В Україні є категорія громадян, які тупо ненавидять маршрутки: хочуть їх заборонити, бо вони мало вміщують людей, замість них запустити автобуси. Маршрутка - це просто маленький автобус. У Барселоні теж є маршруткичим я був дуже здивований. Там є і великі автобуси, але у вузькі вулиці, великий автобус не заїде, а маршрутка - будь ласка.
Це як у анектоді - ви просто не вмієте їх готувати.
У Севастополі видно вміють це робити краще, ніж у Києві. Це приємно.
Маршрутки звісно бувають доречі у місцях, де малі пасажиропотоки, і вузькі вулиці. Але у Києві більшість маршруток треба замінити на автобуси/тролейбуси/трамваї, всеодно вони дублюють їх маршрути. Бо у Києві багацько людей, севастопольські маленькі топіки, думаю, києву не підійшли б
Я до того, що не можна однозначно казати, що треба в Києві заборонити всі маршрутки. Дійсно дублювання треба прибрати. Треба визначити де і який потрібен транспорт. Тобто потрібна єдина транспортна система. Зараз в Києві є дуже багато перевізників, яким дозволяють використовувати для перевезення маленькі маршрутки там, де це не потрібно. Ну хоча б з Троєщини на Петрівку чи Оболонь - там немає вузьких вулиць. Здається, є і не київпастрансовські доволі великі автобуси, жовті такі, але їх небагато. Може економічно не дуже вигідно перевізникам.
А іноді у центрі тролейбуси і трамваї застрягають, бо народ паркується, де не можна. А паркуються там, де можна, бо нема де.
Отже: 1. Парковки в центрі 2. Менший громадський транспорт у центрі (де вулькі вулиці) 3. Більший громадський транспорт на околицях 4. Окрема смуга для громадського транспорту
А, в мене була кількість символів більша за дозволену, там було й про цілодобовість, і про 14-й трамвай, і про подовження тролейбусів, ще про водний транспорт (в місті він нафіг не потрібний і неоправданий, а от "Ракети" до Переяслава-Канева-Черкас - це було б кльово). І про перехоплюючі парковки та платні велостоянки. Ну, про стоянки напишу знову, так як це для тебе, наприклад, болюча тема. На перехоплюючих парковках, біля крупних пересадочних вузлів, біля кожної станції метро та міської електрички повинні бути велосипедні стоянки. Мінімум на 40-50 великів (візуальна стимуляція дістати з балкона свого коня), з платою в символічні дві гривні в день та включенням її до зони охорони споруд, біля яких ті знаходяться. Ну, там, патруль щоб проходив регулярно і висіли CCTV.
і взагалі треба 14-й трамвай з'єднувати з 3-м, тоді борщагівка матиме сполучення з трьома лініями метро і з четвертою в майбутньому
щодо ракет: у черкасах відремонтували цього року річковий вокзал, а у каневі тиждень назад бачив як добудовують мегакрутий річково/авто вокзал, сподіваюся на якийсь прогрес
а велопарковки з охороною біля станцій метро - це взагалі першочергове місце для них
Comments 16
а то у нас автобуси ходять з 06:00-24:00
Reply
Reply
і то вже добре
Reply
Reply
Reply
Це як у анектоді - ви просто не вмієте їх готувати.
У Севастополі видно вміють це робити краще, ніж у Києві. Це приємно.
Reply
Reply
А іноді у центрі тролейбуси і трамваї застрягають, бо народ паркується, де не можна. А паркуються там, де можна, бо нема де.
Отже:
1. Парковки в центрі
2. Менший громадський транспорт у центрі (де вулькі вулиці)
3. Більший громадський транспорт на околицях
4. Окрема смуга для громадського транспорту
Reply
Reply
Reply
2. ага, їжджу 14-м і кожен раз планую тут реконструкцію, і зробити там світлофори які пропускають трамвай
3. рогатих треба більше. ато продовжили 5-й маршрут до центру, так довелось його мені чекати 20 хв і то не дочекався
4. автобуси хоч частково заміняти на рогаті, де треба небагато дротів вішати
7. електричка треба, тільки 30 хв інтервал мабуть забагато, хіба чіткий розклад буде, загальновідомий
8. тут все ясно
безкоштовні пересадки і відсутність пільг для пенсіонерів підтримую. ато в трамваях одні бабки, всі інші - в маршрутках
і зробити хоча б деякі рогаті/автобусні/трамвайні маршрути цілодобовими! ато ж як у селі, всі вночі повинні спати
Reply
Reply
щодо ракет: у черкасах відремонтували цього року річковий вокзал, а у каневі тиждень назад бачив як добудовують мегакрутий річково/авто вокзал, сподіваюся на якийсь прогрес
а велопарковки з охороною біля станцій метро - це взагалі першочергове місце для них
Reply
Leave a comment