Мегацеркви і їхні комунікативні стратегії

Nov 26, 2015 00:07


Мегацеркви.

СNN підкреслила, що мегацеркви - це великий бізнес. У середньому кожна з них має за рік 6,5 мільйона доларів. А всі разом вони мають кілька мільярдів, пише Георгій Почепцов.

Зовні вони теж інші. Телевізійний екран-плазма замінив хрести, презентація в Power Point - замість співу. Все це принципово резонує з молодим поколінням. І як наслідок, середній вік тут - 40 років, вони на 13 років молодші, ніж у середньому в звичайній церкві.

Р.Талер, що створив теорію підштовхування [1], згадує у своєму останньому інтерв'ю, як його книга потрапила до рук майбутнього прем'єра Д.Камерона і

ДАЛІ ЧИТАЙТЕ ТУТ

Буш, конфесійний лобізм, Ф. Фукуяма, США, Україна, Б.Обама

Previous post Next post
Up