Маркетинг
Прийнято вважати, що маркетинг в Україні - молода сфера, яка переживає період зростання і становлення, пише
Фокус.
Через це у великій мірі бачення CEO компанії того, як повинен працювати маркетолог або піарник, відрізняється від того, як ці фахівці самі бачать свої обов'язки і мету роботи.
Але справедливості заради варто відзначити, що навіть у закордонних публікаціях, наприклад, американських фахівців, зустрічається згадка про те, що управлінці та власники бізнесу часто мають застаріле бачення функцій спеціаліста з комунікацій.
Розглянемо деякі типові помилки менеджменту та рекомендації фахівцям щодо цих оман:
1) Директор: Потрібно більше прес-релізів, нехай навіть платних.
Маркетолог: Великі корпорації дійсно
ДАЛІ ЧИТАЙТЕ ТУТ