Барак Обама і Володимир Путін.
Деякі російські компанії користуються послугами лобістів в США. Наскільки ефективна їх робота? Великі проблеми (наприклад, санкції проти компанії) за допомогою вашингтонських консультантів не вирішити: тут лобізм лише допоміжний інструмент, вирішення проблеми, що лежить у політичній площині. Про це йдеться у статті Сергія Костяєва, опублікованій у
vedomosti.ru.
Лобізм - це не чарівний ключик, який відкриває будь-які двері, а мастило, що полегшує рух ключа. Фактично роль найнятих російськими компаніями консультантів зводиться до оперативного моніторингу ситуації з використанням зв'язків в держорганах США. Максимум, на який можна розраховувати, - це що при найменшому натяку на пом'якшення зовнішньополітичної ситуації вони зроблять запит на вилучення своїх клієнтів з санкційних списків Мінфіну США.
Вашингтонські лобісти зараз працюють на три російські компанії - Альфа-банк, Газпромбанк і Новатек,
ДОКЛАДНІШЕ ЧИТАЙТЕ ТУТ