Багато років тому вчені поставили експеримент на дітях. 4-6 річним малюкам запропонували шматочок зефіру. Але з умовою: почекаєш 20 хв і не з’їси його - отримаєш ще один шматочок гарантованоJ. Відео:
http://www.youtube.com/watch?v=rMkn4J_l9uUРезультат такий: більшість ковтали солодощі ще до того, як екзаменатор виходив за двері. Втім, дослідивши їхні долі через 15-30 років вчені дійшли до дивовижного висновку: ті, хто здатні були почекати на другу мармеладину - досягли в житті значно більшої самореалізації/грошей/процвітання, ніж їхні менш розважливі однолітки.
Один з учасників цього експерименту написав книжку. Це окрема історія, як вона потрапила мені до рук. Тут велике спасибі Наталі Карповій (вона блискуче
виступить у цю суботу на львівському ТЕД) і львівській книгарні LEOLE - давно не бачила такої толкової колекції бізнес-літератури.
http://leolebook.com.ua/catalog/motivatori_poshuk_sebe/ne_nabrasivajtes_na_marmelad_hoakim_de_posada Головна думка книги - в її назві. Як часто люди спускають усе зароблене на чергову цяцьку. Замість того, щоб потерпіти і досягти чогось більшого, наприклад, мрії.