Спортмастер вже не перший рік проводить рекламну кампанію "ціни навпіл". Але в рекламі чомусь не ціна навпіл розірвана, а ілюстрація знижки. Себто, знижка не 50%, а 25%
і як би ти написав? 100% розірвав пополам? Потім би розказував антимонопольному і ЗПС про логіку :) А якщо не "розірвати", то оку не буде за що зачепитися. Цей макет прийнятий спортмастером ще в 2005 році, і з того часу зазнає лише косметичних змін. При цьому впізнається за долі секунди. Це я називаю послідовністю :)
Comments 5
Reply
Reply
Reply
А якщо не "розірвати", то оку не буде за що зачепитися. Цей макет прийнятий спортмастером ще в 2005 році, і з того часу зазнає лише косметичних змін. При цьому впізнається за долі секунди. Це я називаю послідовністю :)
Reply
Reply
Leave a comment