Сумно це все. А найбільша біда не те, що трамваї більш не їзитимуть набережною (хоча це, безумовно, кепсько), а те, що ліквідація лінії відкриє величезні можливості до забудовування фактично всього шосе і прилеглих до нього дніпровських схилів. Під виглядом рекострукції транспортної розв'язки та набережної корумповані власті, звісно, з притамнній їм непомітністю і оперативністю просто спотворять цю мальовничу місцевість. Не просто місцевість - справжню визначну пам'ятку! Це - перше, що бачить кожен гість нашого міста з вікна поїзда (бо до моста ніхто туди не дивиться), це спогади, які лишаються в його душі після мандрівки. В ЮНЕСКО погрожували занести до чорного списку КП Лавру через будинок на Грушевського, а тепер у дворі вул. Мазепи - що ближче до монастиря - росте новий хмарочос! І ось тепер їм вдалося без бою відібрати в киян екскурсійну трамвайну лінію. Чи постане бій надалі? Ні, ми знову змиримося. Навіть не заскімлим. Набережна? Трамвай? Якась невеличка цеглинка в нашому домі - від її відсутності дім не розвалиться. Та якби
( ... )
эх.. как жаль 5-ку... сегодня проехался почти тем же маршрутом (ну кроме набережной) - классно... было бы еще круче по мосту Патона проехаться... хоть машину времени изобретай
сам проїхався? ага. я от зараз шкодую що по мосту Патона і не покатався. якраз зараз проводжу "дослідження" провізної здатності мосту Патона у 1983 році і зараз, з трамаєм і без. результати якось в жж напишу:)
Comments 8
Reply
та можна було і без знайомих їхати, мабуть
Reply
Reply
Reply
Reply
сегодня проехался почти тем же маршрутом (ну кроме набережной) - классно... было бы еще круче по мосту Патона проехаться... хоть машину времени изобретай
Reply
ага. я от зараз шкодую що по мосту Патона і не покатався.
якраз зараз проводжу "дослідження" провізної здатності мосту Патона у 1983 році і зараз, з трамаєм і без. результати якось в жж напишу:)
Reply
Reply
Leave a comment