Dec 21, 2013 00:35
Тут мала бути велика і розлога оповідь про час і його відсутність.
Наразі збережена в чернетки, для дозібрання з думками.
Основне це - я просто ненавиджу чекати, і щоб мене чекали відповідно теж.
Якщо ви не цінуєте свій час, цінуйте чийсь, іноді його бракує, і мова йде не про 10-15хв, а одну-три хвилини.
Для прикладу:
центр-стрийський вокзал - це 15-17хв.
стрийський вокзал - Сахарова - це 8-9 хвилин.
вул.Костюшка - перон з/д вокзалу - це 6-7 хвилин.
Тому неприпустимо відривати свою задницю від офісного крісла з монітором в теплому кабінеті і вийти на прохідну аж цілих десять хвилин!!!
Можна ж сказати виходжу вже, чи за 5хв. чи за 15.
Телефонувати наперід - телефоную, тільки так і завжди, за кілометр/півтора, під рукою завжди номер телефону уже набраний під кнопкою виклику, немає часу приїхати, починати його шукати на паперчиках, набирати і о, фак, чути абонент розмовляє, абонент відсутній, чи зараз нажаль.
Якщо ви маєте оплатити вартість товару, який вам доставляється, то ж підготуйте готівку, мені не удже - слухати пікання кнопок банкоматів, або й пошуки такого, так як в холі не працює, або не дає грошей.
Якщо ви вказали з такої і до такої, то велике прохання бути на місці, і мати заряджений телефон.
Якщо ми домовились , що в даному місці у визначений час буде конкретна людина - то подбайте щоб так і було, у мене немає часу на вияснення ситуації на місці, я не чекатиму, тому що мене чекають ще дві три людини, у мене є прив'язка до часу відправлення чи прибуття поїзда/маршрутки.
Цим самим ви складаєте про себе думку та пріоритетність на наступний раз.
Якщо маршрутка прибуває в 16:20 за розкладом, якщо водій сказав, що він буде о 16:20, то так мені і перекажіть, не потрібно віднімати і страхувати, і говорити мені , що він приїздить рівно в 16:00. Є розуміння того, що це дорога, різне буває, і 5-10 хвилин закладається на очікування , але ж не 20+ 5/10, я ж розраховую.
Не відповідайте на запитання "чи вже є готове/зібране" - "так", а по приїзді все ще пакується, дозбирується, доксерюється, дошукується, дописується....
Будьте готові до того, що коли ви телефонуєте, я саме проїзжаю повз ваш офіс і можу забрати вже, або через півтори години в іншому випадку.(якщо вам це важливо)
І дякую за розуміння
думки,
час,
поточне