Про користь лобістів в США

Feb 24, 2015 13:28


Барак Обама і Володимир Путін.

Деякі російські компанії користуються послугами лобістів в США. Наскільки ефективна їх робота? Великі проблеми (наприклад, санкції проти компанії) за допомогою вашингтонських консультантів не вирішити: тут лобізм лише допоміжний інструмент, вирішення проблеми, що лежить у політичній площині. Про це йдеться у статті Сергія Костяєва, опублікованій у vedomosti.ru.

Лобізм - це не чарівний ключик, який відкриває будь-які двері, а мастило, що полегшує рух ключа. Фактично роль найнятих російськими компаніями консультантів зводиться до оперативного моніторингу ситуації з використанням зв'язків в держорганах США. Максимум, на який можна розраховувати, - це що при найменшому натяку на пом'якшення зовнішньополітичної ситуації вони зроблять запит на вилучення своїх клієнтів з санкційних списків Мінфіну США.

Вашингтонські лобісти зараз працюють на три російські компанії - Альфа-банк, Газпромбанк і Новатек,

ДОКЛАДНІШЕ ЧИТАЙТЕ ТУТ

лоббісти, лобіювання, державне лобі, лобі, РФ, Буш, Вашингтон, Путін, Газпром, cassidy, Б.Обама, В. Путін, міждержавний лобізм, державницьке лоббі, public relations (pr), США, банківська галузь

Previous post Next post
Up