Значить, погуляли по Києву, зокрема Позняками, центром, парками. Побачили справжнє покращення - дякуючи Євро, місто стало гарнішим і реально європейськішим, хоча й не без лаж, звісно.
Подивилися на Київ очима іноземного туриста - від входу на паспортний контроль "Борисполя" до викидання папірця в неіснуючі урни на Інститутській. Напишемо в газету
(
Read more... )
Reply
але за кордоном ми такого щось не бачили. не факт, не впевнені, що іноземні гості це зрозуміють)))
про номери парковок - здається, вони лише заплутують.
і ще: навіщо вказівники на перехоплювальні паркування з номерами ВСЕРЕДИНІ МЕТРО?
Reply
В Амстердамі система P+R працює так:
Запаркувався на парковці P+R
На касі отримав чіп-квитки на трамвай (або автобус) (максимум на 5 людей).
При чому тобі зразу кажуть це не проїздний - це квиток, щоб ти добрався до центру і ним же повернувся до парковки.
Парковка максимум на добу. Вернувшись - здаєщ чіп-квитки, касир перевіряє скільки і де ти виходив, виношує тобі вирок - заплатити 8 євро за добу (що для Амстердама з парковками в центрі міста по 5 євро/год взагалі шара), або якщо ти тими квитками їздив ще кудись (мається на увазі не в цілях добирання до центру або паркування) платити за паркування погодинно (що взагалі не весело і дорого)
Вважаю таку систему дуже зручною і економною для туристів які відівудують місто власним автотранспортом
Reply
Те, що наші туристи таких позначок не зустрічають, цілком природньо, бо лише одиниці мандрують машинами і лише одиниці бувають на околицях міст. А система саме для власників автівок з передмість - щоб лишали їх на периферійних (тзв. перехоплювальних) парковках і в центр їхали громадським транспортом (зазвичай, рейковим).
Reply
а ми на околицях європейських міст справді рідко буваємо. та й могли б такі знаки не помітити навіть там, де були.
Reply
Leave a comment