Навряд чи когось три тижні тому лишив байдужим резонанс у ЗМІ навколо так званої «складності» цьогорічних тестових завдань з англійської мови.
Протестували в основному проти того, що «зміст тестових завдань виходить за межі шкільних програм», тому навіть дуже «успішні учні не здатні їх виконати на 100%».
Український центр оцінювання якості освіти «за гарячими слідами» спробував
прояснити ситуацію. Довелося і мені особисто
прокоментувати проблему і згадати про неї в одному з
постів. В очі кидалося не тільки синхронне обурення батьків ображених абітурієнтів у низці областей, але й повна байдужість до якості завдань з інших іноземних мов - німецької, французької, іспанської тощо.
З урахуванням того, що й на мою адресу надійшло кілька схожих (як сестри-близнюки) звернень із проханням розібратися в ситуації, довелося створити
комісію на базі парламентського підкомітету з питань базової освіти за участі визнаних як вітчизняних, так і зарубіжних експертів, зокрема Маркуса Броера та Альгірдаса Забуліоніса.
Від роботи комісії, що працювала з 22 по 30 червня, лишилися найприємніші враження. Жодного політиканства, жодного конформізму! Натомість високий професіоналізм і бажання докласти зусиль до поліпшення ситуації в галузі.
Не менш обнадіяли мене її кінцеві
висновки та рекомендації.