Нам треба «загнати» українських політиків у соціальні медіа

Sep 29, 2010 16:36

«…сейчас ни одному прогрессивному политику не избежать необходимости регулярно присутствовать на различных виртуальных новостных площадках, которыми являются такие социальные сети, как Facebook, Twitter или YouTubе», - йдеться у матеріалі.

Приклад з твіттер-активністю губернатора-термінатора Каліфорнії викрив мене. Щось я останнім часом не дуже активно дописую до свого Твіттеру. Обіцяю, виправлюся!

Як на мене, не лише присутність, а й спілкування/взаємодія в інтернеті з читачами є індикатором відкритості та прозорості політика. Повірте, це є дуже важливою рисою у політичному житті. Бо коли в тебе виникає бажання зробити щось у розбіжності з твоїми словами, змога (для будь-якого виборця) прослідкувати хід дій, стримує від неправильного кроку.

Тут я повністю підписуюся під словами  zozvicnic "... у інтернеті представлена найбільш інтелектуальна частина суспільства. Тобто, процвітання України - шукай в інтернеті. Соціальні мережі є виразною частиною інтернету і, що найголовніше, - найбільш інтегруючою частиною. А для ефективного управління це і потрібно: а) тримати руку на інтелектуальному "пульсі" народу; б) забезпечити інтеграцію, єдність».

Мені приємна згадка мого імені (разом із Бараком Обамою, Арнольдом Шварцнеггером) в матеріалі. Я щиро вдячна всім своїм інтернет-друзям, фолловерам, зубастим читачам за увагу до моєї особи в мережі інтернет.

Соціальні медіа - це реальний важіль впливу та контролю на політика. Тому вимагайте реєстрації українських політиків у Твіттері, Фейсбуці, Живому журналі… Де Ви зможете ставити незручні та гострі запитання і вимагати відповіді на них.

Куди вони дінуться: електоральне поле поступово зміщується від телика до інтернету.

Дослідницька компанія InMind…нарахувала 12,9 мільйонів інтернет-користувачів в Україні, які хоча б раз на місяць користуються мережею. Найбільш вражаюча цифра - щоденно (або майже щодня) інтернетом користуються 8,7 млн. інтернет-користувачів.
Цікаво, що 4,6 млн. користувачів (або 35% від 12,9 млн.) проживають в селах та містах з населенням менше 50 тис. В шести найбільших містах України проживає 3,4 млн. інтернет користувачів, і ще 4,9 млн. в інших містах.
Інтернетом користуються 61% користувачів у віці 15-29 років.

media 2.0, лобіювання

Previous post Next post
Up