Погляд на маркетингові комунікації. СЕО vs Маркетолог

Nov 20, 2015 11:41


Маркетинг

Прийнято вважати, що маркетинг в Україні - молода сфера, яка переживає період зростання і становлення, пише Фокус.

Через це у великій мірі бачення CEO компанії того, як повинен працювати маркетолог або піарник, відрізняється від того, як ці фахівці самі бачать свої обов'язки і мету роботи.

Але справедливості заради варто відзначити, що навіть у закордонних публікаціях, наприклад, американських фахівців, зустрічається згадка про те, що управлінці та власники бізнесу часто мають застаріле бачення функцій спеціаліста з комунікацій.

Розглянемо деякі типові помилки менеджменту та рекомендації фахівцям щодо цих оман:

1) Директор: Потрібно більше прес-релізів, нехай навіть платних.

Маркетолог: Великі корпорації дійсно

ДАЛІ ЧИТАЙТЕ ТУТ

media relations (mr), маркетинг, public relations (pr), бізнес

Previous post Next post
Up