Dec 05, 2012 15:02
Друзі, така ситуація. От що б ви порадили?
Ми підписані на Photobucket (хостинг фоток із додатковими можливостями), екаунт Pro, тобто платний. Підписані ще з 2010 року. Сьогодні закінчується черговий річний термін користування.
Два дні тому ми взялися платити знову. Щоб дешевше - вирішили взяти сервіс уже не на рік, а на два. Це коштує $40 без якихось центів.
Платіж однією карткою взагалі не пройшов, а повторний іншою - теж написало not proceed, але гроші з карткового рахунку зняло. (Як сказали потім у банку - вони заблоковані.)
Дані у профілі Photobucket’а залишилися ті, що й раніше, - «завершення терміну - 5 грудня 2012». Лише над сторінкою зник червоний напис про загрозу, яку спричинить несплата.
І от питання: що робити, якщо цей клятий Photobucket у сенсі контактів захований так, шо мамадарагая, і з технічною підтримкою нічого з’ясувати не вдається?
Із тих двох e-mail-адрес, які в них десь таки показані (і які питань оплати, в принципі, не стосуються), відповідають або роботи, або їх уже не існує, або ніхто нічого не відповідає.
У FAQах такої пробеми немає.
А, ми так розуміємо, всі наші фотки на цьому сервісі за три роки можуть накритися мідним тазом. Це буде катастрофа почіще 21.12.
прохання,
інтернет