Supermarket-2.Периферія

Nov 23, 2009 17:47

Про перформанс: „Волання” є моїм суб’єктивним баченням стану жінок в усьому світі. Тягар суспільної вимоги постійно бути несказанно красивою для жінки стає хворобою.




Anna Biernacka

«Щодо виступу Бєрнацької - засобами виразу тут є ЗМІ, через які авторка хотіла нам щось показати. І не важливо чи велося про еманацію жіночності, про контакт з іншою людиною чи про шоу в стилі «індуського мазохізму».

Tomasz Chrapek «Częstochowska Gazeta Klubowa»




Більше про перформанс та Анну Бернацьку: www.ankafugazi.pl

Концепція «Supermarket-2.Периферія»: Проект «Supermarket-2.Периферія» передбачає експонування низки живописних робіт та супровідних інсталяцій «реді-мейд» на тему роздвоєння людини як істоти [ще] духовної в умовах комерціалізованого суспільства.

Нове суспільство супермаркетів активно нав'язує визначені невідомим нам автором стандарти життя через рекламу масової продукції багатого, однак «визначеного» асортименту. Комерційний інтерес знаходиться в основі творення нових пріоритетів та шкали суспільних оцінок. Пропагується специфічна форма економії часу, яка перетворює існування індивіда нового - споживацького, типу на неперервні перегони. Комплекс таких заходів сприяє відокремленості людини від інших людей (через нищення можливостей живого спілкування у постійному поспіху), від природи (усі «визначені» потреби виникають та реалізуються в урбаністичному середовищі), та, зрештою, від самої себе.

У полоні вигідних знижок на фабричну продукцію людина втрачає потребу, а звідси поступово й можливість у власноручному творінні. Визначаючи творчість (на будь-якому рівні) як одну з основних ознак духовності, знаходимо й одну з причин її втрати у сучасному суспільстві.

У проекті пропонується інтелектуальний огляд еволюції сприйняття матеріальних предметів, у які історично людство вкладало духовний зміст, насичуючи енергетикою власної сутності речі, творені конкретним автором. Йдеться не стільки про мистецький, скільки побутовий зріз проблеми: традиційно культові страви, як то різдвяна кутя чи великодня пасха позбавлено «родинного авторства», що надавало їм емоційного тепла та особливого змісту. Прикладів безліч, а втрата «індивідуальності» предметного оточення людини, забуття понятійного змісту під зовнішньою «супермаркетівською» оболонкою провадить до типізації особистості, відтак - до її руйнування.

Подані роботи скеровані на асоціативну співтворчість з глядачем і пропонують вихідну емоційну базу для подальшого аналітичного аналізу проблеми.

Довідка:

Володимир Топій народився 10.09.1979 року у місті Судова Вишня. У 2003 році закінчив Львівську національну академію мистецтв.

Брав участь у виставках:
  • 2001 р. - «1/2 Щасливого Дитинства» (перформанс) Стрийський парк;
  • 2001 р. - «Протистояння» (інсталяція) Тернопіль;
  • 2001 р. - «Протистояння» (інсталяція) Львів, УКУ;
  • 2002 р. - інсталяція, Львів, УКУ;
  • 2003-2008 р р. - «Осінній салон»;
  • 2009 р. - «L2»(перформанс);
  • 2009 р. - «Фортмісія»;
  • 2009 р. - «Тиждень актуального мистецтва» (перформанс);

Персональні виставки:
  • 2006 р. - Палац мистецтв
  • 2007 р. - Музей ідей
  • 2008 р. - «Дзига»


Контакт: 067 459 75 47 Володимир Топій
На відкритті будуть присутні: Володимир Топій - автор, Анна Бернацька - перформансистка, Влодко Кауфман - директор галереї «Дзиґа» та ін.

ДЗИҐА, мистецтво, Топій, Вірменська 35, перформанс, виставка

Previous post Next post
Up