Йовбаки недели

Oct 02, 2017 18:13



Ситуация с кражей кабелей новыми патрульными оказалась еще более интересной, чем могло показаться на первый взгляд.

На данный момент мера пресечения избрана только одному подозреваемому, так как вторая подозревая, девушка-патрульная, скрывается от следствия. В общем, какая-то криминальная кинокомедия.

Очень смешно получается, когда весь реформаторский пафос и рассказы про отбор лучших из лучших через открытые конкурсы разбиваются об кражу медного кабеля и попытки скрыться от следствия.

Несколько месяцев назад появилась информация о том, что днепропетровские патрульные промышляют воровством кабелей. Воровство кабеля является достаточно распространенной проблемой, как правило, этим занимаются бомжи, алкоголики и другие асоциальные элементы, к которым, как оказалось, относятся и новые патрульные.

Но тогда некоторые люди не поверили, что патрульные могут заниматься такими делами. Как же так, они же молодые, красивые, глаза горят, прошли отбор по уникальной методике и пришли менять злочинную милицейскую систему. Однако, вчера на официальном сайте прокуратуры Днепропетровской области появилась новость о том, что двум сотрудникам новой патрульной полиции объявлено подозрение за продажу украденных кабелей.

Исходя из информации, опубликованной на сайте прокуратуры, воровством кабелей занимались не только рядовые патрульные, но и командиры, в частности, командир роты патрульной полиции.

Также необходимо отметить, что в то время, когда патрульные воровали кабеля, Управление патрульной полиции возглавлял Влодимир Богонис, продавец мобильных телефонов и помощник депутата от Народного Фронта Юрия Березы. На данный момент Богонис получил повышение и занимает должность замначальника облуправления полиции. Судя по всему, не зря его подчиненные воровали кабеля.

В целом, воровство кабелей новыми патрульными на фоне того пафоса, который сопровождал реформу МВД и создание новой патрульной полиции, выглядит просто превосходно.


Доки Матіос ходить телеканалами та розповідає в проплачених сюжетах який він класний і як заслуговує стати Головою держбюро розслідувань, за лаштунками його роботи відбуваються дуже цікаві речі!

«Головний військовий корупціонер» завів нову дружбу. І не просту, а визначну! З одним із найвідоміших в Україні рейдерів регіонального масштабу. І до того ж - посібником терористів Лугандонії. Мова йде про донецького бандита Владислава Дрегера.
Як це сталося і що означає? Розповідаємо!

Все почалося через справу «гелікоптерних податківців» чи «справу Клименка», яку Матіос розпочав ще у травні для того, щоб збити грошенят з затриманих і отримати гучний піар перед конкурсом на голову ДБР.
Але чи не першочергова мета цієї «операції» полягає в тому, що в рамках розслідування Матіос і його викормиші, які є головними покровителями конвертаційних центрів в зоні АТО, хотіли дістатися до документації Державної фіскальної служби. Зокрема, тієї її частини, що відкрила їм можливості для перерозподілення конвертаційного та обнального бізнесу в масштабах всієї України. І їм це вдалося!

А от сама справа «гелікоптерних податківців» вилилася у повний провал та необхідність вже вкотре подовжувати тримання затриманих під вартою. Бо доказів проти них насправді немає. А самі вони на свідомий наклеп проте себе і виплату «відступних» йди не хочуть.

У цій програшній ситуації стараннями Матіоса і сплив несподіваний гравець - легендарний донецький рейдер, відомий як «автобусний король Донбасу» і пособник терористів Лугандонії - Владислав Дрегер.

Тут зробимо невеличкий екскурс у біографію нового друга Анатолія Матіоса.

Своє сходження Дрегер почав ще в 90-і роки в складі краматорського ОЗУ під назвою «17 дільниця», яка мала відношення до місцевого авторитету Олександра Рибака. Набравшись досвіду, він на початку 2000-х почав «сольну кар'єру» з «віджиму» привабливих активів в Донецькій області. У їх числі опинилися Зуєвський енергомеханічний завод і Донецьке обласне підприємство автобусних станцій (ДОПАС). З останнього підприємства почався шлях Дрегера на ринку автоперевезень Донецької області. Зрештою він поширив свої інтереси й на інші регіони. Зокрема, Миколаївську область, де Дрегер в 2011 році зайшов на Миколаївське обласне підприємство автобусних станцій.

Але незабаром після цього «слава знайшла героя» - за справою про рейдерське захоплення Зуєвського енергомеханічного заводу Дрегер виявився в СІЗО за підозрою в шахрайстві, де і просидів кілька років. А після того, як вийшов на свободу вже після зміни влади, він швидко згадав старі навички, і «віджав» у свого колишнього партнера Сергія Білогородського його основні активи. Що характерно - не без допомоги силовиків.

І ось після цього він дивним чином став ключовим свідком у «справі Клименка». Зокрема, на допиті 5 липня 2017 року (незадовго до нападу Матіоса на ТРЦ «Гулівер» в центрі Києва. Дрегер нібито злив слідству схеми махінацій з ПДВ і перерахував точну структуру компаній у "Гулівері", які й потрапили під удар ГПУ.

Як спрацювався цей прокурорсько-рейдерський тандем?

З чуток, Матіос і Дрегер зійшлися на спільних інтересах в аграрному бізнесі. Не так давно головний військовий прокурор і його дружина Ірина Барах «засвітилися» в скандальній історії з отриманням нікому не відомим товариством інвалідів України «Рідна земля» майже 1,7 тис. га землі в Херсонській області.

Так ось, виявилося, що серед «віджатих» Дрегером у Сергія Білогородського активів була агрофірма «Маяки» та Рай-Олександрівський елеватор. Тож спільних інтересів у бізнесі тепер вистачає! Після цього Дрегер став фігурантом нового кримінального провадження, відкритого СБУ, з ризиком повернутися в добре знайоме СІЗО. Але тут вже йому допоміг саме Матіос! Забравши зазначену справу собі і благополучно поховавши її в обмін на допомогу в старенькій справі «гелікоптерних податківців».

Крім того, Матіос прикриває «тил» Дрегера і має свою частку на ринку автобусних перевезень в зоні АТО (!). Тут у Дрегера залишилася мережа автовокзалів, якою керує оформлена на його довірених осіб компанія «Східні автовокзали» зі Слов'янська. Та сама, яка в 2016 році була викрита СБУ у співпраці з так званим «Міністерством транспорту ДНР» і організації надприбуткового каналу переміщення людей через лінію розмежування в Донецькій і Луганській областях.

З подачі глави Донецької обласної військово-цивільної адміністрації Павла Жебрівського проти компаній Дрегера було відкрито кримінальне провадження за фактом махінацій. І Матіос, схоже, також буде гасити цю «пожежу» свого бізнес-партнера. В обмін на подальші «цінні свідчення» і використання навичок нового друга з «віджиму» майна.
Як-то кажуть, «ось така ху*ня, малята».



прокурор, менты, полицай

Previous post Next post
Up