Feb 18, 2008 14:49
Ik heb al ruim 2 jaar een telefoon-abbonement bij Debitel lopen. Nu leek het me wel eens tijd om een nieuwe telefoon uit te zoeken, deze is al vrij oud, en ik mag al maanden mn abonnement verlengen, met een nieuwe telefoon dus. Nou mooi niet.
Ik kwam daar, zag een leuke telefoon, en ging vragen of dat mogelijk was met het abonnement dat ik nu heb. Bleek dat ik 400 euro bij moest betalen, terwijl de verkoopprijs van die telefoon in andere winkels los van een abonnement maar 450 euro is. Idioot. Maar, als ik van provider veranderde naar KPN kon het wel, dan hoefde ik maar 20 euro bij te betalen (mijn opmerking dat ik gewoon een telefoon wou en helemaal niet bij wilde betalen hebben ze voor het gemak maar genegeerd). Heel simpel, dat wil ik niet. Ik heb daar wel redenen voor, maar ik vind dat ik niet verplicht ben die aan het winkel-personeel uit te gaan leggen. Dat moeten ze gewoon maar accepteren toch, als winkel? Klantvriendelijkheid enzo? NOT.
Na een kruisverhoor van 10 minuten door 2 mensen over waarom ik dat niet wilde, KPN was toch wel beter, wat een onzin, en wat stom etc ben ik weggegaan. Blij dat iek erbij was voor wat mentale onderstuening, ze waren zo opdringerig en bot dat ik anders vast huilend was weggerend :p. Iek was trouwens ook echt geshockeerd door die mensen, die werd bijna boos (en dat is moeilijk bij hem) over hoe ze me behandelden, lag dus niet aan mij.
Dus: over niet al te lang heb ik een nieuw/ander nummer, ik kap met debitel. Dat heb ik er wel voor over. Stelletje eikels.
Natuurlijk ook om het feit dat ik bij andere zaken wel gewoon die leuke telefoon gratis kan krijgen met de provider die ik wil. En, andere telefoons die veel ouder waren kostten bij verlengen met deze provider ook nog best veel geld. Blij dat ik daar weg ga, ik wil daar nooit meer naar binnen. Pluh.
Edit: OMG, 3 maanden opzegtermijn. Nou morgen gaat Iek m faxen, dan ben ik er half mei vanaf :S.