Leave a comment

drivaner March 25 2010, 13:57:22 UTC
жесть.

Reply

les_vakula March 25 2010, 14:43:04 UTC
та жесть, бо Семиноженко збирається шкільні підручники з історії переписувати. так що через років десятьб дітки справді вважатимуть Сталіна вартим пам"ятника

Reply

fett_messer March 25 2010, 15:17:48 UTC
шо жесть?
думав, в казці живемо?
воювати будеш?

Reply

drivaner March 25 2010, 15:57:18 UTC
чого б це мені воювать?
час сам поставить все на свої місця.

Reply

fett_messer March 25 2010, 16:53:40 UTC
ага, давай, тіш себе солодкими ілюзіями.

час лише минає - без слави і здобутків, якщо він не наповнений боротьбою з дегенеративними тенденціями - це так, дуже загалом кажучи.
але мій перший здогад підтвердився.

Reply

drivaner March 25 2010, 16:58:03 UTC
ну вітаю, що ти виявляєшся таким здогадливим.

Reply

fett_messer March 25 2010, 17:05:41 UTC
та мене така іронія не зачіпає - це ж серйозні речі насправді.
кожен робить свій вибір.
я на тебе тут не наїжджаю зовсім - зрозумій, але адекватно реагувати на виклики (як оцей сабж) не у всіх виходить, а точніше виходить у меншості в Україні - і це сумно.

іди свєю дорогою, але не питай потім, чого стільки гівна довкола.

Reply

drivaner March 25 2010, 17:23:40 UTC
я прекрасно зрозумів твої мотиви і в жодному разі не сприйняв цю переписку як наїзд чи подібне, бо від того, що хтось сходитиме піною в коментах - суть речей не зміниться.

просто не обов"язково сповідувати реактивну направленість вчинків, як ти, наприклад. от і все.

Reply

fett_messer March 25 2010, 17:31:19 UTC
так, я радикал і мілітарист.
це мені бачиться єдиним адекватним виходом з сучасної ситуації.

Reply

drivaner March 25 2010, 17:34:13 UTC
так, я радикал хто не з нами - той проти нас, так виходить?

Reply

fett_messer March 25 2010, 17:55:11 UTC
ні, пасивна частина суспільства перважно підтримувала переможців, як показує історія.
адже більшості, особливо сучасній, високі ідеали пофігу - головне хто забезпечує інтереси народу, а хто ні.
переможець, як завжди, отримає все.
і якшо влада, яка прийшла б по справжній революції була б ефективною - ніхто б їй не дорікав, крім може якихось маргіналів.
і це нормально - народ має кимось скеровуватись в ідеологічному і політичному сенсі.
"полювати на відьом" ніхто б не став, думаю.

Reply

drivaner March 25 2010, 21:13:24 UTC
знову ж таки, як показує та сама історія - переважна частина реакційних змін - зазнали поразки (чи одразу фізичної, чи з часом ідеологічної), до того ж - незалежно від шляху приходу і ефективності - влада апріорі приймається народом як ворожа, налаштована проти людей і т.д. будь яка влада, у будь-якій країні.

Reply

fett_messer March 25 2010, 21:19:31 UTC
не варто узагальнювати - причина в тому, шо кожен режим припускався фатальних помилок
якшо говрити про 20 століття - головним чином через те, шо виходили з протиприродних ідеологій (наприклад, комунізму) і реалізували ті революції жадібні до влади авантюристи, тобто цілі одразу була паскудні.
отаке се ля ві.

а влада як ворог - то типовий слов"янський стереотип )))

Reply


Leave a comment

Up