І знову про «складні» тести з англійської мови

Jul 02, 2010 19:12


Навряд чи когось три тижні тому лишив байдужим резонанс у ЗМІ навколо так званої «складності» цьогорічних тестових завдань з англійської мови.

Протестували в основному проти того, що «зміст тестових завдань виходить за межі шкільних програм», тому навіть дуже «успішні учні не здатні їх виконати на 100%».

Український центр оцінювання якості освіти «за гарячими слідами» спробував  прояснити ситуацію. Довелося і мені особисто прокоментувати проблему і згадати про неї в одному з постів.

В очі кидалося не тільки синхронне обурення батьків ображених абітурієнтів у низці областей, але й повна байдужість до якості завдань з інших іноземних мов - німецької, французької, іспанської тощо.


З урахуванням того, що й на мою адресу надійшло кілька схожих (як сестри-близнюки) звернень із проханням розібратися в ситуації, довелося створити комісію на базі парламентського підкомітету з питань базової освіти за участі визнаних як вітчизняних, так і зарубіжних експертів, зокрема Маркуса Броера та Альгірдаса Забуліоніса.

Від роботи комісії, що працювала з 22 по 30 червня, лишилися найприємніші враження. Жодного політиканства, жодного конформізму! Натомість високий професіоналізм і бажання докласти зусиль до поліпшення ситуації в галузі.

Не менш обнадіяли мене її кінцеві висновки та рекомендації.

освіта, ЗНО

Previous post Next post
Up