення і, як і в 2004 році , завоювати Кубок світу. Спробу завоювати переможний золото команда могла відкласти до завершальних сезон перегонів у Єгипті та Арабських Еміратів, але Сергієм Шмаковим було прийнято рішення не пропускати цей випадок не пропускати цієї гонки в ПАР, що вперше з`явилася в цьому році в кубковому календарі. Ризик участі полягав у необхідності вести гонку в абсолютно нових умовах на нікому невідомому маршруті з суперниками, здатними піднести сюрпризи: в даний час в абсолютному заліку Кубка Світу лідирує представник саме цієї країни, Жініль де Вілерс. Стартувавши 3 серпня в південноафриканському місті Пологвен, 300 км від Йоганнесбурга, учасники перегонів за три дні пройшли по пересіченій місцевості більше 900 км і додатково близько 100 км на ліазонах. Загальний кілометраж траси наблизився до 1 000 км. «Незвично вузькі, звивисті дороги і слизький грунт утруднювали рух, створюючи високий ризик втратити керування в поворотах при помилку всього на кілька градусів. Через це доводилося рухатися з середньою швидкістю 43 км / год », розповідає пілот команди« Москва-ЗІЛ », С. Шмаков. Фінішувавши 5 серпня, екіпаж команди «Москва-ЗІЛ», з колосальним відривом від найближчого суперника, лідирує одночасно в абсолюті, отримуючи додатково 15 очок, і в класі моноприводних баггі. Попереду «Гонка Фараонів» (Єгипет) і «Виклик пустелі» (ОАЕ). Але вже сьогодні, набравши 44 очки в класі і 31 очко в абсолюті, команда «Москва-ЗІЛ» виходить на лідируючі позиції в рейтингу команд кубкового чемпіонату, володіючи всіма шансами до перемоги у Кубку Світу 2006 по позашляховим ралі. Безумовна перевага в класі автомобілів з приводом на одну вісь вже зараз дозволяє заявити, що Сергій Шмаков стає володарем Кубка світу у своєму класі.

двигун, технічний, volkswagen, екіпаж, fia, управління, mitsubishi

Previous post Next post
Up