(no subject)

Jan 25, 2015 13:11


паління вбиває.На тему тютюнового лобі більше бездоказових припущень, ніж реальних фактів. Однак і фактів теж знайдеться достатньо.

Типова форма співпраці тютюнових компаній і чиновників - це фінансування робіт, не пов'язаних безпосередньо з законотворчістю, пише Слон.

Наприклад, Ілля Трунін в 2006 році працював науковим співробітником в Інституті економіки перехідного періоду імені Гайдара і брав участь у дослідженнях, які фінансували British American Tobacco і Philip Morris. А в 2007 році Трунин очолив Департамент податкової і митно-тарифної політики в Міністерстві фінансів.

Незабаром міністерство ввело максимальну ціну на тютюн, що пояснювалося знову ж соціальною значимістю сигарет і небезпекою бунтів, якщо ціни на них будуть занадто високими. Пізніше міністерство також звільнило виробників від ПДВ на акцизні марки. Дрібниця, але враховуючи, що одна марка обходиться у 4,5 рублі, звільнення від ПДВ дозволяє заощадити на 20 млрд пачок, вироблених щорічно, близько 18 млрд рублів.

У 1998 році в США розпочався суд, в якому представники 40 штатів звинувачували найбільші американські тютюнові компанії в

ДОКЛАДНІШЕ ЧИТАЙТЕ ТУТ

british american tobacco, лоббісти, лобіювання, philip morris, РФ, антитютюнники, США, тютюнова галузь

Previous post Next post
Up