Пекельна міська електричка

May 19, 2014 23:07

Пишу зараз цей допис, бо в мене вивільнилась купа часу через те, що я спізнився на досить важливу зустріч. Сталося це не через мене. Хоча, якщо бути повністю відвертим - таки через мене, точніше - через мою вічну наївність.
Отже, почнемо з початку: спершу ніщо не віщувало фатальної розв’язки подій. Мені потрібно було прибути о сьомій на станцію «Київ-Волинський», а на годиннику була ще пів на шосту. Я спокійно сидів на Хрещатику та пив запашну каву. Нащо кудись поспішати, якщо можна приїхати на «Вокзальну» і сісти там на міську електричку. Я подивився в Інтернеті розклад - електричка має прибути пів на сьому. Ідеально! О шостій десять я вже був на вокзалі. Пунктуальність ще одна моя характерна риса, окрім вже згаданої наївності, хай їй грець.



І тут розпочався ланцюжок трагікомічних обставин! Якби я був більш уважним та тривожним, я б почав передчувати лихо ще спускаючись сходами до станції міської електрички - на платформі зовсім не було людей. Але я не зважав на цю дивну обставину, бо задумався над поліпшенням вокзальних околиць.
Другий тривожний дзвоник пролунав, коли я помітив, що всі каси внизу закриті. Містичний туман над цими деталями розвіяв дядько, що сидів коло турнікетів. Він повідомив мені та іншим оптимістам, які спустились до нього, що міська електричка їде з 21 колії, а тут нам ловити нема чого. Певно, вся робота дядька полягала в цій інформаційній функції.

Сповнений праведного гніву, я поплентався нагору, шукати ту 21 колію. А причини гніватись було - ніщо заважало перед сходами повісити яскраву табличку, що так і так - міську електричку шукайте на 21 колії, бо зараз ведуться якісь ремонтні роботи, то ж, вибачайте. А так, якась бабуся буде тяжко спускатися сходами, щоб дізнатись внизу. Що вона робила це дарма і на неї чекає захоплюючий квест з пошуків 21 колії.
Слово «квест» я вжив недарма - пробігшись повз приміський вокзал, я з подивом помітив, що ніде нема й слідів тієї клятої колії. 23 є, 22 є, а після неї вже перша колія не приміського вокзалу. Відчувши себе Гарі Потером, я став шукати, в яку стіну потрібно битись, аби потрапити до міської електрички.


Але перед цим я вирішив спитати, як потрапити до тієї таємничої колії в касирки. І це було правильне рішення! Касирка сказала мені, як туди потрапити, таким тоном, ніби я носій гострого топографічного кретинізму, який заплутався в кутках власної кімнати. «Купи в мене квиток, проходь крізь турнікет і йди повз 22 колію, там повернеш трохи вбік і опинишся на 21». Ця магія набагато прозаїчніша за ту, що була в «Гарі Потері».
Зробивши все, як веліла мені касирка, я опинився на відгородженій парканом платформі. Іржава табличка з цифрою «21», що трапилась на моєму шляху, свідчила про те, що я не заблукав. На платформі не було жодної лавочки чи урни, тільки подібні мені небораки, які теж схотіли проїхатись міською електричкою.


Годі й казати, що електричка прийшла трохи пізніше. Після того, як я чекав на міську електричку на «Видубичах» хвилин сорок, а потім приїхав до потрібного місця приміською електричкою, запізнення на десять хвилин було дріб’язком.
З полегшенням зітхнувши, я видерся до паркого вагону. «Нарешті скінчилось це знущання» - думав я, очікуючи, як поїзд рушить. Чекав я на це хвилин 20, поки не настала сьома година. На зустріч я спізнився, то ж, їхати до «Києва-Волинського» вже не було сенсу. Я вийшов з вагону, так і не дізнавшись, чи поїхала та електричка колись, чи ні.
Повернувшись до згаданої раніш касирки, я спитав, де можна ознайомитися з розкладом. Вона ж повідомила, що про таке слово, як «розклад», я можу забути. Поки триває якийсь ремонт на коліях. Зараз електрички їздять, як пощастить.
Чомусь в моїй голові прозвучали слова «Забыл в какой стране живешь?». Дійсно, чого це я очікував, що мене якось попередять про те, що міська електричка їздить зараз не з платформи, на яку вказує табличка «Міська електричка», а з надійно законспірованої платформи, до якої можуть дістатись лише найкмітливіші та найнаполегливіші? Як мені потім зворушливо пояснив дядько, що чергував коло турнікетів (про нього я теж згадував раніше) - перед сходами до платформи ризиковано вішати інформаційні таблички, бо торговці, які окупували там місця все це зірвуть. Думаю, зайвих слів не треба.

вокзал, міська електричка, Київ, Праведний гнів, громадський транспорт

Previous post Next post
Up