Тренд чи потреба?

Jul 26, 2012 13:19


Це фото зробила 6 червня 2009 року. Ракурс зачепив, неможливо було пропустити. Той момент був пам'ятний ще й тим, що кадр зробила за кілька хвилин до виступу "Гадюкіних", який виявився останнім виступом з Кузею. Бувають такі знакові знимки.



Тоді фоткати в контражурі ще не було маст бі кожного гіпстера, та й назви такої як гіпстер, здається, у широкому вжитку ще не з'явилося.
От зараз, коли наробила у Дніпрі з колеса схожих фоток, черговий раз думаю: де є межа між передчуванням трендів (коли свідомо подобається щось свіже чи давно забуте, яке ще не стало популярним і не почало подобатись усім) і колективним підсвідомим (коли воно вже висить у повітрі, і, може, щось схоже вже десь бачив, а потім наче бачиш по-новому і щиро видаєш за своє) ?



Звісно, все вже колись було і мало що в моді з'являється нового. Кожна епоха, а зараз 10 років - це вже епоха, -  додає певного тюннінгу, легких трансформацій, і видає за свій продукт. А професія прогнозиста трендів, яку започаткувала Лі Еделькорт своїм власним прикладом відрізняється від трендсеттера та трендхантера не лише сильнішою інтуїцією, але й сміливістю сказати всім, що саме так і буде.

У мене таких ситуацій було до смішного багато. З кольором одягу на наступний сезон це відбувається з року в рік - щойно мене захопить якийсь певний колір чи відтінок, якого нема в магазинах у всіх колекціях чи на показах кутюр'є-трендсетерів, колір, який вирізняється з загальної маси... Як тільки я скажу собі: так, свіжий натуральний зелений - це моє,  як він з'являється скрізь!

Не хвалюся цим у жодному разі, таке багатьом із нас відомо і не є якоюсь унікальністю. Просто цікавлюсь - як же люди примудряються з цього роботи широкий тренд, цілу хвилю? Звісно, мода або промдизайн -  це лише поверхневі, загальні приклади. А їх безліч, в усьому, скрізь. Інформації навколо стільки, що тенденція створення на противагу попередній тенденції споживання все ж таки перемагає!!! У це не обов'язково вірити, це вже є, і це чудово. Потреба створювати щось своє викликає все новіші тренди. З них основний, найбільш позитивний тренд - створювати.

тренди, фото, цікаві досліди, моє

Previous post Next post
Up