Для початку, на тест-драйв до нас потрапив автомобіль Audi A6 2.8 FSI (220). Чому саме цей? Дуже просто, враховуючи в наявності таке різноманіття вибору комплектацій та силових установок (в А6 бензинові та дизельні мотори від 2-х літрового і до 4.2 FSI quattro), ми вибирали щось середнє.
Те, що останнім часом в Audi полюбили світлодіоди - факт, причому в залежності від тієї чи іншої моделі використання цієї технології можна визнати як вкрай вдалим, так і не зовсім. Взяти, приміром, суперкар R8.
Легковажні гірлядночкі в передніх фарах виглядають занадто грайливо, і навіть на цивільних А4 виглядають простакувато.
Інша справа - «шістка» та її суперверсії з приставками S і RS. Ще на Московському автосалоні публіка побачила результат модернізації цієї популярної машини: зміни тільки додали солідності і впізнаваності. Спереду підретушували бампер, які знизу відрізняється оригінальною аеродинамічній спідницею, змінили вид протівотуманок. Природно вся увага до головного оптиці: помінявся дизайн, а внизу кожної фари в традиційному стилі викладені рівні смужки світлодіодів, і за рахунок них рестайлінговий Audi A6 тепер видно в будь-яку погоду і час доби за версту.
На цьому дизайнери Audi не зупинилися: корми теж нова. Тут особливий тон задають нові ліхтарі все на тих же світлодіодах, які утворюють просту, але красиву картинку, коли задіяні.
Дивлячись на версію Audi A6 FL (Face lift) відзначаєш, що автомобіль виглядає по-спортивному елегантніше попередника, і в той же час не розгубив серйозності. Автомобіль позбувся ваговитості в лініях за що багатьом А6 не подобався. Крім того, корми в стилі спорткупе Audi A5 тільки на користь.
Всередині теж є нехай і не грунтовні, але зміни. З якоїсь причини було прийнято рішення модернізувати інтерактивну систему MMI, до якої і претензій ніколи не виникало. Але тепер з екрану великого дисплея MMI, розгорнутого до водія, дивиться дещо інша картинка, та й алгоритм роботи підменю дещо інший, ніж був: так, наприклад, при установці потрібної температури візуальна картинка у вигляді «сонечка» зі шкалою вискакує маленької іконкою на тлі списку радіостанцій, а не окремої картинкою. Те ж саме відбувається і при виборі інтенсивності підігріву сидінь.
Не сказати, що даний хід що-небудь покращив, але, що відверто зіпсувалося, так це послідовність запам`ятовування радіостанцій. Вибираєш частоту, а для того, щоб її внести в пам`ять треба вийти з ручного режиму пошуку і знову увійти до підменю системи. До чого така складність? До цих пір дивує і те, що MMI русифікований частково.
Що ще нового вдалося знайти? Крім іншої кнопки запуску двигуна - рівним рахунком нічого. Зате у нас на тесті машина з новим у гамі бензинових силових агрегатів 2,8-літровим атмосферним двигуном FSI. Причому покупець може вибирати з двох потужних версій: мотор з віддачею в 190 л.с. агрегатований з варіатором Multitronic або з шестиступінчастою МКПП, а 220-сильна «шестірка» пропонується тільки з постійним повним приводом quattro і шестиступінчастою АКПП.
Саме другий варіант потрапив до нас на тест. З перших же секунд спілкування з цією машиною стає ясно одне: це кращий мотор, який міг бути запропонований для середньостатистичного покупця Audi A6. Він прекрасно підходить і для корпоративного парку (точніше це ідеальний вибір) і для пересічного споживача.
Двигун везе з потужним, але м`яким підхопленням з самого низу і до червоної зони, а налаштування «автомата» поза всякої критики: коробка не допускає пауз при зміні передач як вниз, так і вгору, не замислюється при необхідності стрибнути відразу на два щаблі вниз. Радує і хороша інформативність педалі газу. Водій завжди розуміє наскільки йому потрібно відкрити дросель, щоб отримати те чи інше прискорення. Це дуже важливо, коли хочеться максимального комфорту на борту. Навіть при прискоренні в підлогу зі швидкості в 60 км / год при переході в kick-down трансмісія працює швидко, але без поштовху. Тільки по зміні тональності голосу двигуна і системи випуску задній пасажир відрізняє перехід на різкий набір швидкості.
По витраті палива я чекав тільки оптимістичні цифри, які і висвітилися на екрані бортового комп`ютера: у місті від сили виходить трохи більше 13 л. І цей показник не змінюється від стилю їзди. І це при тому, що прискорюється до 100 км / год за 8,4 с, а «максималка» сягає 237 км / ч.
І яка досада, що з появою такого відмінного двигуна, ла ще й після рестайлінга у А6 залишилися всі ті ж недоліки, які особливих труднощів виправити не становило. По-перше, відзначимо малореактівний кермо. Крізь «бублик» дуже погано відчуваєш положення передніх коліс ще й через штучного зусилля. По-друге, гальма як були зайво різкими з великим вільним ходом педалі - такими й залишилися. У пробці дуже важко зупинитися з малої швидкості плавно без клювки.
Але на цьому мінуси Audi A6 за великим рахунком вичерпані. Це як і раніше дуже зручна машина для міста і траси з просторим і дуже якісним функціональним салоном. До цих пір ми високо оцінюємо водійську ергономіку, і нам подобається посадка за кермом навіть у стандартному кріслі. На ній легко паркуватися завдяки збільшеним дзеркалам і великої площі скління, і навіть не сама багата комплектація байдужим не залишає: шкіра, дерево, система безключевого доступу в салон і запуску мотора кнопкою Keyless entry, повний електропакет, ксенонові адаптивні фари, дуже приємна за звучанням базова аудіосистема і багато іншого. Все це за ціною від 40 тисяч євро. Якщо порівняти з аналоговими версіями BMW 5 Series або Mercedes E-Class, то вийде серйозно дешевше. А ваш Audi A6 завжди здатний вирішувати будь-які поставлені завдання: від представницьких до сімейних.