з феєричних херсонськіх ліфтів по картках вже давно
всі нареготалися.
але ж власне картка - весь долбоєбізм ситуації не вичерпує. чи можна наперед спланувати кількість поїздок тим клятим ліфтом? а якщо для того, щоб дізнатися, що він не працює, треба щоб спочатку бісова машина зжерла принаймні дві поїздки?
а для поповнення картки в моєму районі існує одна (ОДНА) точка (здається загалом по місту їх аж дві чи три).
ця точка - банк. може навіть центральне відділення. яке точно не напружує себе роботою: якщо обід - то не працює ніхто, і навіть ролети на дверях опускають, по суботах і неділях - звісно ж, не працюють і робочий день в них не надто довгий.
а ліфтом, як це не дивно, користуються й у вихідні, й вночі. при тому вночі чи там пізно ввечері користуються навіть більше.
тому коли наближається час поповнити картку, то потроху наздоганяє паніка: парканутися у того банку поблизу неможна, взагалі парканутися на центральній вулиці якось завжди у робочий час непросто....
а потрапивши нарешті у той клятий банк ти бачиш... два зачинених віконця каси і охоронця, який суворо перепитує, з якого ти питання, бо каси не працюють.
довелося наполегливо кликати менеджера.
охоронець всіляко намагався уникнути цього. розповідав що в касі оновлюється програмне забезпечення. посеред робочого дня, ага... при тому в його розповідях раз від разу очікуваний час, коли каси не будуть працювати, блискавично зменшувався, аж поки до 15 хвилин не дійшло ))) а починалося - зайдіть ввечері )))))
але менеджер таки був викликаний - бо я ж не відчеплюся, ага ;)
і що ви думаєте? після короткого викладення суті проблеми чувак відкрив двері каси, поки заходив всередину ми встигли почути "а чого не працюєте?" - і все. касирка почала приймати платежі!!! принаймні, за ліфтові картки.
чи вдалося третій клієнтці втюхати їм гроші ще й за комуналку - я вже спостерігати не стала... )))))))
ніяк не можу звикнути до того, як у нас люди люблять працювати... і як урізноманітнюють можливості для залучення коштів...