День 4. Екскурсії та футбол.

Oct 08, 2012 23:51

День розпочався прекрасно. По-перше, я встиг ще побачити і поговорити з дружиною перед тим як я пішов спати (а це тут вже офіційно було сьогодні) . По-друге, після того як я прокинувся я пішов в джакузі. По-третє, фруктова піца на сніданок - це круто.

Сьогодні ми з д. Сашою нарешті почали розуміти, шо значить слово "чернорабочий"))) Разом з тим, д. Саша не розумів чому їздять пусті автобуси (всі те автобуси, які ми бачили були породні - в ниї було 2-4 людини) - нащо палити бензин? Ми дійшли до висновку, що вони просто перевоять повітря по місту для кращої циркуляції). А ще д. Саші захотілось вже на когось наїхать чи хоча б просто з кимось посперечатись - заскучав за Україною. Хоча як він вдало підмітив, "навіть якшо пхнути тебе на того американця, то він почне вибачаться")

Отже, зранку ми поїхали в столицю - Washington DC. Об 11.00 у нас ропочиналась екскурсія по Капітолію. Вражаюча будівля, цікава історія і гордість єднання американського народу. Капітолій ще називали храмом свободи, адже коли його будували питання свободи було для американської нації, мабуть, найголовнішим. Цікавий факт: зі слів екскурсовада я зрозумів, що цей храм свободи будували раби... Но то нічьо страшного) Там стояли статуї видатних людей із бронзи та мармуру (кожен штат був представлений двума статуями відомих місцевих людей, що зробили щось значне). Таким чином ми дізнались, що  кордиціонер винашов хтось із американців - там був його монумент. "Атец камфорта", - підсумував д. Саша)

Потім ми пішли в національний музей космонавтики (до речі і Капітолій і музей космонавтики - безкоштовно).
 о настільки здоровезний музей, шо передати словами важко. Там стільки техніки, обладнання, фото, відео, та симуляторів, що ожна ходити три дні. Багато радянський космічних кораблів і техніки. Дуже цікаво і корисно. Там багато дрібниць, які так захорлюють, Наприклад стаєш на спеціальні ваги і вони тобі показують вагу на Землі; потім за допомогою декількрї натискань можна подивитись свою вагу на Марсі чи на Місяці... Для дітей багато всіляких симуляторів, які демонструють закони фізики. Там же ми сходили на кінострічку "To Fly" в IMAX. Тепер я зрозумів, що таке великий екран - на фото) Незважаючи на те, що то було не 3Д, після дкяких моментів в мене голова йшла обертом після того, як показували польоти від першої особи... Заїхавши в Старбакс і попивши смачної кави, ми попрямували до церкви - там в спортивному залі (при церкві там є християнська школа і спортзал) ми грали в футбол з місцевими хлопцями. Людей було не дуже багато, але від того нічого не змінилось - гарно побігали. Потім прийшли баскетболісти - було цікаво дивитись як афроамериканці грають в баскетбол (все я у кіно).