Мої враження про SMMcamp 2010

Dec 23, 2010 00:23

Минулої неділі, якраз коли Україна святкувала день св. Миколая, ми з green_carrot  провели день слухаючи доповіді на SMMcamp 2010.  


Захід було організовано для маркетологів і спеціалістів із зв’язків з громадськістю, які просувають або планують просувати свої бренди у соціальних мережах. Це трохи голосно сказано, якщо чесно, оскільки практичних кейсів на конференції було не так вже й багато, а теорію усі ми знаємо де можна знайти.


Почну із самого початку. Переступивши поріг Інституту, в якому власне і проводився захід, біля дверей зустрічали дівчата, які щиро посміхалися та вітали усіх, хто заходив у приміщення, що піднімало настрій. Морква навіть пожартувала з дівчатами, коли ми ще раз намагалися ввійти у ті самі двері, що другий раз з нами можна не вітатися ))). Після реєстрації, мені видали пакет із рекламною продукцією та програмою заходу (Олі видали тільки файлик із тим самим наповненням, з чого ми зробили висновок, що пакети видавалися тільки «понаєхавшим»). Пакет, блокнот і ручка - брендовані туристичною фірмою, лого коференції ніде, окрім як на програмці не було.

Доповідей було багато, різні і за змістом, і за характером, але зупинюся тільки на тих, які мене «зачепили». Враховуючи, що я зараз потрапила у IT-сферу, то дуже було цікаво послухати представника Microsoft. Мої сподівання виправдалися: Максон поділився практичним досвідом реалізації кількох акцій на Facebook. Презентацію можна глянути тут



В принципі, цікавою була доповідь - "Створення професійної соціальної мережі, на прикладі HR.Ukraine" Віти Кравчук, хоча особисто я очікувала більшого.


Також цікавою, як на мене, видалася доповідь Поліни Бакшиної - "Просування бізнесу у Facebook, на прикладі мережі КЛО" (КЛО - це київська мережа автозаправок). Помітно, що людина зробила багато чого для популяризації бренду, як в Інтернет спільнотах, так і за межами інтернету взагалі. Але знову ж таки,  в її роботі було багато піару заради піару ))) і мало інформації про пальне.

Сильну доповідь представив Андрій Тимчишин-Валевський, директор і засновник взуттєвого проекту ShoeShoe. Багато практики і мало ілюзій. Ріспект доповідачеві.



Доповідь - "Руйнівники міфів - SMM", яку навпіл ділили Антон Білецький та Єгор Ланько (презентація тут), якщо чесно мені не сподобалася. Хлопці зробили спробу поексперементувати із емоційними контрастами, пограти, так би мовити "у доброго і злого маркетолога", як на мене, у них це вийшло не дуже вдало. Перший роздратував зал, змішуючи усі SMM ініціативи в Україні з брудом, а потім іншого "кинув під танк", а той, у свою чергу, ледь стримував вже розлючену аудиторію. Скориставшись тим, що на іншому потоці тривала доповідь, яка мене теж мала би зацікавити, я залишила аудиторію.

Загалом про кемп: у організаторів "перший блін комом". )))  Видно було, що люди старалися, але вилізло чи то низька наявність досвіду проведення таких заходів, чи то малий бюджет. Доповіді були цікавими, аудиторія жвавою, а організація на середньому рівні.

Із недоліків:
- Деякі доповідачі не з'явилися взагалі.
- Оформлення документів учасників було досить слабо організовано.

Скільки раз приймала участь у різних конференціях як у Львові, так і в Києві, ніразу проблем чи затримок із оформленням документів не було. А тут, мало того, що угоду спочатку мою загубили, так потім віддали її без підпису і печатки. Акти і податкову взагалі обіцяли переслати пізніше, що дуже "обрадувало" мою бухгалтерію.

- Платні кава-брейк і відсутність обіцяного афтепаті.

Якщо заплановано, що будуть відвідувачі з інших міст - зазвичай, на кава-брейках і афте-паті годують та поять за рахунок організаторів. Чи то важко було просто накупити печенюшок і поставити студенток із чаєм в термосах? Чай за 5 грн. - це круто. А враховуючи, що на обід довелося йти у кафе, яке знаходилося на чималій відстані від інституту, то на 2-гу частину кемпу ми з Морквою дещо запізнилися.

Але загалом - у мене позитивні враження від конференції "Социальные медиа в бизнесе" і я не шкодую, що відвідала її, адже відбулася деяка систематизація знань у голові, побачила нові обличчя, зустрілася із друзями.
Сподіваюся наступного разу "орги" підійдуть більш професійно до конференції, а не готуватимуть її за місяць. )))

* Фотографії брала тут

smmcamp 2010, "Социальные медиа в бизнесе"

Previous post Next post
Up