Як показав досвід місцевих виборів, за теперішнього рівня свідомості виборця схема 50x50 фактично є реалізацією старої ПРиБЮТівської ідеї "партія з найбільшою підтримкою отримує абсолютну більшість". Тому лише відкриті списки.
Погоджуюсь з Вами щодо потреби у відкритих списках, але за наших умов вони теж не є панацеєю. Можна кого завгодно вписати в першу 10-ку, 20-ку (далі люди не дивляться), а по-справжньому впливові місця займуть ті, хто йде у наступних десятках.
Чтобы в ВР попал представитель "громады" - нужно поменять не то что принцып выборности власти, но саму суть человеческой природы. Сам институт выборов - манипуляция общественным сознанием. Менять форму манипуляции - бессмысленно с точки зрения эффективности власти.
Нужно работать с тем, что имеем, а не забивать голову иллюзорными возможностями контроля депутатов путем отзыва. Никогда такого не будет.
Нет, почему же? Прекрасная иллюзия смены руководителей - это необходимо ) Я о другом. Вот Вы - работаете, выполняете свои представительские функции. Это прекрасно. Больше бы таких депутатов. И Вы пройдете, возможно, по мажоритарке. И сделаете много для своих сограждан, если пожелаете.
Но бороться с замкнутой системой - бессмысленный процесс. Нужно либо работать в ее рамках (системы), либо рушить ее к чертям. Последний вариант априори отпадает.
Реальная альтернатива - работать (!) в рамках системы. Бороться с "врагами" их же методами.
По-перше, пані Олеся, для переважної більшості громадян має принципово значення, щоб політики виконували закон. Принаймні я сподіваюся, що більшість українців цього хочуть. Так от за чинним законом вибори мають бути в 2011. І мова йдеться не про "уточнення дати", як Ви пишете, а саме про дотримання Конституції. А от політики, серед яких і Ви, намагаються перевести розмову в іншу площину - хтось хоче затриматися, хтось хоче швидше потрапити у Раду. Якби депутати не затіяли переписування норм Основного закону, то і розмови такої б не було
( ... )
Підтримую. За логікою пані Лесі, якщо вибори б назначили на 2020 рік, для переважної більшості громадян це не мало б принципового значення.
Не буду маніпулювати виразами "переважна більшість" (хтось проводив дослідження? давайте результати), але принциповим тут є порушення закону, у громадян забирають їх право періодично змінювати владу, невже "переважна більшість" має начхати на власні права?
Пропорційна партійна система себе дискредитувала - подивіться на цей склад парламенту. Водії олігархів, охоронці... Зараз партії це ЗАТ, де людям справді шукати немає що. Тому пропоційка - це шлях у нікуди, таке вже проходили - більшість без прийняття рішень, тощо.
Щодо порушення закону - погоджуюся. Але чи ви вірите що цей КСУ це визнає? А за тією ж Конституцію це може зробити лише він. То що - там де вигідно виконую, а де ні - ні?
Підтримую в тому, що справді дата міняє мінімально, якщо не буде зміни якості.
Знаходячись не першій рік в політиці, можу сказати, що купити місце в партії набагато легше, ніж округ. Бо у першому випадку голосують за політичний бренд та першу п’ятірку-десятку осіб, а в другому - за реальну людину та її справи. Звісно, я не ідеалізую. Проте змішана система мінімізує ризики зловживання.
Comments 13
Reply
Reply
Нужно работать с тем, что имеем, а не забивать голову иллюзорными возможностями контроля депутатов путем отзыва. Никогда такого не будет.
Reply
Reply
Я о другом. Вот Вы - работаете, выполняете свои представительские функции. Это прекрасно. Больше бы таких депутатов. И Вы пройдете, возможно, по мажоритарке. И сделаете много для своих сограждан, если пожелаете.
Но бороться с замкнутой системой - бессмысленный процесс. Нужно либо работать в ее рамках (системы), либо рушить ее к чертям. Последний вариант априори отпадает.
Реальная альтернатива - работать (!) в рамках системы. Бороться с "врагами" их же методами.
Reply
Reply
Не буду маніпулювати виразами "переважна більшість" (хтось проводив дослідження? давайте результати), але принциповим тут є порушення закону, у громадян забирають їх право періодично змінювати владу, невже "переважна більшість" має начхати на власні права?
Reply
Щодо порушення закону - погоджуюся. Але чи ви вірите що цей КСУ це визнає? А за тією ж Конституцію це може зробити лише він. То що - там де вигідно виконую, а де ні - ні?
Підтримую в тому, що справді дата міняє мінімально, якщо не буде зміни якості.
Для інформації - Оробець за впровадження змін до Конституції не голосувала http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/g_frack_list_n?ident=14969&krit=66
Reply
І я не голосувала за внесення змін до Конституції
Reply
Reply
Reply
Leave a comment