Авіаовації. Як це буває

May 22, 2010 19:20


Багато хто любить аплодувати, щойно літак торкнеться посадкової смуги.

Для таких любителів - ще один наочний приклад, чому цього робити не варто. Фотографії із завершення сьогоднішнього рейсу Дубаї - Мангалор, Індія. Цей "Боїнг" теж уже типу "приземлився" і навіть проїхав значну відстань. Попередження: багато смаженого м'яса. Цікаво, ці пасажири ( Read more... )

опитування, фото, жах

Leave a comment

agent_lik May 22 2010, 16:36:13 UTC
Ну я апплодирую не тогда, когда он земли коснётся, а когда ехать начнёт по ней нормально и я понимаю, что сели нормально и самолёт крылом землю не зацепит.

А некоторые уже хлопают и до касания земли - нервы гг ))

Вообще по статистике наибольшее количество авиакатастроф именно при приземлении происходит

Reply

ledilid May 22 2010, 16:43:07 UTC
так от власне. падають літаки значно рідше, ніж розбиваються об щось уже після посадки.
а "починає їхати по землі нормально" - це дуже суб'єктивна оцінка. так літак "успішно" може доїхати з розгону і до якоїсь будівлі.

нам просто цікаво, чому німці, скандинави, французи, англійці і т.д. - не аплодують, а в наших, росіян, поляків, італійців, ще декого - такі овації, що ховайся.
невже нерви слабші?)))

Reply

wlodek May 22 2010, 16:47:16 UTC
Араби бурхливо аплодують теж.
:-)

Reply

ledilid May 22 2010, 16:52:19 UTC
о, ну вони точно не бухають на борту)
одне з моїх пояснень до "наших" овацій - вживання в літаку й перед ним алкоголю)

Reply

agent_lik May 22 2010, 16:48:10 UTC
Может исторически сложившиеся факторы? :) Понятия не имею какие, но...
И вообще люди часто восхищаются тем, что они не понимают, но понимают другие... А тут такая махина как самолёт.

Reply

ledilid May 22 2010, 16:51:03 UTC
я раніше думав, що наші найбільше аплодують, бо найбільше на борту бухають))) або вже бухі на борт сідають. ну і до купи - бо дехто найбільше боїться літати

Reply

(The comment has been removed)

ledilid May 22 2010, 16:57:07 UTC
автомбілем рулити так само непросто.
і на автошляхах та залізницях у туєву хучу більше аварій і жертв, ніж на авіа. але ж по приїзду автобуса чи поїзда люди чомусь не аплодують))

Reply

(The comment has been removed)

ledilid May 22 2010, 17:04:37 UTC
просто літаків менше, ніж машин.
але ж ФУНІКУЛЕРІВ ще менше, ніж літаків!
тобто, за логікою, після причалення фуніка на станцію до Поштової площі овації мають стояти, як у театрі Франка після "Кайдашевої сім'ї" )))

Reply

(The comment has been removed)

ledilid May 22 2010, 17:12:01 UTC
та ладно, ладно
я ж просто хочу перевчити аплодувальників, шоб аплодували вже після зупинки, а не перед))) бо буває нехороший Мангалор, і тоді буде обідно

Reply

(The comment has been removed)

ledilid May 22 2010, 17:16:07 UTC
ну то я неправильно сформолював, сорі.
але суть ти поняла)

Reply

svitanka May 22 2010, 17:02:06 UTC
порівнюєш речі які принципово різні. На літаку летиш годину - дві (на коротких рейсах частіше аплодують), з нього не зходять пасажири на станціях Козятин-Вінниця-Чоп і тд. Всі сидять в замкненому просторі в неприродних зльогка для людини умовах - і звісно раді прилунитися нарешті :) Плюс вже загадане восхіщеніє пілотами. Все таки літак вести і поїзд - то двє большиє разніци. І по рівню підготовки і вапше.

Reply

ledilid May 22 2010, 17:08:33 UTC
та ну
в мене в автобусі поза значно більш неприродна))) а ті пасажири поїзда чи автобуса, які вийшли в козятині, просто вчасно спаслися)

а взагалі, посил поста в тому, що плескати, якщо вже хочеться, варто після ПОВНОЇ зупинки літачка. а от такого якраз ніколи й не буває. як ти правильно помітила, в цей момент усі вже розгребли валізи з верхніх полиць і ломляться до виходу. і саме в цю секунду найбільша ймовірність нехорошого Мангалора

Reply


Leave a comment

Up