Originally posted by
novitsky at
Перши плоди бойкоту! Taras Hryvul:
Торгові марки, які належать регіоналам і "тушкам" змушені враховувати бойкот їхніх товарів. Наприклад, продукція Табалових змінює свій вигляд, щоб задекларувати свою ніби-то європейськість.
І не кажіть, що не діє!!!
Популярна згущівка змінила упаковку на підтримку Євромайдану 10 січня 2014 року
Первомайський молочноконсервний комбінат оригінально підтримав Євромайдан.
Так свій зовнішній вигляд змінила традиційна банка згущівки "з хлопчиком". Тепер малюка обрамляють зірочки, як на прапорі ЄС, а також додався напис "Ми- Європа". Фото нової упаковки виставив на своїй сторінці у Фейсбук журналіст Олександр Акименко.
У коментарях нижче помідомляється, що активним учасником Євромайдану є директор комбінату Віктор Прокопенко. Він не лише допомагав активістам солодкою провізією, а і сам був на барикадах...
Але акт є факт: ця марка належить регіоналам-тушкам Табаловим.