Trip

Sep 02, 2009 09:41

Вчора знову їздив у Євпаторі, тепер уже на інсталляцію.
О 4-й ранку підйом, води немає (сюрприз!).
О 5:45 виїхали. Минулого разу це був Опель Omega, тепер Lada Kalina. Опель був старий, пошарпаний і, здавалось, розвалювався на ходу. ВАЗ 1117 показав себе краще.
Євпаторія зустріла мене похмурою погодою і прохолодним повітрям. Наче й не на південь їхав.
11:45 - на об'єкті. Мене тут не чекали, всі одразу кинулись варити свій дизель, а мені довірили монтаж.
Ну чо, комп зібрати - 15 хв на колінках під столом по пилюці. Не вперше. Через годину підвезли бухту UTP для RS-485. Підключив, включив. Тепер треба узнати адреси ПІД'ів. Звісно ніхто їх не знає, а хто знає - варить дизель. Ладно, випросив інструкцію, додав собі скілл. Для тесту забив у програму один датчик. Інтерфейс мовчить. Довго думав. Потім згадав - там у них все на 19200 бод, а перетворювач на 9600. Поліз, переналаштував. Мовчок. Придивився - неправильно прикрутив шину. Перекрутив. Датчик мовчить (хоча запити перетворювач фіксує). Посмикав шину і... висмикнув її. Погано була прикручена. Пішов прикручувати шину. Клемник маленький, внутрішня розводка зроблена без запасу товстим проводом. Намучився. В кінці кінців завів один датчик.
Потім близько години бігав від шафи керування до компа - переналаштовував і вбивав останні ~30 штук. Знайшо 5 конфліктів адрес. Все виправив, запустив і отримав глюк: 30 сек працюють всі датчики, потім починають відвалюватись. Через пару хвилин інформація перестає зніматись зовсім. Мабуть, не треба казати, що ця програма на цьому ж компі вдома в лабораторних умовах працювала без проблем?
Грішу на монтаж. Виловив техніка, заставив перекручувати шину. Сам консультуюсь по телефону з електронщиком. Порадив скинути швидкість до 2400. Паралельно дивлюсь логи і код. Паралельно думаю.
Десь о 16 знайшов у себе баг. Почав виправляти - все зламав. Крім того забув зробити бекап джерельних кодів. Підключив ноут, витягнув з нього поламані файли. Але на ноуті не остання версія! Запустив - взагалі перестало працювати. Підключив телефон (довго згадував як працювати з rfcomm), вийшов в інет. cvs up... Oops! Укртелекомівський канал в офісі не працює, доступу до сервера немає.
Аналізував код, думав. Відновив до початкового стану, коли все перестає працювати на 2-й хвилині. Почав вносити зміни більш обережно. В кінці кінців брудним хаком обійшов глючне місце. Наче все гуд? Де там! По-перше, вже 19 година, пора додому. По-друге хочеться їсти. По-третє, задовбав постійний запах нафти і її похідних. Ну і на останок - хак забиває чергу подій так, що на дії користувача програма майже не реагує. Лікувати буду вже вдома.
Треба зауважити, що весь цей час всі навкруги варили дизпаливо, бігали, скандалили, орали і взагалі не помічали що у приміщенні ще я є.
А тут ще виявляється, що "Сєгодня нікто нікуда не поєдєт!". Плюнув, попросив довезти до вокзалу. Маршрутку на Дніпропетровськ відмінили. Поїзд їде від Симферополя о 23-й. Ну шо, купив квитки на поїзд, і автобус до Симферополя. Там-же на вокзалі і поїв. У Дніпрі був о 8-й ранку.
Дніпро зустрів туманом, дощем і холодом. Коли їхали через міст виникло відчуття дежявю - один із найулюбленіших моїх епізодів у HL2 перехід через міст. Правда, реальний міст і нижче, і конструкційно інший, але атмосфера схожа.
8:20, який сенс їхати додому? Поїхав на роботу прямо з вокзалу...
А тута - червоний монітор. На робочому моєму основному моніторі відвалились зелений і синій канали. Отака халепа.

refinery, робота

Previous post Next post
Up