Oct 10, 2010 14:06
Fun.
Fun.
“We’re plastic but we still have fun” - співає Lady Gaga - «Ми пластикові, але все одно будемо веселитися». Що ж, досить влучно і цікаво з погляду критики масової культури. Lady Gaga мас-медіа називають «сумішшю моди, поп-музики та театру». Кліп «Paparazzi» чомусь надихнув написати про суміш суспільства спектаклю, мистецтва та нашої буденності. І про fun у цьому всьому.
Той, хто взяв на себе сміливість подивитися кліп, бачив, що перша його частина - аж ніяк не відеоряд під пісню. Це міні-фільм - вступ до кліпу, такий собі «відеоряд у відеоряді», спрямований на те, щоб привернути увагу глядача. Після того, як вступний «спектакль» розіграний, починається інший - постмодерністський колаж-потік образів, у якому все - від інвалідності до вбивства і поліцейського відділку - гра, fun. Хоч і несвідомо, але кліп підтверджує відому тезу Гі Дебора про те, що видовище, спектакль - це основний продукт сучасного суспільства. Спектакль, за Дебором, це «постійне виправдання умов та цілей існуючої системи», «безперервна опіумна війна, яка ведеться з метою знищити навіть в думках людей розрізнення між товарами та життєвими цінностями, між розвагами та виживанням».