Сім складових правильної GR-роботи

Feb 02, 2015 11:25


Кулуари Верховної Ради

Державна влада - настільки сильнодіюча речовина, що будь-які дискусії і рефлексії, які її стосуються, викликають живий відгук і потужний резонанс. Особливо в такий цікавий час, в який ми (на жаль, як казав один мудрий рабин) живемо, пише Олена Деревянко для Forbes.

Для репутологів владні структури цікаві, насамперед, як дуже специфічна аудиторія стейкхолдерів, з якою треба працювати особливим чином. Методологічний підхід до організації GR-роботи залежить від того, влада якої держави є предметом розгляду. В істинно незалежному і суверенному державному утворенні GR багатогранний, багатоликий і використовує багатий інструментарій. Тоді як у випадку території, формально іменованої державою, але такої, що de facto перебуває під зовнішнім управлінням, достатньо знати і використовувати індивідуальних чи колективних медіаторів (агентів впливу, які представляють інтереси того чи іншого суб'єкта управління).

Друга ситуація, зрозуміло, суто гіпотетична - sapienti sat. Тому далі мова піде

ДАЛІ ЧИТАЙТЕ ТУТ

агенти впливу, лоббісти, gr, grassroots (грасрутз), техніки, А. Дерев'янко, astroturfing, місцеве самоврядування, netroots (нетрутз), public relations (pr), інструменти лобіювання, Україна, government relations, репутація

Previous post Next post
Up